• 1
  • 2
2025-06-21, 21:29
Medlem
Sagodjurs avatar
Måste väl ändå vara dödskallen?

Lite sugen på att gadda en jävla dödskalle, nyfiken på reaktionerna + fördelarna för mig.

Vet att dödskallen som symbol kan tolkas rebellisk, lite som "här kommer en som gör va han vill och skiter i regler och lagar!!!!!!!!!!!!!!"

Vilken tatuering tycker ni är häftigast?
Citera
2025-06-21, 21:30
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur

Lite sugen på att gadda en jävla dödskalle, nyfiken på reaktionerna + fördelarna för mig.

Vet att dödskallen som symbol kan tolkas rebellisk, lite som "här kommer en som gör va han vill och skiter i regler och lagar!!!!!!!!!!!!!!"

I dagens samhälle en otatuerad kropp är absolut häftigast.
Citera
2025-06-21, 21:48
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Finns inga häftiga tatueringar, ångrar alla mina. Kommer inte ta bort dom men ångrar ändå att jag gjorde dom.
Citera
2025-06-21, 22:05
Medlem
Att som man skriva "carpe diem" i svanken..
Citera
2025-06-21, 22:08
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:

Skit fullständigt i vad alla andra tycker. Om du vill tatuera dig tycker jag att du skall göra det.
Citera
2025-06-21, 22:12
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:

Så är det!
Är du man så rekommenderas även; långt ovårdat skägg, flintskalle, trekvartsbyxa, kritvita ben, sandaler med strumpor och nån cool jeans/skinnväst så vet man att du inte är att leka med! Helst ska du vara max 1,70 lång med

Fasen jag blir lite fuktig av bara tanken!
Citera
2025-06-21, 22:15
Medlem
Sagodjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VetusSpiritus
Skit fullständigt i vad alla andra tycker. Om du vill tatuera dig tycker jag att du skall göra det.

nej tatueringar gör man för andra, inte sig själv.
Citera
2025-06-21, 22:18
Medlem
Svavelbryggas avatar
Tårar under ögonen så folk fattar att du har mördat folk.
Citera
2025-06-21, 22:28
Medlem
Lailatjejs avatar
Citat:
En till med samma efterblivna tankesätt?
Man skall inte sträva efter att alla andra skall tycka att man är fin man skall sträva efter att tycka att man själv är fin.
Det är en gigantisk skillnad som du kanske kommer att lära dig när du blir vuxen.

Du har ju inte fattat NÅNTING din missledda dumma fan.
Man tatuerar sig för att andra ska se vilken spännande, egensinnig, unik människa man är och för att impa! Gärna döskalle eller Family first!
Citera
2025-06-21, 22:45
Medlem
VetusSpirituss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Du har ju inte fattat NÅNTING din missledda dumma fan.
Man tatuerar sig för att andra ska se vilken spännande, egensinnig, unik människa man är och för att impa! Gärna döskalle eller Family first!
Om man efter totalt efterbliven och omyndigförklarad så kanske man gör det men normala människor gör det för sin egen skull.
Senast redigerad av VetusSpiritus 2025-06-21 kl. 22:48.
Citera
2025-06-21, 23:03
Medlem
För mej är tatueringar big no-no! Ju fler destå mer WT i mina ögon....
Citera
2025-06-21, 23:21
Medlem
Citat:
Är du korkad eller? Är du säker på att du är gammal nog för att hänga på detta forumet? Detta var det dummaste jag läst på länge.
Sagodjur har rätt. Varför annars frågan man om " vilken är den härligaste tatueringen?" Om det vore för en själv så spelar det väl ingenvroll vad andra tänker?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in