Vad exakt är det ni USA-vurmare hyllar? Att en miljardär med spraytan, som inte kan namnge fem länder på kartan, skickar missiler över halva jorden för att USA:s ego kände sig hotat?
Men jag tror att jag förstår, det är tryggt att stå på sidan med störst vapen och mest Hollywood. Det kräver ingen reflektion. Bara popcorn, flagga och lite moralisk härdsmälta.
Iran har onekligen sina brister, men de lyckas i alla fall överleva medan världens mest beväpnade narcissist försöker bevisa att han fortfarande existerar.
Grattis till attacken USA, ännu en gång har ni fått era bomber till att explodera i jubel i västvärlden. Kognitivt bombade själar kräver väl bomber för att jubla antar jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Elm17
Det är just det den pedofiliska inriktning man får när man läser koranen. En 56-årig självutnämnd ”profet” som våldtar 9-åriga Aisha är ingenting jag vill ta insyn i, desvärre.
Usch då, det låter nästan som att clownen Muhammed konverterade dig. Hoppas du mår bra idag och inte blev allt för hjärntvättad av Muhammeds ord. Själv läser jag om hyllningarna till Jesus och Allah när jag söker efter något vettigt i Koranen.