farbror_barbros avatar

Moderatormeddelande

Postat av farbror_barbro 2025-06-22, 10:04
Moderator
Trådens ämne är USAs attack mot Iran 2025-06-22, INTE era teorier om judar och muslimer i allmänhet, invandring eller vaccin.

Det finns ett uppenbart överlapp med (FB) Israeliska flygvapenattacker mot Iran och Irans motattacker (startade 2025-06-13) men diskussion om Gaza, Hamas eller regionens historia hänvisas till andra trådar.

/Mod
2025-06-22, 10:05
Medlem
BananaYoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elm17
Vad tror du iran gömde 6 meter under jorden? Citronträd?

God morgon Yxskaft!

Vem är denna ”allah” du snackar om? Ännu en självutnämnd ”profet” som knullar 9-åringar?
Återigen, svara på mina frågor. Iran ska ju enligt dig förinta världen och därmed sig själva, du är verkligen imponerande att betrakta, en intelligensnivå som jag håller som farligare än hela världens kärnvapenarsenal.

Och vad var det de gömde 6 meter under jorden då enligt dig? Något som USA stolt har uppfunnit och använt eller - atombomber?

Klart att USA har lurat världen återigen genom denna attack.
Citera
2025-06-22, 10:05
Medlem
MrDonutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trident999
Det var väl inte så svårt, men ok här kommer den korta versionen:

Vapen i syfte eget försvar = “Bra”
Vapen i syfte utrota andra = “Dåligt"

Du är ju helt pantad. 😂
Alla har kärnvapen i försvarssyfte och samtidigt i syfte att utrota andra.

USA är den enda nation som använt atombomber i krig. Men enligt dig har de ett bra syfte?

Som sagt din moraliska kompass snurrar bara runt o runt.
Senast redigerad av MrDonuts 2025-06-22 kl. 10:10.
Citera
2025-06-22, 10:06
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BananaYoo
Kan du bekräfta med någon form av källa att alla hör mig load and clear? Jag förmodar att du är helt mentalt efterbliven, men missade du i mitt inlägg att jag skrev att jag knappast ser Iran som ett helgon? Eller menar du att jag dyrkar mattvävare bara för att jag är extremt kritisk till USAs aktion?
Kan bara konstatera att du är en fiende till och som sådan angripare mot den fria världen, när du jämställer USA med Iran.
Antingen det eller osar du av och sprutar ur dig naiv aningslös okunnighet, motsvarande en personlighetsstörd tonåring.

Citat:
Heja Iran.
Senast redigerad av RutgerFuchs 2025-06-22 kl. 10:12.
Citera
Medlem
Man måste en gång för alla inse att "nertrappningar och fredsförhandlingar" som FN nu förespråkar, fungerar i en övrigt civiliserad värld.

Men när det gäller islamistiska terrorregimer fungerar inte det.

De är som ett dödligt virus. Man måste helt enkelt utplåna den. Det är den bistra sanningen.
Så nu gäller för USA och Israel att inte vika ner sig en millimeter.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menea
Nej de har använts både mot Irak och Afghanistan.. Den största bomben USA använt mot ett annat land var Hiroshima atombomben.
Nyligen uppdaterat på Wikipedia:
Citat:
The GBU-57 weapon was first used in combat on June 22, 2025 during the American strikes on Iranian nuclear sites at Fordow, Natanz and Isfahan.[10]
https://en.m.wikipedia.org/wiki/GBU-57A/B_MOP

Du får rätta då.
Citera
2025-06-22, 10:07
Medlem
Enterprises avatar
Wow, jag trodde inte Trump hade ballar nog att ge klartecken. Blir intressant hur MAGA reagerar.
Citera
2025-06-22, 10:08
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Wow, jag trodde inte Trump hade ballar nog att ge klartecken. Blir intressant hur MAGA reagerar.

This is what we voted for!
Citera
2025-06-22, 10:09
Avstängd
Elm17s avatar
Citat:
Återigen, svara på mina frågor. Iran ska ju enligt dig förinta världen och därmed sig själva, du är verkligen imponerande att betrakta, en intelligensnivå som jag håller som farligare än hela världens kärnvapenarsenal.

Och vad var det de gömde 6 meter under jorden då enligt dig? Något som USA stolt har uppfunnit och använt eller - atombomber?

Allah avser den allsmäktige Fadern, alltså ingen som den jordiske profeten Muhammed hade direktkontakt med så jag tvivlar på att Allah knullar 9-åringar. Läs Koranen vettja, större hyllningar till Jesus är svårt att finna. Men du kanske mest vill ha en pedofilsk inriktning när du läser heliga skrifter.

Det är just det den pedofiliska inriktning man får när man läser koranen. En 56-årig självutnämnd ”profet” som våldtar 9-åriga Aisha är ingenting jag vill ta insyn i, desvärre.
Citera
2025-06-22, 10:10
Medlem
aztlans avatar
Ska inte den ursvage diktatorn Putin hjälpa hans bästa vän i mellanöstern? Kremlhoran har ju sålt ryzzproducerat värdelöst luftförsvar till Iran så det är en walk in the park för alla som vill bomba dom.
Citera
Medlem
oldtimedrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlastar
Vad är mest sannolikt för svensk att dö av? Islamitiska terrordåd eller judiska? Israel är enbart ett hot för islamister.
Israel och usa är det största hotet mot svensk säkerhet. Deras krig driver upp ett hat mot väst eftersom vi inte står upp mot Israel/USA.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise

Tror ärligt talat inte MAGA bryr sig när det gäller mot Iran.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in