2025-06-19, 15:08
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Gyökeres har tydligen sagt nej till Juventus. Om det är någon sanning i det kvarstår att se. Kom upp för inte många minuter sedan.

I både the Guardian och på BBC står det att han nästan är på väg att strejka och vill flytta, men ingen källa.

https://www.theguardian.com/football/2025/jun/19/football-transfer-rumours-viktor-gyokeres-arsenal-manchester-united

Citat:
Viktor Gyökeres may or may not have spat the dummy out after reportedly refusing to hold clear-the-air talks with Sporting over his desire to move. Arsenal and Manchester United have been linked with the Sweden international but the Portuguese side want a wheelbarrow full of cash for his services, which is putting off potential suitors. Gyökeres wants the club to lower their demands but if the striker does not get what he wants, then he could go on strike to really show his employer who is boss.
Citera
2025-06-19, 15:10
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Så Liverpool ska spränga banken igen i samma fönster i att med gå för Isak. Användaren som säger att de bara köper talanger och gör dom till världsstjärnor får något att bita i.

De kanske i hemlighet också sponsras av PIF

Givet Liverpools senaste säsong och lagets status är det nog nu svårt att inte bli lockad av dem.

Men hur har de råd? Har de också sålt sitt damlag?
Citera
2025-06-19, 15:14
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
I både the Guardian och på BBC står det att han nästan är på väg att strejka och vill flytta, men ingen källa.

https://www.theguardian.com/football/2025/jun/19/football-transfer-rumours-viktor-gyokeres-arsenal-manchester-united

Han har alltså tre år kvar på kontraktet och börjar agera som en snorvalp. Klart man vill spela i bättre och bättre klubbar men det är väl upp till Sporting om de vill sälja honom eller inte då det står i hans kontrakt?

Nu hoppas jag Sporting behåller honom och låter träna med reserverna.
Citera
2025-06-19, 15:26
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Han har alltså tre år kvar på kontraktet och börjar agera som en snorvalp. Klart man vill spela i bättre och bättre klubbar men det är väl upp till Sporting om de vill sälja honom eller inte då det står i hans kontrakt?

Jag tycker också att det är ett omoget beteende. Gök och agent verkar ju ha varit glada i att förhandla fram kontraktet en gång i tiden.
Citera
2025-06-19, 15:42
Medlem
goseigens avatar
Står här ungefär att en försäljning av Nunez och Diaz ger Liverpool pengar till att göra ett storköp till.

https://www.givemesport.com/liverpool-transfer-news-line-up-record-deal-sign-alexander-isak-anfield/

Så det vill till att de får en bra summa för dem.

Men fan vet om något av det här är sant. En journalist skulle lika gärna kunna hitta på vad som helst utan att åtminstone jag känner till hur det är i verkligheten.
Citera
2025-06-19, 16:06
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:

Nu ska det ju tydligen finnas nån form av muntlig överenskommelse att han ska få lämna för en specifik summa som presidenten nu påstår aldrig har funnits. Riktig soppa. Lita aldrig på muntliga överenskommelser säger jag.
Citera
2025-06-19, 16:21
Medlem
Jeppe950s avatar
Gyökeres sagan kommer nog lösa sig någon gång i Juli. Lite inte på varenda källa ni läser och tänk efter. Både klubben och agenten/spelaren kommer försöka påverka utåt.
Citera
2025-06-19, 17:51
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Nu ska det ju tydligen finnas nån form av muntlig överenskommelse att han ska få lämna för en specifik summa som presidenten nu påstår aldrig har funnits. Riktig soppa. Lita aldrig på muntliga överenskommelser säger jag.

Ja vem ska man ska man lita på i ett muntligt överenskommelse? Varför skulle X ljuga tex.
Citera
2025-06-19, 19:23
Medlem
Drickbacks avatar
Quansah, Liverpool —> Leverkusen
Citera
2025-06-19, 19:43
Medlem
Drickbacks avatar
Abdoulaye, Häcken —> Leverkusen
Citera
2025-06-19, 19:51
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Quansah, Liverpool —> Leverkusen

Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Abdoulaye, Häcken —> Leverkusen

Fast ingen av dem är ju klara än.
Citera
2025-06-19, 20:07
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Fast ingen av dem är ju klara än.
Det är inte Wirtz eller Kerkez heller.. och ingenstans skrev jag de till Leverkusen är klara men ska mycket till för att inte gå igenom så jag betraktar affären så gott som i hamn.

Full agreement has been reached between Bayer 04 Leverkusen and Jarell Quansah!
Leverkusen and Liverpool already in advanced negotiations as per. Details to be clarified.

Full agreement has now been reached between Bayer 04 Leverkusen and BK Häcken. It’s a permanent deal, with the 20 y/o centre-back considered a top prospect for the future.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in