2025-06-25, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spector-583
När tuva hamnade i soffan med Christopher på djungelpartyt frågade han vad hon hade för intressen privat, varpå människan svarar mat, alltså nu eere väl dags för henne å åka hem, va.
Detta var empatilöst av produktionen.
I avsnittet med gokart fick vi se att hon inte kan laga spagetti. Nu får hon med sin övervikt säga att hennes intresse är mat. Det blir rent fånigt.
Men vi får inte glömma att det är produktionen som väljer hur dom klipper.
Dessutom kändes det som att det var fri bar på maskeradfesten, så jag ska hålla inne med vad jag tycker om olika repliker.
Citera
2025-06-25, 00:37
Medlem
Hahaha shit va de spårat om Tuvas vikt. Största snackisen här ser jag. Har ni aldrig sett nån tjockis förut?? Varför blev de en sån grej?
Citera
2025-06-25, 00:51
Medlem
fonders avatar
Så oseriöst av Christoffer att bjuda ut Felicia på en singeldejt trots att han så tydligt är helt ointresserad av henne. Han tog med henne bara för att leta saker som inte fungerar för att på torsdag kunna skicka hem henne med den motiveringen. Jag tycker att han hade kunnat snacka med henne om desamma sakerna på minglet och skicka hem henne på torsdag istället för att göra som han gjorde.

Rent generellt får jag uppfattningen att Christoffer är med för att han är kåt medan den yngre Gabriel känns mer seriös i att han faktiskt vill bilda familj.
Citera
2025-06-25, 00:54
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a
Hahaha shit va de spårat om Tuvas vikt. Största snackisen här ser jag. Har ni aldrig sett nån tjockis förut?? Varför blev de en sån grej?

Vi har sett tjocka människor, men är man inte världsfrånvänd så vet man att man inget har att göra i ett sådant program med så mycket övervikt. Vad tror hon? Tror hon att hon kan väljas bland massa smala människor?
Citera
2025-06-25, 01:03
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Har identifierat en tillsynes lovlig tjej som infiltrerat programmet utan att introducera sig ens för
di andra tjejerna, jag har fångat henne på bild här https://imgbox.com/j9nwrYIo
och jag är öppen för era namnförslag om vad vi ska döpa henne till?
och vad ger ni henne i betyg i uppförande?

Släpp bakgrundsmusiken på CD! (barsebäck party från Eva records) hur ska man orka shazama allt?

Ser du inte att Maja är en 11'a?

Fyrkantig haka och med en utsvarvad kropp från Malmö via Ceylon, med ett tråkig flummigt onödigt kontorsjobb, allt man vill ha

Tjejen på din bild heter Lucinda, min favorit bland tjejerna. Christoffer skickade hem henne på första ros-ceremonin och då frågade programledaren om Gabriel ville behålla någon av de hemskickade tjejerna och han gjorde helt rätt och tog Lucinda på en första dejt.
Citera
2025-06-25, 01:04
Medlem
Uppenbarligen trodde hon att hon kunde väljas före alla smala tjejerna. Med hennes charm, fina personlighet och fina ansikte
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Vi har sett tjocka människor, men är man inte världsfrånvänd så vet man att man inget har att göra i ett sådant program med så mycket övervikt. Vad tror hon? Tror hon att hon kan väljas bland massa smala människor?
Citera
2025-06-25, 01:08
Medlem
fonders avatar
Varje år finns det en eller flera tjejer som säger ÅHHH om killen även om han skulle säga att han gillar avföring, i årets bilaga är det Julia som tagit på sig den rollen, en så osexig egenskap.
Citera
2025-06-25, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag googlade Valentin Kronlund och de där var ju ingen riktig Tyrone-mullat (Chad) i ansiktet

Vad töntigt att slå in en totalt främling hon inte vet namnet på i ett paket som hon ger till sig själv, hade man gjort så med en average utseende guy?

Hur tänkte tjocka-Berta när hon sökte till programmet? att hennes nuna kompenserar? tjejer dejtar normalt inte utanför sin egen viktklass, hur tänkte den svarta tjejen när hon tackade jag till erbjudandet att vara med ? båda två tror på nån slags fetisch hos karlarna

Hon är snäll, trevlig och rolig. De är väl allt som spelar roll egentligen? Måste man se ut som en sushipinne för att ha nå slags värde idag? Nej fy. Låt folk söka till programmet oavsett utseende. Resten ser ju bara likadana ut. Jättekul när alla ser likadana ut och har samma klänningar och samma smink och skrattar åt samma saker🤦🏼‍♀️ dom flesta är inte ens snälla ju, Carolin Utter
Citera
2025-06-25, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Modigt av Tuva ändå att gå i bikini med den övervikten de får man ge henne.
Hade hon velat gå ner i vikt hade hon gjort de? Låt folk vara wtf? Sitta på ett avdankat forum o skriva skit me era äckliga ostbågsfingrar istället för att göra nåt vettigt av era liv?! Varför bryr man sig så mycket om nåns kropp? Jag fattar inte de. Du har väl en egen kropp?
Citera
2025-06-25, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigkungeen
Hade hon velat gå ner i vikt hade hon gjort de? Låt folk vara wtf? Sitta på ett avdankat forum o skriva skit me era äckliga ostbågsfingrar istället för att göra nåt vettigt av era liv?! Varför bryr man sig så mycket om nåns kropp? Jag fattar inte de. Du har väl en egen kropp?
Väl rutet!
Citera
2025-06-25, 09:28
Medlem
ErikEriksdottirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojo92a

Hon har ingen chans bland normalviktiga kvinnor. Alla vet det. Bara taskigt att ha med tjockisar i andra program än biggest loser.
Citera
2025-06-25, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Väl rutet!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem