Citat:
Ursprungligen postat av
Crabby88
Vi alla får har våra åsikter. Dock ser jag inte som ett missbruk pm man drar i sig ett par strängar när man är ute.
Vi har väldigt olika människosyn och det speglar väl motsättningarna i denna tråden. Jag är glad och trygg i min människosyn iaf.
Er människosyn leder till att barn lider, gängkriminella får intäkter osv.
Ni står säkert också bakom:
Testo I röven framför ungen
Våld
Borsta tänderna på barn med redbull
Bra att ni är öppna med er människosyn 🙂