Citat:
Ursprungligen postat av
Libertarismus
Ja, det stämmer. Men upp till 12 år kan man ju sätta det i system utan några större problem.
Jo visst men min son var sällan sjuk å mitt ex som jag har honom med var oftast arbetslös i perioder så hon fick ha honom då, vi bodde inte ihop å sonen fick komma å gå som han ville å var väl oftast hos mig, vi hade delad vårdnad om honom så ville han vara hos mig så fick han det å vise versa. Så jag har egentligen inte vabbat så mycket.