Citat:
Ursprungligen postat av
blicka364
Prova läsa jag säger ingenting om han har brukat eller inte. Kan du inte läsa.
killen till och med skryter ju om sitt bruk av produkter i en jävla massa videos genom åren.
nu ska vi gå och handla produker.
han har inte alla läsk i backen. han är över 30 och skryter om att ta droger. i hans ålder ska man ha ett permanent boende. ett stadigt jobb. och ha påbörjat att bygga på en stabil ekonomi, alltså man har en bra buffert med pengar och man är en bra bit in på aktiemarknaden.
han lider ju helt klart av intellektuell funktionsnedsättning. han är fortfarande som en fladdrig 17 åring i huvudet. kan det vara så att du som tycker han är så bra har samma sorts problematik?