Citat:
Ursprungligen postat av
Choi.Chop
Såg vi alla samma debatt? Jag tror att mångas anjohat förblindar dem för vad som verkligen hände. Oavsett vad man tycker om Anjo så råder det väl inget tvivel om att han ”vann” debatten. Han hade mer avvägda svar, mer enhetlig och var mycket mer närvarande än Lokal som körde på impuls och adrenalin. Sen om det spelar någon roll kan jag inte avgöra. Inget är annorlunda från något håll nu efter debatten kontra före. Det var en helt onödig debatt som tusentals människor njöt av pga underhållningsvärde och möjlighet att spy galla i chatten mot motståndarsidan. That’s it mannen.
Frågan är vad fan som händer nu?
Kan du ge mig ett enda exempel på ett väl avvägt svar? Han gav inte ett enda rakt svar på en enda fråga.
Vem skulle hata Anjo här inne? Inte jag. Jag hatar däremot vad han gör mot människor.
Han har, bevisligen försökt få flera personer att ta sitt liv, han ljuger om exakt vad som helst, barnmisshandel, våldtäkt, att kvinnor är horor, lider av psykisk sjukdom, manipulerar fans med downs syndrom och hänger ut barn.
Jag hör dig bara upprepa Anjos ord, att all kritik är irrelevant och att stackars Anjo är måltavla för ett hatdrev för att Anjo är Anjo, att all kritik är riktad mot honom för att dom hatar honom.
Anjo har aldrig varit en person som sprider content som skapar psykisk ohälsa, han kan inte och har aldrig bemött kritik på ett legitimt sätt. I debatten ljög han och spydde bara galla, han lekte ball och duckade varenda en av alla frågor som ställdes till honom.
Den enda jag hörde honom svara på rakt utan omsvep var att han tycker att Linnea är en hink. Det tackar hon förmodligen för, han raderade alla chanser att slippa utan åtal för att leka ball.
I samma stund raderade han alla chanser för Lisen och barnen att ha kvar hushållets enda inkomst. Han hade förmodligen kunnat småförtala människor ett tag till och komma undan med det.
Varje gång han sätts på plats börjar han skådespela nån slags vajande gangsterrappare med kepsen på sniskan och tandpetare i mungipan och kontrar med hånskratt och fokusförflyttning. Han puschar 40, men för sig och resonerar som ett barn, hans stil, kroppsspråk och ordförråd motsvarar en kränkt 13-årig förortskille.