2025-06-19, 00:12
Medlem
Skalle-Per13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Inget man vill betala för.

Nej, man kan lägga sina pengar på bättre porr
Citera
2025-06-19, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skalle-Per13
Vart finns den bilden?

Det här med socialen var lite ironiskt skrivet.
Det finns här i tråden, tror det var användaren banal som delade den. Så sök och du skall finna, men rekommenderar det inte för att se pillevinken och slappröven.
Citera
2025-06-19, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag bad dig svara på 2 enkla frågor

1. Hur vet du att Jocke är anmäld?

2. Hur vet du att Jocke har gjort falska anmälningar.

Du kan bara svara ordentligt på dessa 2 frågor kan inte vara så svårt.
Jag ber dig svara på 2 enkla frågor

1. Skrev jag att Jocke är anmäld?

2. Jag vet att Jocke har gjort falska anmälningar för att jag litar på att inte både sockärringar, Jonny och flera andra ljuger i förhör och uttalanden om händelserna.
Senast redigerad av Pallal 2025-06-19 kl. 00:57.
Citera
2025-06-19, 01:15
Medlem
Skalle-Per13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Varför påbörjar du en spekulation om det?

Varför inte? Känsligt?
Citera
2025-06-19, 01:17
Medlem
Citat:
Varför inte? Känsligt?
Vissa förstår inte vad ett diskussionsforum är trots 2000 inlägg här.
Citera
2025-06-19, 01:21
Medlem
Citat:
Det står klart och tydligt i texten att Jocke och Anjo har framfört egna anklagelser mot Chrippa som på nåt vis varit del av utredningen i stämplingen och av allt att döma misstänks det Jocke och Anjo för att kommit med falska beskyllningar.

Anjo och Jocke har hela tiden påstått att dom inte har anklagat Chrippa i stämplingen, dom har inte bidragit med nåt alls, utan deras version är istället att polisen har helt utan deras inblandning anmält ett brott som Jocke och Anjo varit helt ovetandes om, som polisen själva hittade vattentäta bevis för i Chrippas telefon. Hur förklarar du det?

Advokaten menar bland annat att det ”framstår som osannolikt” att hennes klienter skulle genomgå en förundersökning och brottsmålsprocess ”för att på falska grunder anklaga de misstänkta”.

Ja, precis - Osannolikt.

Du behöver lära dig att läsa innantill, gumman.
Citera
2025-06-19, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Genom att bokföra sig på en annan adress? Står inte linnea på lägenheten dom bor i varför kan inte han skriva där också när det redan är offentligt. Vill han bli häktad igen eller vad sysslar han med?

Bra fråga, men de häktar inte nån för folkbokföringsbrott.
Citera
2025-06-19, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Jag måste fråga dig en sak då jag har rensat dokument men visst framkom det när Anjo & Jocke var hos polisen ang stämplingen att dom fått den informationen från eko? eller är det i ett dagboksblad?
För jag vet att jag har läst detta någonstans men Pallal påstår nu att Jocke & Anjo har hittat på allt.

Nej, det framgår inte i offentliga uppgifter, men det är bisarrt att tro att det är påhittat - det vore straffbart.
Citera
2025-06-19, 01:27
Medlem
Citat:
Det faller under allmänt åtal så det kan man väl anta ifall polisen i Norrköping inte är korrupt.

Frågar du mig för att du är osäker på ifall Jocke skulle mörka det för dig för att kunna styra narrativet och manipulera dig att se honom som oskyldig?

Ljuger alla vittnen, socialsekreterare och advokater eller har Jocke gjort falska anmälningar? Tror du att Jocke är ärlig om att han sett Linnea misshandla Chrippa, har Jocke sett Chrippa misshandla sitt tidigare ex och slog han verkligen Joakim på Lindövägen, har Chrippa mordhotar Jocke, Jonna, alla på socmötet och Anjos barn och är det verkligen polisen som hittat ”bevisen” för stämpling till grov misshandel för att välja ut ett par av alla vidriga brott Jocke anmält? Det hoppas se sig av motstridiga vittnesmål och där fram träder en bild av en bror som gör allt i sin makt för att sänka Chrippa med alla medel han kan. Då tar jag inte ens upp att Jocke har grovt förtalat Chrippa otaliga gånger med sina fantasier.

Berätta vad du tror.

Ljuger alla andra eller ljuger bara Jocke?

Varför skulle helt oberoende vittnen ljuga...?
Citera
2025-06-19, 01:29
Medlem
Citat:
Det är redan gjort ifall man ska tro Anjo, Anjo hävdar att meddelandena skrevs från telefonen Chrippa lånade eller fick av Jocke när han kom ut från häktet i januari 2024.

Det är väl mer intressant på vilken plats det skrevs, men det har säkert polisen tagit reda på. Chrippa var väl utomlands?

Han har redan varit häktad - nu är frågan om hur långt fängelsestraff han får.
Citera
2025-06-19, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ja, precis - Osannolikt.

Du behöver lära dig att läsa innantill, gumman.
Självmål likt Chrippadakofot.

Citat:
Ursprungligen postat av banal
Han har redan varit häktad - nu är frågan om hur långt fängelsestraff han får.
Nämen inte har väl äcklet varit häktad?

Tänk att vissa nollor inte kan invänta FUP för att få reda på något.
Senast redigerad av keptang 2025-06-19 kl. 01:32.
Citera
2025-06-19, 01:34
Medlem
Citat:
Rask säger i sin senaste video att C och L säljer naket material där dom stånkar på varandra. Stämmer det? Vill man se filmerna? Vart kan man se dom? Är det någon som skickat filmerna till socialen i Karlskoga?

Det är enkelt: få är beredda att betala en tusenlapp för att se paret knulla. Det finns bättre alternativ än att se lilleman och hans hora.

De behöver, å andra sidan, blott 30 pers/mån(av 11 miljoner) för att finansiera sitt leverne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in