2025-06-23, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Tack för att du erkännandet. Jag följer inte ens Joakim, men jag vet hur han är och han glappar mycket med käften till många och företagets ekonomi kan vem som helst söka fram.

Ska ni orcher hjälpa Joakim att leta efter mig på andra ställen?

Har det slagit dig hur många personer Joakim har stalkat genom åren? Chrippa och Linnea kommer bli dom sista han tillåts förfölja och ljuga om.

Det var väl väntat att du skulle byta av 400Ben. Jag har inte alls gett mig på Olivia.

Det är 400Ben som kommer med alla möjliga klandervärda påståenden om Olivia, att hon begår folkbokföringsbrott, att hon knappt jobbat hos Jocke och Jonna och att hon låter Skattebetalare betala hennes semester.

Du greppar efter halmstrån.

#rättvislönförolivia

Du följer inte Jocke påstår du trots att du i särklass är den som begått flest grova förtal mot honom samt ljugit dig blå vilket du har erkänt i pm till en användare som till och med har konfronterat dig i tråden om det. Jag har själv sett vad du har skrivit. Det var så kul att luras.

Du har på ett sätt värre än någon annan skrivit spaltmetrar med överlägsen attityd gjort allt för att få honom att se ut som en psykopat. Det är ju bara att kolla din historik. Stå för det du har vräkt ur dig under väldigt väldigt lång tid.
Nu ser du bara fånig ut.

Vad menar du exakt med det jag fetade?
Är det ett hot igen du far med? Det är inte första gången i så fall.
Senast redigerad av 111-111 2025-06-23 kl. 03:31.
Citera
2025-06-23, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Vilken lögn har jag sagt? att Olivia inte missköter sig? jag skrev att hon gör rätt för sig och jag tycker absolut inte att hon är en slavarbetare.
Låt henne vara.

Olivia har inte gjort någon här något utan det tog väl slut på samtalsämnen och då ger sig hyenorna på henne, i flock.
Citera
2025-06-23, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Verkar ha blivit knepigt med anknytningen till sista bebisen som Olivia verkar ha tagit hand om på heltid medans Jonna legat inne och Joakim knappt förmådde att ta hand om sina två äldre barn.
I senaste videon ser man hur J och J undviker bebisen och hur Olivia är den som bär/rullar/gosar/tar kontakt med den lilla i bakgrunden.
Hoppas det bara är högst tillfälligt.

Men bebisen var mycket hos Jonna under dagarna på sjukhuset.
Dom undviker inte bebisen och det finns inga problem med anknytningen.
Citera
2025-06-23, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Olivia har inte gjort någon här något utan det tog väl slut på samtalsämnen och då ger sig hyenorna på henne, i flock.

Ja så måste det vara, så himla onödigt kan jag tycka.
Citera
2025-06-23, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Du följer inte Jocke påstår du trots att du i särklass är den som begått flest grova förtal mot honom samt ljugit dig blå vilket du har erkänt i pm till en användare som till och med har konfronterat dig i tråden om det. Jag har själv sett vad du har skrivit. Det var så kul att luras.

Du har på ett sätt värre än någon annan skrivit spaltmetrar med överlägsen attityd gjort allt för att få honom att se ut som en psykopat. Det är ju bara att kolla din historik. Stå för det du har vräkt ur dig under väldigt väldigt lång tid.
Nu ser du bara fånig ut.

Vad menar du exakt med det jag fetade?
Är det ett hot igen du far med? Det är inte första gången i så fall.
Ljug inte. Är det verkligen ett förtal att berätta vad Olivia tjänar, kritisera att Jocke inte lyssnar på Jonna som säger att hon drar hela lasset hemma eller upplysa om att det bara ser ut som att bolaget går med ”vinst” för att dom har flyttat pengar mellan företag och dom har lyckats värdera fastigheten till 20MKR? Det är en fantasisumma och huset är värt 50 procent det på marknaden.

Jag var den första personen som påkallade Jockes uppmärksamhet med att Jonna hade sepsis och sa åt Jocke att ligga på sjukvården.

Jag var också den som gick ut i tråden och varnade för trollet som skickade lögner i pm och försökte få mig att sprida ”information” om att Mumsbulle tagit sitt liv efter att Jocke hängt ut henne och en 14-åring som tog sitt liv efter att ha våldtagits av Jocke. Jag förstod direkt att det var en sjuk fälla.

