Citat:
Ursprungligen postat av
kallamigkungeen
Hade hon velat gå ner i vikt hade hon gjort de? Låt folk vara wtf? Sitta på ett avdankat forum o skriva skit me era äckliga ostbågsfingrar istället för att göra nåt vettigt av era liv?! Varför bryr man sig så mycket om nåns kropp? Jag fattar inte de. Du har väl en egen kropp?
Fast Christoffers ringfinger samt fuck you finger har börjat lukta nu med tanke på hans utbrott på Tuva när hon ville berätta om hur hon ämnar göda honom som mannen i förhållandet

Om forumet är avdankat kan vi ju flytta till en modernare plats? där alla skribenter är kliniskt döda
Citat:
Ursprungligen postat av
GregersWerle
Väl rutet!

Köpte du ostbågar eller hittade du nån annan doftbomb till snacks?

Jag handplockar oliver från en burk i ättikslag från Eldorado och luktar på samtidigt som jag repriserar den där känsliga scenen
Citat:
Ursprungligen postat av
kallamigkungeen
Hon är snäll, trevlig och rolig. De är väl allt som spelar roll egentligen? Måste man se ut som en sushipinne för att ha nå slags värde idag? Nej fy. Låt folk söka till programmet oavsett utseende. Resten ser ju bara likadana ut. Jättekul när alla ser likadana ut och har samma klänningar och samma smink och skrattar åt samma saker🤦🏼♀️ dom flesta är inte ens snälla ju, Carolin Utter
Nyanseendet är stort?, jag ser stor skillnad på tjejerna, vilka som är promiskuösa nog och inte, jag ser tillräcklig skillnad på mellanviktklasserna, ansiktena, benstruktur, hudfärg samt graden av dekolletage på deras klänningar, Tuvas klänning är dessutom i samma storlek (XS) som dom andra tjejerna.
Alla gick inte klädda som leoparder på maskeraden heller, om dom har samma smink som Tuva är jag ingen expert på, jag vet inte vad Tuva har skrattat åt men inte dom grövsta skämten som jag tydligt hörde