2025-06-18, 06:25
  #76945
Medlem
granny-pantiess avatar
Om Chrippa nämner Jocke på IG så blir Jocke direkt psykotisk och börjar gapa om stalking.

Detta medan han själv har en podd där han hängt/hänger ut Chrippa.

Bara för att det är i en podd gör det inte uthängningar mer legitimt. Snacka om att vara besatt.

Jag tycker att Chrippa och Linnea ska skaffa en podd och prata om Jocke och hans hundar - särskilt V.G.
__________________
Senast redigerad av granny-panties 2025-06-18 kl. 06:32.
Citera
2025-06-18, 06:50
  #76946
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Om Chrippa nämner Jocke på IG så blir Jocke direkt psykotisk och börjar gapa om stalking.

Detta medan han själv har en podd där han hängt/hänger ut Chrippa.

Bara för att det är i en podd gör det inte uthängningar mer legitimt. Snacka om att vara besatt.

Jag tycker att Chrippa och Linnea ska skaffa en podd och prata om Jocke och hans hundar - särskilt V.G.

Det gör dom ju redan. Linnéa voffade i liven i går på tal om hundar. Chrippa tjatade om Jocke. Så vem/vilka är det som är besatta?
Chrippa tappar det snart. Tyvärr.
Citera
2025-06-18, 06:51
  #76947
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han är hämndlysten och för dum för att förstå. Saknar all form av taktisk förmåga.

Otroligt hämndlysten. Fruktansvärt hämndlysten.
Citera
2025-06-18, 07:16
  #76948
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det gör dom ju redan. Linnéa voffade i liven i går på tal om hundar. Chrippa tjatade om Jocke. Så vem/vilka är det som är besatta?
Chrippa tappar det snart. Tyvärr.

Egentligen tycker jag att både Chrippa och Jocke borde sluta nämna varandra överhuvudtaget.
Citera
2025-06-18, 08:25
  #76949
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
https://ibb.co/cKqyC1Sd
https://ibb.co/7dRgJj3N
https://ibb.co/4rN0x7C

Paret som BARA vill vara ifred!

Han är ju helt manisk I sin bror. Dokumentären har tagit hårt på psyket och narcesismen.

Fattar ni hur sjukt det är när han sitter i nån chatt där Jocke inte ens är, och skriver om honom helt maniskt? En gång skriver han enbart Jockes namn hahahaha 😆😆😆

Edit: Även Fru Lundeström är inne i chatten kan ni se och visar upp en diplomatisk sida.
Båda två är ju tyvärr helt hjärndöda. Det saknas något på riktigt.
Citera
2025-06-18, 08:43
  #76950
Medlem
Dom ska ju gifta sig.
__________________
Senast redigerad av kajnus 2025-06-18 kl. 08:50.
Citera
2025-06-18, 08:58
  #76951
Medlem
Flax75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Egentligen tycker jag att både Chrippa och Jocke borde sluta nämna varandra överhuvudtaget.
Precis, fattar inte att de inte bara lägger ner.
Citera
2025-06-18, 10:37
  #76952
Medlem
Ephedrines avatar
Ang pod-dokumentären.
I något klipp antagligen från någon yt video säger chrippa att han är/var starstrucked av Jocke.
Jag vet inte men det känns inte så normalt för att vara sin bror.
Citera
2025-06-18, 11:04
  #76953
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
https://ibb.co/cKqyC1Sd
https://ibb.co/7dRgJj3N
https://ibb.co/4rN0x7C

Paret som BARA vill vara ifred!

Han är ju helt manisk I sin bror. Dokumentären har tagit hårt på psyket och narcesismen.

Fattar ni hur sjukt det är när han sitter i nån chatt där Jocke inte ens är, och skriver om honom helt maniskt? En gång skriver han enbart Jockes namn hahahaha 😆😆😆

Edit: Även Fru Lundeström är inne i chatten kan ni se och visar upp en diplomatisk sida.

Jag tycker C & L gjorde bort sig extremt mycket i chatten igår dom har inte förändrats ett dugg mot andra människor.
Ett jäkla skriveri om Jocke och saker om Rask.
Om det nu är anmälningar mot Rask, Jocke & Anjo som dom påstår varför håller dom på såhär? borde man inte ligga lågt?
Nu fotades mycket så jag hoppas det lämnas till polisen.
Citera
2025-06-18, 11:48
  #76954
Medlem
Ingen mer än jag som reagerar på att det sitter en nämndeman i chatten som yttrar sig om Chrippas eventuella åtal och straff?

En som heter/kallar sig "Mats J" skriver:
"@CHRIPPA Ser du fram mot fyra år i finkan? Åtalet är nära nu. Vi nämndemän kommer se till att du får minst fyra år."

Om detta är en nämndeman så gör denne sig väl skyldig till jäv? Väldigt skrämmande om det finns nämndemän som beter sig på det här sättet i våra domstolar, oavsett om det gäller Chrippa eller någon annan.
Är det Linköpings tingsrätt som ev. åtal kommer tas upp i?

Originallänk från "Ben": https://ibb.co/cKqyC1Sd

Länk gällande nämndeman som gör sig skyldig till jäv: https://www.domstol.se/nyheter/2019/05/javig-namndeman-skiljs-fran-sitt-uppdrag/
Citera
2025-06-18, 11:57
  #76955
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det kan absolut vara så som du tänker.
Han har ju på ett väldigt tydligt sett berättat att han älskar att resa till tex Spanien. Det får han inte nu och det sätter säkert sina spår.
Bara att du är begränsad som individ i samhället att röra dig som du vill. Bara där, är det lite game over för tillfället. Bättre va ödmjuk.
Citera
2025-06-18, 11:59
  #76956
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Chrippa är fullständigt besatt av Jocke. Det kan inte gå många minuter per dygn som han inte tänker på Jocke.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Chrippa kommer flippa. Det är farligt att vara totalt besatt av en annan människa. Det ser inte bra ut.

Tror också det kommer sluta i allvarligt flipp när det sista som är kvar av luftslottet sprängs. Kolla bara förra gången snaran drogs åt - visst han blev inte dömd för stämplingen men hela den händelsen är en tydlig signal på vad han är kapabel till.

Chrippa har dock inte fel i att Jocke använder podden och personer (anjo, rask) till att prata om allt. Har ändå förståelse för Chrippas irritation när Jocke låtsas vara tyst Men det går ju att vända på det en gång till, de pratar bara om Chrippas eget sinnessjuka beteende.

Tycker även hans besatthet går att förklara om man ser till hans person och allting som har hänt. Han anser att Jocke har tagit allt som betydde något, resor och pengar, ifrån honom. Han levde för att visa upp den här livsstilen och nu är den långt borta.

Chrippa, för helvete, betyder inte C mer än såhär för dig? Din enda besatthet borde vara att omvärdera hela ditt liv innan det är försent. Det hade varit en story det, för pressen och poddarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in