2025-06-25, 13:21
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Va är det sant? Undrar varför dem hyr en billig villa med all deras casch?

Varför inte? Måste man bo dyrt om man har massa casch?
Citera
2025-06-25, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Varför inte? Måste man bo dyrt om man har massa casch?
Nej men är man inte lika rik som AnalysHasse så kanske det är ekonomiskt dumdristigt att hyra för dyra pengar när det troligtvis blir billigare att köpa eftersom man har miljoninkomst och kan casha en stor del.
Att hyra dyrt är att kasta pengar i sjön.
Citera
2025-06-25, 13:32
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Nej men är man inte lika rik som AnalysHasse så kanske det är ekonomiskt dumdristigt att hyra för dyra pengar när det troligtvis blir billigare att köpa eftersom man har miljoninkomst och kan casha en stor del.
Att hyra dyrt är att kasta pengar i sjön.

iofs.. det kan jag hålla med om men det kanske är billig hyra? Det är en snabb enkel lösning
tills dess dom hittar sitt hus dom vill köpa.
Citera
2025-06-25, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
iofs.. det kan jag hålla med om men det kanske är billig hyra? Det är en snabb enkel lösning
tills dess dom hittar sitt hus dom vill köpa.
Tills dom hittar sitt hus dom vill köpa?
Kan dom inte leta medans de hyr menar du?
Menar du att de ska flytta till hyreslägenhet för att sen köpa ett hus?
Citera
2025-06-25, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Återigen så ljuger du Pallal, du och Jocke har ingen överenskommelse överhuvudtaget jag har kollat upp det, du lurar alla här inne.

Kollade med Jocke och nej finns ingen överenskommelse. Pallal ljuger igen.
Citera
2025-06-25, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Mense du på fullaste allvar dom på något sätt kan ge en vuxen man(?) Inspiration och smakråd? Dom absolut mest opersonliga människorna svensk yt har att erbjuda?
Finns exakt 0 och inget personligt över dom. Deras hem är sterilt, allt dom gör är sterilt och opersonligt. Bara titta på deras inredning i deras hus.

Men vad brukar dom göra på sina resor som du under inga omständigheter kunnat komma på själv? Laga köttfärsås i Dubai?

Konstigt med 1.13M följare. Störst på YT väl?
Citera
2025-06-25, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Känner du Jockiboi? Du skriver att du kollade med honom vilket i mina öron låter som ni är bekanta med varandra.
Hur länge har du känt denna kändis om man får fråga?
Citera
2025-06-25, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Vissa människors saknar egna ideer, så det enda dem gör är att kopiera influencers så de kan ta samma influencer bilder och posta i sitt flöde.
De saknar egna ideer och tankar, finns liksom inget "vad vill jag göra? Vad vill jag se?", utan mer som en flock får som följer strömmen

Jocke och Jonna är likadana, hämtar "inspiration" ifrån andra influencers.

Låter mer som JLC och Gordon Dewon men okej.
Citera
2025-06-25, 13:48
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:

Kan du inte b3 jockibooooi ( så som Olof K säger det) gå ut i ej shout-out till dig i nästa video?

F.ö måste ha uppskatta som fan att du kontaktar honom när han är på semester med sin familj, (och sina assistenter) gällande ett inlägg på flashback. Det lämnat i min värld. Endast 2 alternativ.
1 Du ljuger
2 Du har fått betalat för att försvara han.
Citera
2025-06-25, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Nej.
Jocke skulle betala ut pengarna till chrippa
Chrippa sa att han ville ha pengarna
Jocke kontaktade Skatteverket och KF eftersom Jocke ville kolla att det var lagligt för honom att betala pengarna till chrippa

Jocke har ju själv berättat hur det gick till och varför han kontaktade Skatteverket och KF, det var inget jävla brev. Varför hittar du på massa jävla skit?

Sen kom beslutet att Jocke inte skulle betala pengarna till chrippa i ett brev, så som alla beslut gör, men det var ett par veckor efter att Jocke kontaktade Skatteverket och KF

Polisen tipsade KF. Du missade den detaljen ja. Christopher visade det igår på IG.
Citera
2025-06-25, 13:50
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Konstigt med 1.13M följare. Störst på YT väl?

Vi kan ju diskutera åldern på deras följare. Eller aktiva följare. Räknar med att där finns ett uppsjö av följare som inte kollar på deras videos.
Citera
2025-06-25, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Nej, hon folkbokförde sig på exakt samma lägenhetsnummer som Joakim och Jonna...

Ja hon flyttade ju aldrig in i den andre lägenheten. Det hade vart folkbokföringsbrott. Diskussionen handlade om när Olivia flyttade till Norrköping. Inte exakt vilken lägenhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in