Jag varnade tråden för att det var lögn och uppmanade alla att inte sprida vidare ryktet, för det skulle bara ge sekten vatten på kvarnen och content att flashbackare hittar på lögner.

Dessa inlägg togs bort av mods, men finns kvar i en modtråd.

På nåt sätt hade Anjo ändå fått ”information om ryktet” och hävdade att Chrippa var delaktig i det. Precis som Pinto87 till en början sa. Pinto87 var väldigt delaktig i komplotten och insåg sitt misstag och hävdar idag att hen inte vet hur det gick till.

Jag hoppas att Chrippa anmäler Anjo för att han hävdat att Chrippa var en del av det och jag hoppas att den sjuka människan som skrev till mig, tillsammans med alla som deltog i ryktet fanns får stå till svars för det i domstol.

Vara bara tacksam att jag inte har gått ut med vem som instruerat den flashbackaren att skriva dessa pm till mig. Jag har pratat med Jocke om händelsen och han och jag har en överenskommelse. Så länge ni håller oskyldiga flashbackare utanför. Därför borde du också sluta med din häxjakt.

Det är ett rejält skelett i garderoben att hitta på en våldtäkt och två självmord i syfte att misskreditera Chrippa och ett antal flashbackare och försöka få ”sin sida” att framstå som goda.

Att utpressa flashbackare och hela familjer för att man inte vill ha kritiska inlägg är också fruktansvärt.

Stackars dom som inte förstod att jag inte sprider rykten på Flashback, det hade ju varit så roligt för dom om jag gick i fällan.

Daxvaxpax, har du nåt att komplettera med?

Scrolla några sidor bakåt så kan du hitta många värre inlägg om Jocke än jag skrivit.

Varför tycker du att Jocke ser ut som en psykopat av det jag skriver? Det är nåt mellan han och dig, jag berättar bara sanningar.

Era inlägg om Chrippa och Linnea är fruktansvärda när man jämför med mina och nästan allt är vinklingar och fantasier.

Kan vi komma överens om att du ska lägga din energi på annat än mig nu.
Senast redigerad av Pallal 2025-06-23 kl. 18:34.
Citera
2025-06-23, 18:28
Medlem
Citat:
Vilket erkännande?
Hur är han?
Vet du jag behöver inte hjälpa Jocke han klarar sig själv mycket väl.
Hahah det är ganska roligt att du & Golden hela tiden skriver att Jocke ska åka dit, lycka till säger jag bara.
Men sluta skriv om Oliva då så dör det ut.
Varför tycker du att det är så jobbigt att vi kritiserar att Olivia har så fruktansvärt dålig lön?

9 tusen brorsan.

#rättvislönförolivia

Jag har skrivit att Jocke förmodligen kommer åka dit för brott han begår och det står jag för. Tycker du att Jocke ska gå fri från konsekvenserna för alla dom brotten?
Citera
2025-06-23, 18:32
Medlem
Citat:
Saken är den att Golden har påstått saker i över 1 år men ingenting verkar stämma och ofta är det bara hintar om saker.
Va ärlig istället, Jocke hit & Jocke dit men kom med ordentlig fakta istället.
Vad har Golden sagt som inte verkar stämma? Vad är det för ”saker” Goldie har ”hintat” om?

Jocke ger dig ”information” om alla brott Chrippa misstänks för. Tror du han mörkar ifall han är misstänkt för brott?
Citera
2025-06-23, 19:40
Avstängd
Citat:
Varför tycker du att det är så jobbigt att vi kritiserar att Olivia har så fruktansvärt dålig lön?

9 tusen brorsan.

#rättvislönförolivia

Jag har skrivit att Jocke förmodligen kommer åka dit för brott han begår och det står jag för. Tycker du att Jocke ska gå fri från konsekvenserna för alla dom brotten?

1. Olivia vann 500k Robinson.

2. Olivia fakturerar lön från hennes podd med Jonna. Hon är inte anställd i företaget.
Citera
2025-06-23, 21:14
Medlem
Citat:

9 tusen brorsan.

