Vad tror du iran gömde 6 meter under jorden? Citronträd?
God morgon Yxskaft!
Vem är denna ”allah” du snackar om? Ännu en självutnämnd ”profet” som knullar 9-åringar?
Återigen, svara på mina frågor. Iran ska ju enligt dig förinta världen och därmed sig själva, du är verkligen imponerande att betrakta, en intelligensnivå som jag håller som farligare än hela världens kärnvapenarsenal.
Och vad var det de gömde 6 meter under jorden då enligt dig? Något som USA stolt har uppfunnit och använt eller - atombomber?
Klart att USA har lurat världen återigen genom denna attack.
Allah avser den allsmäktige Fadern, alltså ingen som den jordiske profeten Muhammed hade direktkontakt med så jag tvivlar på att Allah knullar 9-åringar. Läs Koranen vettja, större hyllningar till Jesus är svårt att finna. Men du kanske mest vill ha en pedofilsk inriktning när du läser heliga skrifter.
Kan du bekräfta med någon form av källa att alla hör mig load and clear? Jag förmodar att du är helt mentalt efterbliven, men missade du i mitt inlägg att jag skrev att jag knappast ser Iran som ett helgon? Eller menar du att jag dyrkar mattvävare bara för att jag är extremt kritisk till USAs aktion?
Kan bara konstatera att du är en fiende till och som sådan angripare mot den fria världen, när du jämställer USA med Iran.
Antingen det eller osar du av och sprutar ur dig naiv aningslös okunnighet, motsvarande en personlighetsstörd tonåring.
Citat:
Ursprungligen postat av BananaYoo
Heja Iran.
Senast redigerad av RutgerFuchs 2025-06-22 kl. 10:12.
Man måste en gång för alla inse att "nertrappningar och fredsförhandlingar" som FN nu förespråkar, fungerar i en övrigt civiliserad värld.
Men när det gäller islamistiska terrorregimer fungerar inte det.
De är som ett dödligt virus. Man måste helt enkelt utplåna den. Det är den bistra sanningen.
Så nu gäller för USA och Israel att inte vika ner sig en millimeter.
Återigen, svara på mina frågor. Iran ska ju enligt dig förinta världen och därmed sig själva, du är verkligen imponerande att betrakta, en intelligensnivå som jag håller som farligare än hela världens kärnvapenarsenal.
Och vad var det de gömde 6 meter under jorden då enligt dig? Något som USA stolt har uppfunnit och använt eller - atombomber?
Allah avser den allsmäktige Fadern, alltså ingen som den jordiske profeten Muhammed hade direktkontakt med så jag tvivlar på att Allah knullar 9-åringar. Läs Koranen vettja, större hyllningar till Jesus är svårt att finna. Men du kanske mest vill ha en pedofilsk inriktning när du läser heliga skrifter.
Det är just det den pedofiliska inriktning man får när man läser koranen. En 56-årig självutnämnd ”profet” som våldtar 9-åriga Aisha är ingenting jag vill ta insyn i, desvärre.
Ska inte den ursvage diktatorn Putin hjälpa hans bästa vän i mellanöstern? Kremlhoran har ju sålt ryzzproducerat värdelöst luftförsvar till Iran så det är en walk in the park för alla som vill bomba dom.