2025-06-25, 11:26
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigkungeen
Hade hon velat gå ner i vikt hade hon gjort de? Låt folk vara wtf? Sitta på ett avdankat forum o skriva skit me era äckliga ostbågsfingrar istället för att göra nåt vettigt av era liv?! Varför bryr man sig så mycket om nåns kropp? Jag fattar inte de. Du har väl en egen kropp?
Fast Christoffers ringfinger samt fuck you finger har börjat lukta nu med tanke på hans utbrott på Tuva när hon ville berätta om hur hon ämnar göda honom som mannen i förhållandet
Om forumet är avdankat kan vi ju flytta till en modernare plats? där alla skribenter är kliniskt döda

Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Väl rutet!

Köpte du ostbågar eller hittade du nån annan doftbomb till snacks?
Jag handplockar oliver från en burk i ättikslag från Eldorado och luktar på samtidigt som jag repriserar den där känsliga scenen

Citat:
Hon är snäll, trevlig och rolig. De är väl allt som spelar roll egentligen? Måste man se ut som en sushipinne för att ha nå slags värde idag? Nej fy. Låt folk söka till programmet oavsett utseende. Resten ser ju bara likadana ut. Jättekul när alla ser likadana ut och har samma klänningar och samma smink och skrattar åt samma saker🤦🏼‍♀️ dom flesta är inte ens snälla ju, Carolin Utter
Nyanseendet är stort?, jag ser stor skillnad på tjejerna, vilka som är promiskuösa nog och inte, jag ser tillräcklig skillnad på mellanviktklasserna, ansiktena, benstruktur, hudfärg samt graden av dekolletage på deras klänningar, Tuvas klänning är dessutom i samma storlek (XS) som dom andra tjejerna.
Alla gick inte klädda som leoparder på maskeraden heller, om dom har samma smink som Tuva är jag ingen expert på, jag vet inte vad Tuva har skrattat åt men inte dom grövsta skämten som jag tydligt hörde
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-25 kl. 11:52.
Citera
2025-06-25, 12:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Så oseriöst av Christoffer att bjuda ut Felicia på en singeldejt trots att han så tydligt är helt ointresserad av henne. Han tog med henne bara för att leta saker som inte fungerar för att på torsdag kunna skicka hem henne med den motiveringen. Jag tycker att han hade kunnat snacka med henne om desamma sakerna på minglet och skicka hem henne på torsdag istället för att göra som han gjorde.

Rent generellt får jag uppfattningen att Christoffer är med för att han är kåt medan den yngre Gabriel känns mer seriös i att han faktiskt vill bilda familj.
Eller så vill Christoffer aldrig ha barn, eller har han sagt att han bara vill skjuta på det tills han är 90 år som den Howard Marshall som gifte sig med Anna Nicole Pitt

Nu vet jag inte vem Felicia är, men jag misstänker att hon är tatueringslärlingen & fan till filmskaparen Mike "Love guru" Myers? tydligt att Christoffer har utvecklat dom ödesbestämda lillasysterkänslorna för hennes kropp, det kan alltså bara bli lite casual sex men inget djupare, hon är alldeles för oskuldsfull & flickig (dvs en flick-vän ) för honom, det måste vara leopardkvinnor med bra självkänsla vilket då hon inte utstrålar
Citera
2025-06-25, 12:10
Medlem
Meoldy lägger upp att hon är stolt som tjänar bäst i bachelor och att hon har gott om pengar o är rik osv. Hahaa trots att hon är tjej och ”rik” så är det inte många män som vill ha henne. Eller har jag fel? Finns det nån man i denna tråd som hade velat?
Citera
2025-06-25, 13:22
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Hade hon velat gå ner i vikt hade hon gjort de? Låt folk vara wtf? Sitta på ett avdankat forum o skriva skit me era äckliga ostbågsfingrar istället för att göra nåt vettigt av era liv?! Varför bryr man sig så mycket om nåns kropp? Jag fattar inte de. Du har väl en egen kropp?
Tillbaka till familjeliv med dig! Du borde döpt dig till kallamigtönteen istället.
Citera
2025-06-25, 13:24
Medlem
Grus-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
...txt
Nu vet jag inte vem Felicia är
txt...
Den svarta, unga tjejen som varit med från början.
Citera
2025-06-25, 13:24
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Meoldy lägger upp att hon är stolt som tjänar bäst i bachelor och att hon har gott om pengar o är rik osv. Hahaa trots att hon är tjej och ”rik” så är det inte många män som vill ha henne. Eller har jag fel? Finns det nån man i denna tråd som hade velat?
Nej, och hon vet med sig det själv. En annan fråga värd att ställa sig, varför är tjejerna med över huvud taget? Jag menar, i dagens samhälle finns en uppsjö av dejtingappar. Det känns mest som om dom flesta vill göra sig ett namn och bli uppmärksammade på sociala medier.
Citera
2025-06-25, 13:42
Medlem
Christoffer valde enbart Felicia för att se alla olikheter, så han kan skicka hem henne. Han förstod redan innan att hon inte var de han sökte. Men han vill inte framstå som ytlig… men märktes hur ytlig han va.. Meoldy flirtar och är så övertrevlig och han ville knappt ge henne en chans pga hennes utseende.
Citera
2025-06-25, 13:47
Avslutad
Citat:

Är inte du i fel forum för att fälla den kommentaren?

Bachelor är ju bland de ytligaste programmet som finns.

Att som tjockis ställa upp är ovanligt och modigt.
Citera
2025-06-25, 14:05
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Vad jobbar hon som har förvärvat denna förmögenhetsskatt? inge onlyfans under bordet va? eller kaffeflicka/geisha

Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Den svarta, unga tjejen som varit med från början.
Jaha ni pratar om ett avsnitt som inte hänt ännu, denna dejt kommer att direktsändas ikväll kl 21.00 efter bonde söker fru
Citera
2025-06-25, 14:09
Avslutad
Det ser roligt ut när de två bachelorna står bredvid varandra.

Christopher ser ut som Gabriels son

Någon som vet hur lång Gabriel är?
Citera
2025-06-25, 14:30
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Det ser roligt ut när de två bachelorna står bredvid varandra.

Christopher ser ut som Gabriels son

Någon som vet hur lång Gabriel är?
https://www.sofascore.com/sv/basketball/player/adersteg-gabriel/1722695
2 m.
Citera
2025-06-25, 15:28
Avslutad
Citat:
Christoffer valde enbart Felicia för att se alla olikheter, så han kan skicka hem henne. Han förstod redan innan att hon inte var de han sökte. Men han vill inte framstå som ytlig… men märktes hur ytlig han va.. Meoldy flirtar och är så övertrevlig och han ville knappt ge henne en chans pga hennes utseende.

Sant man märker hur taktiken är bland bachelors.
För att skicka ut kvinnorna och bevara bilden att de inte är ytliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in