2025-06-22, 11:37
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
När du skriver argumenterar du inte emot mig, du argumenterar mot amerikansk underrättelsetjänst och allt deras arbete.
Vem säger vad?
Jag har ingen aning.
Någon säger de har kärnvapen snart, andra säher de har 400 kg 60% uran.
Säger CIA att 400kg 60% uran är helt okej?
Citera
Medlem
Lite lustigt att jag oplanerat kollade på Kandahar igår kväll och idag vaknade upp till denna nyhet.

Men....Iran skulle ju inte ha några kärnvapen, eller ens någon produktion.
Men Iran ska ha flyttat på uran strax innan 😅
Allt detta är så lurt. Precis innan de skulle ha möte med Iran ang kärnvapenavtalet så bombar Israel Iran.
USA skulle inte lägga sig i.
Trump rev även upp det tidigare avtalet.
Nu har större delen av arabvärlden slutit upp bakom Iran och nu är tredje världskriget troligen snart på gång.

Allt är bara ett spel, ett skådespel. Som vanligt.
Skulle dock inte gråta om Iran och andra grottmänniskoländer jämnas med marken. Delete and reset.
Men att Israel är ondast av de alla är inget snack om saken, det stör mig att de drar i trådarna.
Såg hur Netanyahu slickade Trumps fötter efter bombningarna. Han vet hur Donald ska manipuleras😁
Citera
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Vad vill du säga, att amerikansk underrättelsetjänst är ute och cyklar?

Dom bombar av andra anledningar eftersom deras påstående om vapen i Iran går emot all underrättelseinformation som presenterats för dom.

Påstår du! 😂
Citera
Medlem
Tror ni Iran vågar svara? Ingen idé för dom och göra något mesigt som skicka 10 robotar på någon övergiven bas eller liknande utan de måste slå till emot amerikanska skepp med allt de har för att döda så många som möjligt.

Tror inte Iran vågar de kommer bli utskrattade 😀
Citera
2025-06-22, 11:38
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elm17
Är det inte meningen att moderatorer ska vara neutrala i sakfrågan?

Vad yrar du om?
Jag är medlem på Flashback Forum och diskuterar här på precis samma villkor som alla andra medlemmar.

Jag är för den delen inte heller moderator i detta forum så vad det faktum att jag modererar andra forum har med det här att göra får du gärna förklara.

Citat:
Det är uppenbart att du har en agenda emot Israel/USA om man läser igenom dina föregående inlägg.

Jag har noll agenda mot Israel och/eller USA. Skulle åka till Israel för tio år sedan men vi var tvungna att avboka den redan av andra anledningar. Har varit i USA ett 20-tal gånger - både genom jobbet och privat - och gillar verkligen landet.

Om du tror det du påstår kan det ju vara det där med att det slirar lite för dig när det kommer till att tolka skriven text...

Citat:
Ha det så kul att och stödja terroristregimen Iran.

Halmgubbe...

Citat:
Det enda som håller grundskolenivå är din nidpassningar, dagisnivå på dem.

Citat:
Pinsamt värre för en moderator att inte hålla högre klass än så.

Pinsamt att du inte ens förstår att jag inte är moderator i detta forum.

Citat:
Slutdiskuterat med en moderatorclown som dig, ditt regimstödjande smuts.

Ok.
Citera
2025-06-22, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Men snälla lägg ner detta nu… det finns inga bevis för att Iran skulle attackera väst. Detta är bara propganda.

Inte bara det, men att prata om "kapacitet att attackera västvärlden", men blunda för att det nästan alltid är väst som först attackerar. Att peka ut Iran som det stora hotet och samtidigt ignorera årtionden av interventioner, kupper och sanktioner från USA är historielöst.
Citera
2025-06-22, 11:39
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vodkasomsnus
Skrev du inte,

Jag kommenterar med 400kg 60% anrikat uran.

Du ser ingen koppling?

Ser du vad som efterfrågas?
Citera
Medlem
Jofs avatar
Har USA förklarat krig mot Iran?
Eller är detta bara en specialoperation 😏?

Inte ens Norge kan ge honom fredspris nu.

Irans hot har hittills varit munväder.

Kanske Israel drömmer om att invadera Iran helt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Vem säger vad?
Jag har ingen aning.
Någon säger de har kärnvapen snart, andra säher de har 400 kg 60% uran.
Säger CIA att 400kg 60% uran är helt okej?
Israel har sagt att Iran "snart" (inom veckor/månader) har kärnvapen. Då kan man verkligheten ifrågasätta deras trovärdighet till grund att dom gör det dom gör just nu, dessutom med tanke på vad amerikansk underrättelsetjänst själva kommit fram till.
Citera
2025-06-22, 11:40
Avstängd
Ksenia74s avatar
Iranska revolutionsgardet säger sig för första gången ha avfyrat en satellitstyrd Khaybar-robot mot Israel. Det är den största ballistiska roboten Iran har, skriver Times of Israel.
Enligt Iran har roboten en radie på upp till 2 000 kilometer.
Minst 80 personer har skadats i Israel under morgonens iranska attacker, enligt israeliska hälsodepartementet. Det finns inga rapporter om dödsfall
Citera
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MakkaPappa
Morgon kaffet smakade mumma denna söndag.

Undrar om du tycker samma efter en omfattande sarinattack i NY tunnelbanesystem!

Don TACO håller på att starta 3e världskriget!

Är verkligen inget fan av den islamistiska staren Iran men det här är fel väg att gå och kommer bara leda till mer lidande och dödsfall överallt även i USA!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Påstår du! 😂
Jag upprepar, menar du att amerikansk underrättelsetjänst är ute och cyklar? Vet du bättre än dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in