Citat:
Ursprungligen postat av
george.sthlm
Har släkting som är på en sådan arbetsplats där vissa ständigt har VAB, för då är det ingen karens.
VAD på sommaren 4 veckor ( om man har två barn )
VAB på sportlovet, påsklovet, höstlovet och jul & nyår.
Därför jag skaffade unge. Man har sjukt mycket fördelar jämfört med folk som är barnlösa. Sverige är fantastiskt om man har barn. Fyfan vad skönt. Jag har inga semesterdagar i år då jag är ny på jobbet. Bra, för då tog jag 2 mån föräldraledigt istället. Bäst av allt, arbetsgivare kan inte neka föräldraledighet. Lycka till att få beviljat flera veckors sammanhängande semester när du vill på året utom juni till augusti. Skål!