2025-06-17, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Finns det någon uträkning på vad det meningslösa gazaäventyret kostat på miljön?

ca 10 dagars dieselutsläpp + mängder med dumpad teknik + dubbla flygresor hem

2019-greta skulle kölhalat 2025-greta

Greta tycks ha tappat intresset för miljön till förmån för Gaza.
Citera
2025-06-17, 15:33
Medlem
Nu går det minsann kärleksrykten om lilla Greta! Tror vi verkligen att denne Chris är hennes pojkvän?
https://www.hant.se/noje/kolla-in-greta-thunbergs-nya-karlek/10892066
Citera
2025-06-17, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballalaila
Man kan inte utbilda sig i att bli sveriges Jeanne d’Arc. Hon har fått gå sin egen väg.

Tycker hon är lite söt faktiskt.
Jeanne d’Arc ville rädda Frankrike. Greta har aldrig visat något som helst intresse av att rädda Frankrike. Eller Sverige. Nuförtiden bryr hon sig bara om "palestinier". Hon kan möjligen kallas Sveriges Leila Khaled.
Citera
2025-06-17, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Jeanne d’Arc ville rädda Frankrike. Greta har aldrig visat något som helst intresse av att rädda Frankrike. Eller Sverige. Nuförtiden bryr hon sig bara om "palestinier". Hon kan möjligen kallas Sveriges Leila Khaled.

Jag tycker om henne mer och mer faktiskt. En genuin människa, hoppar inte bara på det som är populärt eller «lönar» sig. Men hur det kommer gå med henne vettefan. Hon har valt en svår väg.
Citera
2025-06-17, 16:23
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinoik
Nu går det minsann kärleksrykten om lilla Greta! Tror vi verkligen att denne Chris är hennes pojkvän?
Ja det kan nog stämma.
Kul, verkar vara en världsvan ung typ.
Citera
2025-06-17, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klinoik
Freudiansk felskrivning:
"Hon är dotter till artisterna Malena Ernman och Svante Thunberg, och är lillasyster till Beata Ernman, 19, som nyligen väckt uppmärksamhet med sitt pole-dance uppträdande på Instagram."

Inte förvånande eftersom Beata nog väger dubbelt så mycket som sin storasyster.
Citera
2025-06-17, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Greta tycks ha tappat intresset för miljön till förmån för Gaza

Tror det alltid var uppmärksamheten och ingenting annat hon var ute efter
Citera
2025-06-17, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballalaila
Jag tycker om henne mer och mer faktiskt. En genuin människa, hoppar inte bara på det som är populärt eller «lönar» sig. Men hur det kommer gå med henne vettefan. Hon har valt en svår väg.
Hon åker till ställen där det e krig för o få politiska poäng...... hmmm men hade hon varit singel o icke manshatare så hade jag varit där
Citera
2025-06-17, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Tror det alltid var uppmärksamheten och ingenting annat hon var ute efter
Du är nog helt rätt på det. Hon har hoppat från tuva till tuva. Klimatet, Covid, BLM, Samer, Gaza. Barn mår inte bra av att bli höjda till skyarna, de förstår inte att det kommer en dag då de är passé. Och det fallet kan bli väldigt hårt. Visst har Greta fortfarande många vänsterextrema journalister som haussar henne, men det går inte att jämföra med hur det var 2019. Man kan även fråga sig hur starkt hennes engagemang egentligen var för exempelvis samerna? Idag tycks hon helt ha glömt bort dem. Och ju mer extrem Greta blir, desto färre kommer att hylla henne.
Citera
2025-06-17, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sachariaz
Hon åker till ställen där det e krig för o få politiska poäng...... hmmm men hade hon varit singel o icke manshatare så hade jag varit där
Man får inga politiska poäng om man håller på palestinierna, i alla fall inte i västvärlden. Tvärtom, hon får vara glad om hon inte anses som "terrorist".
Citera
2025-06-18, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Du är nog helt rätt på det. Hon har hoppat från tuva till tuva. Klimatet, Covid, BLM, Samer, Gaza. Barn mår inte bra av att bli höjda till skyarna, de förstår inte att det kommer en dag då de är passé. Och det fallet kan bli väldigt hårt. Visst har Greta fortfarande många vänsterextrema journalister som haussar henne, men det går inte att jämföra med hur det var 2019. Man kan även fråga sig hur starkt hennes engagemang egentligen var för exempelvis samerna? Idag tycks hon helt ha glömt bort dem. Och ju mer extrem Greta blir, desto färre kommer att hylla henne

Hon måste sjunkit rejält i kurs t.o.m hos nazikompisarna när hon helt utan tveksamhet övergav gaza-uppdraget för att det blev lite läskigt och lämnade de i "fånglägret" Hitler hade varit besviken på den dåliga kämparglöden
Citera
2025-06-18, 14:38
Medlem
TröttSvensks avatar
Jag såg en filmsnutt på Greta™ från helgens protestpalestinademonstration, har hon skaffat navelpiercing eller såg jag fel ?
Jag minns inte vilken site det var, hon stod upp på ett podium och fick nått diplom.
När hon sträckte på sig såg man i nån sekund lite av magen och det såg ut som en navelpiercing.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in