2025-06-25, 14:15
  #14461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
För kanalen låg på NT då de försökte få tillbaka den.
Ok, tack för info. Har lite funderingar kring detta dvs. inga frågor (avsaknad av frågetecken).

1. Hur lyckades Ninetone ta in en kanal i sitt "stall" om den var borttagen och varför lyckades de inte få tillbaka den borttagna kanalen som de lyckades ta in i sitt "stall"...

2. Varför tog Ninetone in Joakims brors kanal i sitt "stall" överhuvudtaget, de arbetar väl endast med företag, något som brodern inte verkade ha vid tillfället...

3. Vad hade Ninetone för intresse av att hjälpa Joakims bror att få tillbaka sin kanal...

4. Var Ninetone och Joakim delaktiga i den nämnda kanalens "försvinnande"...
Citera
2025-06-25, 14:15
  #14462
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Varför skulle det vara enkelt om Linnea gjorde det?

Jocke uppmanade semester till Dubai inte flytta.
Hur kan du vara så säker på det? Har Jocke Jockiboooiii sagt det till dig?
Citera
2025-06-25, 14:20
  #14463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Att hyra dyrt är att kasta pengar i sjön.

Som Jockes bror då?
Citera
2025-06-25, 14:20
  #14464
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Hur kan du vara så säker på det? Har Jocke Jockiboooiii sagt det till dig?

Nej han har sagt det offentligt.
Citera
2025-06-25, 14:22
  #14465
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Känner du Jockiboi? Du skriver att du kollade med honom vilket i mina öron låter som ni är bekanta med varandra.
Hur länge har du känt denna kändis om man får fråga?

Vi har lite kontakt ja.
Citera
2025-06-25, 14:23
  #14466
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Som Jockes bror då?
Alla som hyr dyrt istället för att köpa gör en dålig affär.
Har man inte kronkalle i röven så köper man och det är sen gammalt.
Citera
2025-06-25, 14:25
  #14467
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Äh va du som ifrågasatte varför dom skulle hyra ett billigt hus.
Jag ser inget fel i det. Dom hyr ju en lägenhet. Då kan dom lika gärna hyra ett hus ist.

Ja vad är skillnaden.
Citera
2025-06-25, 14:27
  #14468
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Som hon inte deklarerar menar du? Då är det svart.

Nej jag utgår från att hon deklarerat det.

Olivia är inte anställd och har med det ingen lön.
Citera
2025-06-25, 14:35
  #14469
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nää har ingen kontakt med Rask.
Du missförstod mig. Med Rask kontakt menade jag att endast ha kontakt via chatt.
Rask har kontakt med Jockiboi men endast via chatt.
Hur ser din kontakt ut med herr Lundell? Telefonkontakt eller endast chatt?

Chattar verkar han ju göra med halva Sverige så har ni bara sådan kontakt är du ju knappast unik eller en vän till honom.
Citera
2025-06-25, 15:06
  #14470
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Polisen tipsade KF. Du missade den detaljen ja. Christopher visade det igår på IG.
Vem berättade för polisen att chrippa hade pengar i Jockes företag?
Citera
2025-06-25, 15:10
  #14471
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jag tänker att Jocke inte kommer vara psykolog utan mer programledare och att det är bättre att kritisera som du gör efter att man sett det. Nu vet vi ju princip inget och du är redan igång. Sedan kan man så klart ha sina aningar och oroligheter inför programmet. Det ser bara ointelligent ut att kritisera nåt man inte sett.
Man kritiserar ju det som finns ute, och det vore ju konstigt om det som finns ute för att göra reklam för programmet inte stämmer överrens med programmets innehåll.
Citera
2025-06-25, 15:12
  #14472
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Lite nyfiken på varför du tror att Joakim kan vara den rätta killen?

Har han en utbildning inom psykologi och är rätt person att hjälpa andra...
Mår han bra själv och har lämnat allt bakom sig dvs. inte håller på och ältar det gamla...
Är "hitta nya vägar till det bättre" lika med att bli känd genom att ranka disney-luder, göra runkbloggar, hänga ut folk/förtala, polisanmäla folk kors och tvärs...
Har han skapat sin framgång själv eller har han haft (har fortfarande) duktiga folk bakom sig...

Tycker du att allt Joakim har gjort, både i dåtid och nutid, är ok?
Personligen tycker jag att Joakim inte är rätt person för denna typ av program och vet du vad, det har jag rätt att tycka så du behöver inte börja "bjäfsa" igen...

Du berömmer andra när de behandlar dig med respekt och inte kallar dig saker men du verkar inte ha några problem med att kalla andra för saker, så vänligen kalla mig inte pucko igen.
Håller med dig, känns konstigt att Joakim som själv kämpar och inte mår bra ska hjälpa andra som kämpar och inte mår bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in