2025-06-18, 21:19
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyss
Jag tror inte det är så enkelt att han hakar upp sig på avvisad, utan han förlitar sig på på dokumenten han fick från Anna Book, förmodligen gav inte Anna Book överklagandet man gjorde till HD. Anjo verkar inte veta hur man kan beställa dokument själv från domstolen (hade han vetat det hade han inte använt dokument som Anna Book kladdat i). Även om Lokal sagt att "Antonio fick inte prövningstillstånd i HD" så tror jag inte Anjo ens har koll på det.
Du kan ha rätt i det du säger, att Anjo inte ens visste om överklagan till HD.
Citera
2025-06-18, 21:19
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilamOsnan
Båda är dumma i huvudet, bror.
Jo men Anjo verkar ju vilja ha såna människor i sina videos uppenbarligen.
Citera
2025-06-18, 21:23
Avslutad
Citat:
Jag tror inte det är så enkelt att han hakar upp sig på avvisad, utan han förlitar sig på på dokumenten han fick från Anna Book, förmodligen gav inte Anna Book överklagandet man gjorde till HD. Anjo verkar inte veta hur man kan beställa dokument själv från domstolen (hade han vetat det hade han inte använt dokument som Anna Book kladdat i). Även om Lokal sagt att "Antonio fick inte prövningstillstånd i HD" så tror jag inte Anjo ens har koll på det.

Bara för sakens skull, prövningstillstånd i HD betyder inte att man absolut inte kan få resning, men lycka till med det utan ny bevisnig.
Citera
2025-06-18, 21:29
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallalaercp
Nja det är väl mest löjligt att folk som agerar likadant som han anmäler för förtal.

I övrigt är Anjo en pajas, samma med lokal och våldtäktsmannen skilleras.
Det är Anjos signum att anmäla och strikea andras videos.

Finns bara förlorare i det här yt dramat. Alla med självbevarelsedrift vet att man ska hålla sig långt borta från sånadär illojala as.
Citera
2025-06-18, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Claude3.7
Hahahahahhahahahaahahhgaa tyckte väl att det lät lite för välformulerat för att vara Lokal, borde ha fattat.

De träffades dagen innan debatten också vad jag såg på instagram.

Jag skrattade när han behövde sitta och läsa ett manus för att veta vad han ska säga men nu förstår jag varför, inte hans egna ord.
Citera
2025-06-18, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choi.Chop
Såg vi alla samma debatt? Jag tror att mångas anjohat förblindar dem för vad som verkligen hände. Oavsett vad man tycker om Anjo så råder det väl inget tvivel om att han ”vann” debatten. Han hade mer avvägda svar, mer enhetlig och var mycket mer närvarande än Lokal som körde på impuls och adrenalin. Sen om det spelar någon roll kan jag inte avgöra. Inget är annorlunda från något håll nu efter debatten kontra före. Det var en helt onödig debatt som tusentals människor njöt av pga underhållningsvärde och möjlighet att spy galla i chatten mot motståndarsidan. That’s it mannen.

Frågan är vad fan som händer nu?
Kan du ge mig ett enda exempel på ett väl avvägt svar? Han gav inte ett enda rakt svar på en enda fråga.

Vem skulle hata Anjo här inne? Inte jag. Jag hatar däremot vad han gör mot människor.

Han har, bevisligen försökt få flera personer att ta sitt liv, han ljuger om exakt vad som helst, barnmisshandel, våldtäkt, att kvinnor är horor, lider av psykisk sjukdom, manipulerar fans med downs syndrom och hänger ut barn.

Jag hör dig bara upprepa Anjos ord, att all kritik är irrelevant och att stackars Anjo är måltavla för ett hatdrev för att Anjo är Anjo, att all kritik är riktad mot honom för att dom hatar honom.

Anjo har aldrig varit en person som sprider content som skapar psykisk ohälsa, han kan inte och har aldrig bemött kritik på ett legitimt sätt. I debatten ljög han och spydde bara galla, han lekte ball och duckade varenda en av alla frågor som ställdes till honom.

Den enda jag hörde honom svara på rakt utan omsvep var att han tycker att Linnea är en hink. Det tackar hon förmodligen för, han raderade alla chanser att slippa utan åtal för att leka ball.

