2025-06-25, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Du har skrivit här i tråden att du var med Anneli i Bollsta under mordkvällen.

Var du det eller var det en lögn?
Tror jag tappat minnet… tyvärr.
Men som skrivet, jag loggar snart ut för gott, det är snart över.
Men, då ska jag nog logga in igen och se vad du skriver då… det ska bli kul att läsa… eller så loggar du ut för gott då???? Vad tror du?
Vem får rätt? Galna spekulationer eller sanningen? Som skrivet, återkom då… Sov så gott
Citera
2025-06-25, 01:48
Medlem
Citat:
Vill du få mig avstängd?
Om du vet vem jag är, kom och hälsa på mig.
Citera
2025-06-25, 01:53
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boanchga
Men, då ska jag nog logga in igen och se vad du skriver då… det ska bli kul att läsa… eller så loggar du ut för gott då???? Vad tror du?
Vem får rätt? Galna spekulationer eller sanningen? Som skrivet, återkom då… Sov så gott

Drabbad av plötslig Alzheimer?
Det brukar låta så när det blir "lite jobbigt"...
Citera
2025-06-25, 01:54
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ja jag tror det. Det är snart över, äntligen.

Det måste vara skönt för dig.
Citera
2025-06-25, 01:58
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Jaha, ja kanske det var så, kan ju varit riktigt kul isf.

Nej triangeldramat mellan PG, Eva och TÅ ledde ju till ett bestisliskt mord.
Citera
2025-06-25, 02:00
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskheter
(A.) har nog fört potatisgrisen och polisfrun bakom ljuset.

Polisfrun var troligtvis i Umeå under mordkvällen.

Vart var (A.)?

Menar du A som i Anneli?
Citera
2025-06-25, 02:03
Medlem
Slaskheters avatar
Citat:
Menar du A som i Anneli?

Vill du få mig avstängd?
Citera
2025-06-25, 02:05
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Om du vet vem jag är, kom och hälsa på mig.

Jag trodde du hade flyttat från stan.
Citera
2025-06-25, 02:08
Medlem
Pudelfrillans avatar
Citat:
Vill du få mig avstängd?

Nej, du kan förklara i PM, jag fattar inte alltid hur du tänker... men jag anar...
Citera
2025-06-25, 02:19
Medlem
Slaskheters avatar
Citat:

Jag förmodar att du tänker på den nya lagen:
En ny lag träder i kraft den 1 juli som tillåter polisen att använda DNA-baserad släktforskning vid utredning av mord och grova våldtäkter.
Du får fel!
Citera
2025-06-25, 03:43
Medlem
Slaskheters avatar
Citat:
Nej, du kan förklara i PM, jag fattar inte alltid hur du tänker... men jag anar...

Potatisgrisens PM från 2016.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ja du ser, det fanns alltså ytterligare en person i lägenheten, precis som boancga (A.) nämnde, jag trodde det var en man men det visade sig alltså vara Berit, riktigt bra att få detta utrett. Och inget alibi gav Berit säger du, ja då återstår bara P's mor i samma trappuppgång som jag ser det, P's mor kan vara den som gett honom det vattentäta alibit, annars har han ju inget alibi för tidpunkten för mordet, och hur kan han då INTE vara misstänkt? Saknas alibi från tiden 22.40-23-15 så borde P. definitivt blivit misstänkt. Mycket skumt fall detta...

Nej Pia var positiv till att det luskades och nämnde flashback. jag tolkar det hittills som att något alibi inte finns, rikskrim ska direkt ha hoppat på Sture och ignorerat P, som ska ha sprungit fram och tillbaka till polisstationen och luskat..helt sjuka grejer...han ska ha kört till evas lägenhet i Evas bil t.o.m, innan polisen....
BÖ ska vara "knepig", ena stunden ska han ha tipsat TV4 teamet om att granska PAJ lite extra, sedan försvarat honom. Lite av det intrycket får man ju faktiskt...Ja det var Pia som berättade om vittnet som såg PAJs mamma tvätta de blodiga kläderna, men hon minns inte namnet..
boancga (A.) nämnde
2016-11-06, 22:28
Citat:
Lampan och Linkan som jag nämnde är två reko killar, vad de såg i att vara med den där gamla gubben ca 10 år äldre var att den utpekade var så fruktansvärt barnslig, 30 år ca och leker krig i skogen med ett gäng grabbar. Den utpekade jagade alla typer av tjejer även unga, bra att ha unga kompisar då. Till dig som antydde att Eva hade varit tillsammans med den utpekade ett bra tag, vilket skämt, han knullade Evas, i det här fallet, okända kompis bakom ryggen på Eva, ytterligare en orsak för eva att backa ur något som aldrig blev. Den så kallade kompisen bodde i Ullånger då, var gift eller sambo, hon och Eva bröt sitt kompisskap efter det. Hon heter Agneta eller Gunilla.
Eva Anneli och en kompis till dem, även en jobbarkompis till den utpekade och Anneli, var hos den P den kvällen enbart för att planera flytten av hästen, P skulle köra släpet. A åkte tidigare till sin pojkvän som hon haft sen ca ett år tillbaka i tiden. Resten vet ni. Glöm inte att det finns ingen som inte lände Laban hade kunnat kalla in honom.
Citera
2025-06-25, 04:01
Medlem
Slaskheters avatar
Citat:
När man skriver om trollen så poppar (A.) upp

Tänk på att boanchga inte bara är en i kamratskapen, utan minst två i vänskapsrelationen … eller tre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in