Citat:
Ursprungligen postat av
Sturuf
Jag frågar dig om du anser att den ersättningen från MIG är grundad på något? Och tror du att man taxerar för det?
Varför skriver du ens inlägg om du inte själv ens vet vad du skriver? Samma sak med den här tarmen. Är ni under arton kanske? Eller utvecklingsstörda?
Jag har skrivit gällande ersättningar från FK som syns i taxeringen.
Skrev även att man inte kan få detta som asylsökande (vilket vi inte vet om han faktiskt är) så det KAN vara ersättning från FK.
Jag har skrivit ovan att jag inte vet vad som gäller för ersättningar från MIG, mer spekulationer. Men någon annan trevlig prick i tråden kanske vet.
Du vet, spekulationer är det som styr tråden just nu.