2025-06-21, 20:32
Avslutad
Bor i en bostadsrätt just nu med min flickvän och har gjort så ett bra tag. Vi har ett bra förhållande, men det börjar bli lite tråkigt och monotont kan jag tycka. Samma rutiner dag in och dag ut.

Grannens fru däremot har alltid varit övertrevlig mot mig och jag får en stark känsla av att hon vid vissa tillfällen flörtar med mig. Jag själv har aldrig varit särskilt trevlig tillbaka, men hon fortsätter vara sprallig och trevlig som jag känner är exklusivt riktat mot mig. Alltid när jag stöter på henne vill hon prata om ditten och datten och jag står där som ett fån och låtsas bry mig.

När jag tänker efter hade jag velat initiera något där, dels för att ha makten över grannen, men även få lite spänning i mitt liv. Hon ser mycket bra ut, runt 30 år, och det hade varit fantastiskt om jag kunde knulla henne i smyg och komma undan med det.

Ska jag initiera något med henne, eller riskerar jag bara att förstöra för mig själv?
Är det fel för en man som vill sprida sin säd till många fruntimmer att vara otrogen?

Hur ska jag tänka?
Citera
2025-06-21, 20:36
Avslutad
vf dumpar du inte tjejen om det duger längre?
Citera
2025-06-21, 20:39
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Ja, det är ju alltid en risk. Å vill du vara en "man" utan moral å principer å ta risken så att du förstör för dig själv. Så får väl det stå för dig. Ingen här som kan svara på hur du ska tänka.

Men hade jag varit du, så hade jag tänkt mer med stora huvudet än det lilla...
Citera
2025-06-21, 20:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BoneUtroparen
Bor i en bostadsrätt just nu med min flickvän och har gjort så ett bra tag. Vi har ett bra förhållande, men det börjar bli lite tråkigt och monotont kan jag tycka. Samma rutiner dag in och dag ut.

Grannens fru däremot har alltid varit övertrevlig mot mig och jag får en stark känsla av att hon vid vissa tillfällen flörtar med mig. Jag själv har aldrig varit särskilt trevlig tillbaka, men hon fortsätter vara sprallig och trevlig som jag känner är exklusivt riktat mot mig. Alltid när jag stöter på henne vill hon prata om ditten och datten och jag står där som ett fån och låtsas bry mig.

När jag tänker efter hade jag velat initiera något där, dels för att ha makten över grannen, men även få lite spänning i mitt liv. Hon ser mycket bra ut, runt 30 år, och det hade varit fantastiskt om jag kunde knulla henne i smyg och komma undan med det.

Ska jag initiera något med henne, eller riskerar jag bara att förstöra för mig själv?
Är det fel för en man som vill sprida sin säd till många fruntimmer att vara otrogen?

Hur ska jag tänka?

Knulla henne utan minsta tvekan och så har du kvar din tråkiga tjej och kan skifta lite för omväxling och testa nytt på henne som du nappar upp från grannen. Det är dessutom mer spännande att knulla grannen när du redan är i en relation. Bättre sex.
Citera
2025-06-21, 20:44
Medlem
Stenballes avatar
Citat:

Hur ska jag tänka?

Jag tänker att du borde fortsätta att fejka att du är bög:
(FB) Låtsas vara bög på Grindr för att höja ens självkänsla?

Kanske borde du göra det även för din "flickvän".
Citera
2025-06-21, 20:48
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe

Tjopp, där sjönk den här tråden som en gråsten.
Fick själv tipset för ett antal år sedan att alltid börja med att se vad trådskaparen skrivit i andra trådar för att se om det är mödan värt att läsa innehållet och ev. även skriva en kommentar.
Bra jobbat!
Citera
2025-06-21, 20:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe

Det är ju precis för att min flickvän inte ger mig komplimanger som jag fick en ide att låtsas vara bög.

Vad har den tråden med den här att göra?
Citera
2025-06-21, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Ja, det är ju alltid en risk. Å vill du vara en "man" utan moral å principer å ta risken så att du förstör för dig själv. Så får väl det stå för dig. Ingen här som kan svara på hur du ska tänka.

Men hade jag varit du, så hade jag tänkt mer med stora huvudet än det lilla...

Jag har moraler och principer. Allt jag gör måste stämma med mina moraler och principer. Men anser du det vara omoraliskt att vara otrogen om man har goda skäl för det?
Citera
2025-06-21, 20:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av qozoker
Knulla henne utan minsta tvekan och så har du kvar din tråkiga tjej och kan skifta lite för omväxling och testa nytt på henne som du nappar upp från grannen. Det är dessutom mer spännande att knulla grannen när du redan är i en relation. Bättre sex.

Tack för tipset! Det är precis så jag tänker också, men är det moraliskt eller ej?
Citera
2025-06-21, 21:01
Avslutad
Citat:
Tack för tipset! Det är precis så jag tänker också, men är det moraliskt eller ej?

Har du sett gamla svartvita bilder på folk? Vad betyder deras liv och deras moraliska ståndpunkt gentemot deras grannar och flickvänner idag 2025? INGENTING!
Gå inte miste om nöjen i livet pga moral/normer/kultur/tradition. Man lever bara en gång. Knulla grannen som om du var 5 dagar ifrån att bli en svartvit bild på jorden.
Senast redigerad av qozoker 2025-06-21 kl. 21:04.
Citera
2025-06-21, 21:16
Medlem
Givetvis ska du inte vara otrogen mot din flickvän och ha sex med någon annans fru.
Citera
2025-06-21, 21:17
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Jag har moraler och principer. Allt jag gör måste stämma med mina moraler och principer. Men anser du det vara omoraliskt att vara otrogen om man har goda skäl för det?

Varför tror du att det heter "otrogen"?
Ett öppet förhållande är väl det enda som skulle funka moraliskt, men det brukar väl som regel vara början till slutet för ett förhållande.
Det förutsätter i så fall också att grannen har tillåtelse att knulla andra.

Men kör vidare på bögeriet du, det tror jag kan höja spänningen i ditt tråkiga liv...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in