2024-03-16, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Vad gör Greta om 10 år?

Har hon blivit en politisk anpassad person i nån miljöorganisation eller inom FN? Eller sitter utan för riksdagen fortfarande?

Hon har gjort samma sak i, vaddå, 5 år.

För Greta själv spelar detta inte någon roll, eftersiom då har jorden fått under..
Citera
2024-03-16, 05:17
Medlem
Conor-MacGyvers avatar
Har snabbspolat mig igenom lite material ifrån Gretas senaste eskapader, varför sitter hon och skrattar/fnittrar så mycket?

Jag tycker att hon framstår som galen.
Citera
2024-03-16, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conor-MacGyver
Har snabbspolat mig igenom lite material ifrån Gretas senaste eskapader, varför sitter hon och skrattar/fnittrar så mycket?

Det är ett slags överlägset, nedlåtande skratt/fnitter.

- Stackars ni andra, jag vet mycket mer om den riktiga sanningen medans ni går omkring i er gråa vardag och ingenting har fattat. Ni kommer att få se!

Hon anser sig m.a.o står över oss andra. Inte helt ovanligt beteende när hon egentligen inte har mötts av något motstånd utan mer eller mindre unisont har hyllats utan att någon officiellt har vågat ifrågasätta hennes ståndpunkt. Dessutom har hon hyllats från tidig tonårstid vilket inte är bra för en människa som är under uppväxt.

- Allting du gör är totalt rätt.

Hon är kunnig inom det smala område hon behärskar men hon har inga tankar utanför den box hon själv har låst in sig i. Hon vill inte heller ha tankar utanför trygghetsboxen för det skulle plötsligt göra världen helt obegriplig för henne. Hon skulle som den högintelligenta person som hon är inte få ihop det rent logiskt vilket många med hennes typ av intellekt kräver. Det ska finnas en logisk förklaring till allt. En masterplan med en sanning.

Fanatiskt troende, inte bara religiösa utan även inom politiken, uppvisar ofta samma beteende.

- Jag vet den totala sanningen och har skådat ljuset medans ni lever i mörkret.

De flesta av dem slocknar ofta förr eller senare medans en del av dem går in tystnad och glömska. Greta skulle inte fungera inom politiken för där skulle hon tvingas ha åsikter om företeelser som hon knappt visste fanns.

- Hur ska vi öka servicen i glesbygdskommuner?
- Vi är tvungna att totalt skära ner koldioxidutsläppen och det genast!
- ???
Citera
2024-03-16, 06:12
Medlem
Conor-MacGyvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Det är ett slags överlägset, nedlåtande skratt/fnitter.

- Stackars ni andra, jag vet mycket mer om den riktiga sanningen medans ni går omkring i er gråa vardag och ingenting har fattat. Ni kommer att få se!

Hon anser sig m.a.o står över oss andra. Inte helt ovanligt beteende när hon egentligen inte har mötts av något motstånd utan mer eller mindre unisont har hyllats utan att någon officiellt har vågat ifrågasätta hennes ståndpunkt. Dessutom har hon hyllats från tidig tonårstid vilket inte är bra för en människa som är under uppväxt.

- Allting du gör är totalt rätt.

Hon är kunnig inom det smala område hon behärskar men hon har inga tankar utanför den box hon själv har låst in sig i. Hon vill inte heller ha tankar utanför trygghetsboxen för det skulle plötsligt göra världen helt obegriplig för henne. Hon skulle som den högintelligenta person som hon är inte få ihop det rent logiskt vilket många med hennes typ av intellekt kräver. Det ska finnas en logisk förklaring till allt. En masterplan med en sanning.

Fanatiskt troende, inte bara religiösa utan även inom politiken, uppvisar ofta samma beteende.

- Jag vet den totala sanningen och har skådat ljuset medans ni lever i mörkret.

De flesta av dem slocknar ofta förr eller senare medans en del av dem går in tystnad och glömska. Greta skulle inte fungera inom politiken för där skulle hon tvingas ha åsikter om företeelser som hon knappt visste fanns.

- Hur ska vi öka servicen i glesbygdskommuner?
- Vi är tvungna att totalt skära ner koldioxidutsläppen och det genast!
- ???
Ok.
Vad tror Mossad tycker om att hon säger "krossa sionismen" , kommer det få konsekvenser?
Citera
2024-03-16, 06:18
Medlem
Citat:
Ok.
Vad tror Mossad tycker om att hon säger "krossa sionismen" , kommer det få konsekvenser?

Knappast, varför skulle det få några konsekvenser? En flicksnärta som påstår något. Inget att bry sig om. Israelerna har nog större problem än så att tänka på just nu.
Balansakten gentemot USA m.fl. är nog ett större bekymmer för dagen.
Citera
2024-03-16, 06:21
Medlem
Conor-MacGyvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Knappast, varför skulle det få några konsekvenser? En flicksnärta som påstår något. Inget att bry sig om. Israelerna har nog större problem än så att tänka på just nu.
Balansakten gentemot USA m.fl. är nog ett större bekymmer för dagen.
Hon är en kändis, kändisar som uttryckt liknande har fått det hett om öronen, drabbats ekonomiskt osv.
Citera
2024-03-16, 09:10
Medlem
Greta är ut att vara på resande fot större delen av tiden. Äter ute som standard. Vem är det som betalar kvittar och logi?

En två i innerstan med två stora hundar. Vem köper den åt henne, och vem betalar avgiften till bostadsrättsföreningen? Vem föder hundarna? Vem rastar hundarna när hon är ute och står med något plakat nånstans?

Vad heter hundarna? Karl och Josef?

Hur försörjer sig yrkesdemonstranten?
Citera
2024-03-16, 11:27
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:

Pårökt ?
Citera
2024-03-16, 17:31
Medlem
Conor-MacGyvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Pårökt ?
Säkert.
Citera
2024-03-16, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Pårökt ?
Ja vem vet.
Citera
2024-03-16, 18:12
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:

Hon är dessutom vuxen, 21 år fyllda, men leker barn pga sin dvärgväxt.
En Nazi-pyssling som sitter och fnittrar, obehagligt.
Citera
2024-03-16, 18:13
Medlem
Conor-MacGyvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Hon är dessutom vuxen, 21 år fyllda, men leker barn pga sin dvärgväxt.
En Nazi-pyssling som sitter och fnittrar, obehagligt.
Helt sjukt, hon ser ut att vara runt 10-11 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in