#rättvislönförolivia

Tycker inte är jobbigt däremot onödigt då Olivia inte har med detta att göra.
För vilka brott då? jag kan ju inte kommentera om jag inte vet vad det är för brott, vad jag vet så finns det inget anmälan mot Jocke ens.
Citera
2025-06-23, 21:19
Medlem
Citat:
Vad har Golden sagt som inte verkar stämma? Vad är det för ”saker” Goldie har ”hintat” om?

Jocke ger dig ”information” om alla brott Chrippa misstänks för. Tror du han mörkar ifall han är misstänkt för brott?

Gå in på Goldies sida så ser du hur många inlägg hon har hintat om, kan aldrig svara på en fråga ordentligt eller skiter i att svara. Detta har hållit på i över 1 år.
Citera
2025-06-23, 21:21
Medlem
Citat:
Ljug inte. Är det verkligen ett förtal att berätta vad Olivia tjänar, kritisera att Jocke inte lyssnar på Jonna som säger att hon drar hela lasset hemma eller upplysa om att det bara ser ut som att bolaget går med ”vinst” för att dom har flyttat pengar mellan företag och dom har lyckats värdera fastigheten till 20MKR? Det är en fantasisumma och huset är värt 50 procent det på marknaden.

Jag var den första personen som påkallade Jockes uppmärksamhet med att Jonna hade sepsis och sa åt Jocke att ligga på sjukvården.

Jag var också den som gick ut i tråden och varnade för trollet som skickade lögner i pm och försökte få mig att sprida ”information” om att Mumsbulle tagit sitt liv efter att Jocke hängt ut henne och en 14-åring som tog sitt liv efter att ha våldtagits av Jocke. Jag förstod direkt att det var en sjuk fälla.

Jag varnade tråden för att det var lögn och uppmanade alla att inte sprida vidare ryktet, för det skulle bara ge sekten vatten på kvarnen och content att flashbackare hittar på lögner.

Dessa inlägg togs bort av mods, men finns kvar i en modtråd.

På nåt sätt hade Anjo ändå fått ”information om ryktet” och hävdade att Chrippa var delaktig i det. Precis som Pinto87 till en början sa. Pinto87 var väldigt delaktig i komplotten och insåg sitt misstag och hävdar idag att hen inte vet hur det gick till.

Jag hoppas att Chrippa anmäler Anjo för att han hävdat att Chrippa var en del av det och jag hoppas att den sjuka människan som skrev till mig, tillsammans med alla som deltog i ryktet fanns får stå till svars för det i domstol.

Vara bara tacksam att jag inte har gått ut med vem som instruerat den flashbackaren att skriva dessa pm till mig. Jag har pratat med Jocke om händelsen och han och jag har en överenskommelse. Så länge ni håller oskyldiga flashbackare utanför. Därför borde du också sluta med din häxjakt.

Det är ett rejält skelett i garderoben att hitta på en våldtäkt och två självmord i syfte att misskreditera Chrippa och ett antal flashbackare och försöka få ”sin sida” att framstå som goda.

Att utpressa flashbackare och hela familjer för att man inte vill ha kritiska inlägg är också fruktansvärt.

Stackars dom som inte förstod att jag inte sprider rykten på Flashback, det hade ju varit så roligt för dom om jag gick i fällan.

Daxvaxpax, har du nåt att komplettera med?

Scrolla några sidor bakåt så kan du hitta många värre inlägg om Jocke än jag skrivit.

Varför tycker du att Jocke ser ut som en psykopat av det jag skriver? Det är nåt mellan han och dig, jag berättar bara sanningar.

Era inlägg om Chrippa och Linnea är fruktansvärda när man jämför med mina och nästan allt är vinklingar och fantasier.

Kan vi komma överens om att du ska lägga din energi på annat än mig nu.

Berätta mer om din och jockes överenskommelse? för jag kommer kolla om detta är sant, så hoppas du inte luras nu.
Citera
2025-06-23, 22:39
Medlem
Citat:
Berätta mer om din och jockes överenskommelse? för jag kommer kolla om detta är sant, så hoppas du inte luras nu.
Jag har gått med på tystnadsplikt så länge han håller sin del av avtalet. Alla vinner på det, men mest han och hans entourage skulle jag säga.

Det tycker jag verkligen att du ska göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in