Nyfiken på hur Sigrids döttrars pappa var?
Han bet ifrån va?
Och då han frågade Sigrid om var diskborsten var, så rämnade tillvaron för Sigrid.
Det var droppen som eskalerade till skilsmässa.
Magnus från Göteborg är den enda seriösa killen på Sigrids gård men hon kommer inte välja honom, vilket han skall vara jävligt glad över. Hon verkar vara fruktansvärt jobbig att leva med, alla skall dansa efter hennes pipa. My way or no way mentalitet. Än så länge är hon snygg och relativt het utseendemässigt men när det falnar kommer hon inte ha många fördelar kvar. Hon förtjänar Peter för de verkar vara helt koko båda två.
Magnus från Göteborg är den enda seriösa killen på Sigrids gård men hon kommer inte välja honom, vilket han skall vara jävligt glad över. Hon verkar vara fruktansvärt jobbig att leva med, alla skall dansa efter hennes pipa. My way or no way mentalitet. Än så länge är hon snygg och relativt het utseendemässigt men när det falnar kommer hon inte ha många fördelar kvar. Hon förtjänar Peter för de verkar vara helt koko båda två.
Stackars Per tror alltså att det är han som dumpar dem.
Den ene(Emelie) ställer ett ultimatum där svaret är givet på förhand. Den andre vill åt hans gård och pappa-egenskaper(inte hans spermier ) - men hennes fysiska avtändhet gentemot Per skiner igenom i kroppsspråk och driver henne till att säga saker som hon vet tvingar Per att avluta det hela. Kvinnlig självbevarelsedrift. Osympatiskt av henne också att låtsas vara "den som försökte" när hon pratade med filmteamet medan hon packade; "om Per inte vill det, så respekterar jag ju det såklart", sagt med en anklagande ton. Dåligt skådespeleri. Istället för den besvikelse hon totalt misslyckat försökte porträttera, så sken hennes förakt mot honom igenom. Även om hon ville och visste att han var tvungen att skicka hem henne, så stör det henne ändå att en kille hon ser som betydligt lägre stående än henne tar beslutet...fast han ju inte gjorde det. Men ändå.
- Gud,vad lustigt.
Säger Emelie till Victoria ang att båda får åka hem. Sen drog de glada och lättade därifrån.
- Jag blir inte klok på mig själv.
Nej, men så här får det ju inte vara. Ska man skicka länkar med black-pill videos till Per så att han förstår att det inte är hans fel. Är han mottaglig för det?
Ställer frågan på skoj. Per är inte redo för det svarta pillret och kommer nog aldrig att bli. Sannerligen han har en thaifru inom ett par år. Läs du som har ögon att läsa med!
Jag förstår verkligen inte varför folk söker till bönderna för att sen kräva att bonden i fråga (Per i detta fallet) ska ge upp sin gård. Hon den där med brillor ville plötsligt inte ”rycka upp sina barn” utan tänker seriöst att han ska flytta från sin gård! Det är ju fan hela poängen med programmet.. Tycker det var otroligt vidrigt att ens tänka tanken.
Nyfiken på hur Sigrids döttrars pappa var?
Han bet ifrån va?
Och då han frågade Sigrid om var diskborsten var, så rämnade tillvaron för Sigrid.
Det var droppen som eskalerade till skilsmässa.
Enligt döttrarnas podd på tidningen ridsport låter det som att pappan var våldsam och kontrollerade. Det har hintats om både psykiskt och fysiskt våld, ingen av dom ska ha kontakt med sin biologiska pappa.
Alla döttrar har stora instagramkonton och somsagt haft podd där man berört ämnet
Enligt döttrarnas podd på tidningen ridsport låter det som att pappan var våldsam och kontrollerade. Det har hintats om både psykiskt och fysiskt våld, ingen av dom ska ha kontakt med sin biologiska pappa.
Alla döttrar har stora instagramkonton och somsagt haft podd där man berört ämnet
Makes sense. Tror det är varför hon idag kan uppfattas som (kanske blivit?) väldigt självgod och nästan lite för principfast, efter terapi har folk en tendens att bli väldigt JAG JAG JAG-orienterade och har du dessutom fysisk- och eller psykisk misshandel i bagaget…
Om Sigrid inte väljer Peter är hon inte klok. Han verkar helt fantastisk. Eller har jag missat något? Frågan är om det i längden inte vore bättre för honom att inte bli vald.
Om Sigrid inte väljer Peter är hon inte klok. Han verkar helt fantastisk. Eller har jag missat något? Frågan är om det i längden inte vore bättre för honom att inte bli vald.
Ja det har du verkligen! Riktig psykopatvarning på honom ju riktigt obehaglig människa .
Antar du är ironisk.