I samma stund raderade han alla chanser för Lisen och barnen att ha kvar hushållets enda inkomst. Han hade förmodligen kunnat småförtala människor ett tag till och komma undan med det.

Varje gång han sätts på plats börjar han skådespela nån slags vajande gangsterrappare med kepsen på sniskan och tandpetare i mungipan och kontrar med hånskratt och fokusförflyttning. Han puschar 40, men för sig och resonerar som ett barn, hans stil, kroppsspråk och ordförråd motsvarar en kränkt 13-årig förortskille.
Senast redigerad av Pallal 2025-06-18 kl. 22:26.
Citera
2025-06-19, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag skrattade när han behövde sitta och läsa ett manus för att veta vad han ska säga men nu förstår jag varför, inte hans egna ord.
Extremt snygg och välformulerad sammanfattning av Pontus Björlunds skamlösa content.

Dom som behärskar det svenska språket kan anpassa sitt språk efter sammanhang och Lokal bevisade verkligen att han kan vara vältalig och behärskar det svenska språket, like it or not.
Citera
2025-06-19, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Extremt snygg och välformulerad sammanfattning av Pontus Björlunds skamlösa content.

Dom som behärskar det svenska språket kan anpassa sitt språk efter sammanhang och Lokal bevisade verkligen att han kan vara vältalig och behärskar det svenska språket, like it or not.

Man borde kunna prata fritt och inte sitta och läsa ur ett manus, men om det nu var Skillers som skrev det så blir det kanske lite svårt att komma ihåg.
Citera
2025-06-19, 06:52
Avslutad
Citat:
https://www.youtube.com/live/xLThasmcVZo?t=4271s

Anjo säger vid denna time stamp att han redigerat bort namnet på målsäganden från filmen på Vimeo. Den uppgiften kan jag inte kontrollera för jag har inte köpt filmen, men i trailern på Anjos Youtube-kanal som fortfarande ligger uppe så syns målsägandes namn under den första minuten i följande klipp:

https://www.youtube.com/watch?v=C8e_oDEtOVQ

Än idag sprider Anjo målsägandes namn. Även fast han själv förnekar det.

Det där behöver lyftas. Anjo sitter och ljuger alla rakt upp i ansiktet och visar inget intresse i att ens se det som ett problem
Citera
2025-06-19, 06:53
Avslutad
Varför har Anjo och hans följare så stort problem med Skilleras?
Citera
2025-06-19, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Varför har Anjo och hans följare så stort problem med Skilleras?

Jag gissar på att det, i stora drag, handlar om att Skilleras inte håller med Anjo i allt han säger och gör. Det är ju ingen ny företeelse att Anjo attackerar folk som riktar kritik mot honom. Jag tror inte att det egentligen handlar om Skilleras som person, utan snarare om Anjos oförmögenhet att ta ansvar för sina egna handlingar. Han letar ju alltid efter anledningar att avfärda kritik. Antingen kör han en Motvikt och menar att det är ”flashback-troll”, eller så gräver han i personens förflutna för att hitta något saftigt att lyfta inför sin publik så att han kan kalla personen för ”hycklare”. Han försökte ju göra detsamma med Sandra och påståendet om att hon var ”falukorvsgubben”. Det hade kunnat vara vem som helst som riktar kritiken, nu råkar det vara Skilleras och i framtiden kommer det att vara någon annan. Angående hans följarskara är det nog inte djupare än att de ogillar alla som Anjo ogillar. Det är en enda stor ekokammare.
Citera
2025-06-19, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Han tror han är så cool när han gör sånt.

Tror ni han kör samma spel på föräldramöten?

Är iaf glad han skrotat kepsen och mjukisdressen med barnmotiv

Han tror säkert att han är cool/tuff men det är ju bara töntigt när han beter sig som han gör. Kommer denna människa någonsin växa upp och bete sig som en normal vuxen...

Dessa barnkepsar kan han ju ha behållit på för han ser värre ut utan. Först klipper han sig som en blatte och nu när håret börjat växa ut ser han ut som en munk.
Mjukisdressarna använder han nog fortfarande, de kanske t.o.m. hänger i "fingarderoben"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in