2025-06-22, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elm17
USA bombar inga civila, sjukhus och annan infrastruktur i Iran, det är bara Iran som gör det i Israel.

De kärnvapenanläggningar som USA angrep inatt fanns det 0 människor i.
Så att USA använder sig utav våld i denna konflikten är BS.

De slår ut hot emot världsfreden.

Självklart. Detta visar inte alls fördelarna med att ha kärnvapen.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Det kan vara så. Inga kännbara hämndaktioner från Iran och inga amerikanska marktrupper och några enstaka bombningar kan nog MAGA-rörelsen stå ut med. Men där går nog gränsen för många.

Ska de börja rösta på Harris sen?

Nej de har allt att hålla fast vid Trump, finns liksom inga alternativ.

Toppen att Israel/USA siktar på regimskifte i Iran!

Slut på dalt! Kör stenhårt!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Israel och usa är det största hotet mot svensk säkerhet. Deras krig driver upp ett hat mot väst eftersom vi inte står upp mot Israel/USA.

Väldigt långsökt.
Citera
Medlem
bema56s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Ska inte den ursvage diktatorn Putin hjälpa hans bästa vän i mellanöstern? Kremlhoran har ju sålt ryzzproducerat värdelöst luftförsvar till Iran så det är en walk in the park för alla som vill bomba dom.
Tydligen full panik i Kreml efter bombningarna. Rysslands inflytande i MÖ är väl nu helt utraderat. Det lär även vara slut på vapenleveranser från Iran.
Citera
2025-06-22, 10:20
Medlem
BananaYoos avatar
Vad exakt är det ni USA-vurmare hyllar? Att en miljardär med spraytan, som inte kan namnge fem länder på kartan, skickar missiler över halva jorden för att USA:s ego kände sig hotat?

Men jag tror att jag förstår, det är tryggt att stå på sidan med störst vapen och mest Hollywood. Det kräver ingen reflektion. Bara popcorn, flagga och lite moralisk härdsmälta.

Iran har onekligen sina brister, men de lyckas i alla fall överleva medan världens mest beväpnade narcissist försöker bevisa att han fortfarande existerar.

Grattis till attacken USA, ännu en gång har ni fått era bomber till att explodera i jubel i västvärlden. Kognitivt bombade själar kräver väl bomber för att jubla antar jag.
Citat:
Det är just det den pedofiliska inriktning man får när man läser koranen. En 56-årig självutnämnd ”profet” som våldtar 9-åriga Aisha är ingenting jag vill ta insyn i, desvärre.
Usch då, det låter nästan som att clownen Muhammed konverterade dig. Hoppas du mår bra idag och inte blev allt för hjärntvättad av Muhammeds ord. Själv läser jag om hyllningarna till Jesus och Allah när jag söker efter något vettigt i Koranen.
Citera
Medlem
Rumpkorvens avatar
Carl Bildt: ”Ett solklart brott”
Sveriges tidigare statsminister Carl Bildt har uttalat sig om USA:s attack mot Iran. På X skriver han:

”Jag vill inte höra något uttalanden från EU om att USA har rätt att försvara sig. Det här är ett solklart brott mot internationell rätt.”

Är Carl Bildt dum i huvudet? Menar han att USA ska låta Iran utveckla kärnvapen?
Citera
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av captainalex
iran och usa i krig känns jättebra!!

Det enda Iran har är proxykrigare/terrorister de bistår med utrustning
Citera
2025-06-22, 10:21
Avslutad
Citat:
USA bombar inga civila, sjukhus och annan infrastruktur i Iran, det är bara Iran som gör det i Israel.

USA slår ut hot emot världsfreden såsom Iran kärnvapenplaner.
Det är svårt att förstå att någon vettig människa skulle vara emot att en islamisk terror-regim får anläggningar för tillverkning av kärnvapen förstörda. Vill man att Iran ska tillverka kärnvapen?
Citera
Medlem
Kinaskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Wow, jag trodde inte Trump hade ballar nog att ge klartecken. Blir intressant hur MAGA reagerar.

MAGA-folket lyder sin idol. De ifrågasätter inget Trumpen gör.
Citera
Medlem
Citat:

Med den lilla detaljen att deras agerande bara kommer provocera Iran ännu mer och situationen kommer fortsäta eskalera.
Citera
Medlem
Tervulls avatar
Folk är fan inte kloka. Livrädda för Putte men tycker att den galne islamistledaren Ali Khamenei är helt ofarlig. Det märks hur jävla djupt den här hjärntvätten har gått på folk.
Citera
2025-06-22, 10:22
Medlem
Citat:

Jag tänkte bemöta detta men det fetade är så jävla löjligt skrivet. Ha en god dag..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in