2025-06-22, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Såldes ett skärgårdshus i Bohuslän på Käringön på 85 kvadrat nyss. Pris? 17.3 miljoner.
Inte länge sedan såldes ett hus på runt 100 kvadrat på samma ö för 25 miljoner.

Sånna hus köper rika personer och spenderar några veckor på sommaren.

Tror ni Räkan kommer kunna köpa ngt liknande nånsin?

https://www.gp.se/ekonomi/fritidshus-pa-orust-salt-for-173-miljoner-kronor.82d4ff8d-d316-4b98-992e-b3d5f6cedb34

Tror du kräket ens reflekterar över sånt här...? "Varför äger inte jag något trevligt ställe? Jag har ju ändå lönearbetat i 20 år", liksom.

Jag skulle skämma ögonen ur mig att göra en "house-tour" i någon annan hem.
Citera
2025-06-22, 19:48
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Tror du kräket ens reflekterar över sånt här...? "Varför äger inte jag något trevligt ställe? Jag har ju ändå lönearbetat i 20 år", liksom.

Tror inte han gör det. Mer att nu blir dom avundsjuka.. Vi som inte kan semestra sååå fint
som han..
- Måste visa klockan också.. Han e som 15 i skallen.
Citera
2025-06-22, 19:49
Medlem
Carrocks avatar
Citat:

Jag tror faktiskt Chrippa är så sjuk i sina vanföreställningar att han på riktigt tror han kan fixa ett sådant hus i framtiden. Och jag menar att han på riktigt har vanföreställningar och behöver proffesionell hjälp a la Doktor Phil. Han lägger fortfarande upp den stereotypiska flexbild där man har handen med klockan på ratten och försöker få med den lyxiga Interiören från en ny bild.

Bara det att i Chrippas fall är det en hyr bil, eftersom han aldrig någonsin kommer få köpa en finare bil då han kreditvärdighet är topp 10 sämst i hela mellersta Sverige.
Citera
2025-06-22, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Du hänger inte med i diskussionen
Goldentie skrev

Pratar om nutid, sundare livsstil just nu.

DiViNE svarade

Eftersom diskussionen var i nutid så betyder det att DiViNE menar att Chrippa tar steroider och andra droger i nutid

Goldentie skrev

Använder betyder i nutid

400Ben svarade

Vilket inte bevisar att Chrippa använder drog i nutid.

Det är där problemet blir, DiViNE, 400Ben med flera pratar i dåtid, vad Chrippa gjorde när han blev dömd i 2023.
Medans Goldentie och andra pratar i nutid, vad Chrippa gör idag.
Vilket DiViNE, 400Ben med flera verkar ha svårt att förstå. Eller om de har svårt att förstå skillnaden på 2023 och nutid?

Nu torskade han ju på pissprov så sent som i vintras. Att han är en missbrukare är ju en av alla saker som soc ansåg problematiska med föräldraskapet.
Citera
2025-06-22, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Vem har sagt att du inte får prata om Chrippas dom 2023?
Inte jag iallafall.

Jag sa bara att du inte kan använda chrippas dom 2023 för att bevisa vad chrippa gör idag. Om du inte förstår det så ligger det problemet hos dig.

Saker från 2024 bevisar fortfarande inte att chrippa tar steroider och andra droger i nutid. Om du inte förstår det så ligger det problemet hos dig.

När kom domen i förvaltningsrätten...? Januari, februari? Kräkets missbruk beskrivs ju där - inte ens under en period när han tvingades pissprov så kunde han hålla sig ren.
Citera
2025-06-22, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Du vet inte om han hade recept eller inte.

Testo är lagligt i Sverige också om man har de fysiska problem som han tidigare beskrivit i förhör. Varför skaffar han inte recept i Sverige när han är sjuk...?
Citera
2025-06-22, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Prova läsa jag säger ingenting om han har brukat eller inte. Kan du inte läsa.

killen till och med skryter ju om sitt bruk av produkter i en jävla massa videos genom åren. nu ska vi gå och handla produker.

han har inte alla läsk i backen. han är över 30 och skryter om att ta droger. i hans ålder ska man ha ett permanent boende. ett stadigt jobb. och ha påbörjat att bygga på en stabil ekonomi, alltså man har en bra buffert med pengar och man är en bra bit in på aktiemarknaden.

han lider ju helt klart av intellektuell funktionsnedsättning. han är fortfarande som en fladdrig 17 åring i huvudet. kan det vara så att du som tycker han är så bra har samma sorts problematik?
Citera
2025-06-22, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men skedde det i nära anslutning till den tiden? Tror det handlade om när han skulle få vara med flickan.
Och varför sa han att han pissat rent. Han gjorde stor grej av det.

Han torskade på pissprovet. Dokumentet han visade upp beskrev utslag på ett östrogen-blockerande preparat som muskelknuttarna måste ta efter en testokurs för att hindra tillväxt av kvinnliga mjökkörtlar. Missbruket dokumenterades sedan i domen om LVU.
Citera
2025-06-22, 20:38
Medlem
Citat:
Testo är lagligt i Sverige också om man har de fysiska problem som han tidigare beskrivit i förhör. Varför skaffar han inte recept i Sverige när han är sjuk...?
Tror ni han är sjuk, eller bara vill ha jävla biffiga armar med ådror?
Citera
2025-06-22, 21:02
Medlem
"Aktiehantering och börskoll". Detta är lyteskomik. Bura in fanskapet nu!
Citera
2025-06-22, 21:13
Medlem
Varför kollar han på golfklubbor med dyra märken istället för att betala av sina skulder?
Citera
2025-06-22, 21:18
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
När kom domen i förvaltningsrätten...? Januari, februari? Kräkets missbruk beskrivs ju där - inte ens under en period när han tvingades pissprov så kunde han hålla sig ren.
Det blev väl ingen dom? Chrippa skrev över vårdnaden på Julia och LVU ärendet blev aldrig någon dom, om jag minns rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in