Citat:
Ursprungligen postat av
Grejhujta
Suck. Att det skall vara så svårt att förstå vem som har bevisbörden.
(Allt vi ser är "nanosize" partiklar i enorma mängder)
Jag kan inte minns att jag skrivit att jag kan se att att det är nanosize particles, fast det är uppenbart at dom sprayar saker då det inte alls ser ut som kondens-strimmorna såg ut på 70 och 80-talet. Jag menar naturligtvis inte bare själva strimmorna sekundarna efter dom spys ut, fast minuterna och timmorna sedan, då dom brer ut sig något extremt.
Jag passar dessutom på att skriva "det kan va...", fast det liknar på geoengineering, och inte bara kondens, ca varje dag, eller minst flera gånger varje vecka.
Och glöm heller inte att myndigheterna lägger lock på detta. Dom ställer precis INGA frågor.
Jamnför detta med till ex klimat-idiotin där dom dagligen talar om kris-tilstånder pga "CO2" och temperaturer som vi knapt märker något till, på världsbasis, fast dom målar väderkartan röd även dom visar lågare temp enn vad folk har inomhus. Fullstandigt korkad "kris".
Men dom (massmedia) snackar mer enn gärna om "behovet" för vid nödläge låta forskarna starta med sina projekt att dimma solen.
Dom har snakkat om att dimma solen i minst 10 år, fast ställar aldrigen frågan om dom kan ha startat med detta, tross millioner av människor som påstår detta. Massmedia värkar va helt tyst om den frågan. Varför???
Millioner av människor som påstår det pågår geoengineering-projekter?
Jag har naturligtvis inte kollat antalet, bara observerat hur sosiala medier har fullt opp med postinger, arga frågor, negativa kommentarer om massmedia, myndigheterna. Det har økat på i stora mängder dom senaste åren, betydligt.
Dessa forskarna är galningar som i fullt allvar menar dimming av solen är nödvendigt, och dom innrömmer at det er negativa konsekvenser från soldimmingsprojekter.
Ang. bevisbörden - fråga massmedia varför dom är precis NOLL intresserad i detta som dom själv förmedlar kan va nödvändigt pga "klima-kris". Har dom kanskje ingen hjärnceller alls?