2025-06-17, 21:08
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Två känslstyrda, böliga småbarn i trettioårsåldern.
Lokal är en hycklare, o rätt korkad.
Anjo är dumknullad.
Sant! Två raketforskare munhuggs och avbryter. Ingen vann. Alla tittare förlorade.
Citera
2025-06-17, 21:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det var ögonen hans sluddrande och han verkar så djävla speedad.

Han var nog bara otroligt fokuserad på att försöka hålla sig lugn. När man är förbannad är det lätt att inte låta som sig själv.
Du verkar ha missat Lokals stirriga blick och skakande käke....
Citera
2025-06-17, 21:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Gav också upp
Dialogiskt sköter inte debatten så bra. Dom skulle ha kört över länk där Victor kunde ge dom 2 minuter var i taget, och mutea den andra under tiden. Det här är ju värre än ett helt dagis

Synd att du gav upp. Annars hade du kanske sett alla diskussioner där Anjo fullständigt körde över Lokal med logiskt resonemang.
Men härligt att du erkänner att du baserar dina antaganden på en kort bit av streamen.
Citera
2025-06-17, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Det är svårt att argumentera mot en rå-narcissist som Anjo. Han verkar hålla den lugnare attityden vilket bara gör att Lokal ser dummare ut eftersom han blir provocerad. Sen är det ju barnsligt som fan att sitta med en liten sticka i munnen, löjligt.

Där kan jag hålla med. Störde mig också på det. Men förstår Anjo. Man kan behöva nåt för att hålla sig fokuserad och grounded. Och det är även lite härskarteknik ;-) Som uppenbarligen funkade eftersom Lokal stammade som en 10-åring.
Citera
2025-06-17, 21:12
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Du verkar ha missat Lokals stirriga blick och skakande käke....
Lokal har väl rätt rejäl ADHD också. Men han har den där "jag har inte varit utomhus på 20 år"-looken
Citera
2025-06-17, 21:13
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Vad spelar det för roll att kräftaset erkänt det? Och var fan har han erkänt det?

Är anjo också ett as ?
Citera
2025-06-17, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Det var Linnea som skämtade om att Anjo är för feg för att komma dit tror jag.

Sen dyker han upp drogpåverkad, såklart Chrippa och Linnea blev chockade. Men knappast rädda. Snarare Anjo som höll på att kissa på sig, men han var ju full av adrenalin också (utöver all hans svett som är en konsekvens av hans dödliga fetma)

Okej, tack för utredandet av detta. Minns de som om de bad honom gå, gjorde de det?
Citera
2025-06-17, 21:18
Medlem
PeterJihadis avatar
Anjo hånar ju Viktor vid flera tillfällen i debatten. När Viktor flikar in med att Lokal ställer en "jättebra fråga". Anjo repeterar med att säga "jättebra fråga" och sedan dissar han Lokals fråga.
Han är en gravt störd person. Och han kommer aldrig sluta förtala människor.

Lokal hanterade väl debatten som jag förväntade mig. Jag förväntar mig inte, att han är en bra debattör. Däremot så ligger pressen på Anjo. Som fortsatt förtalar människor, hänger ut dem och förlöjligar dem.
Senast redigerad av PeterJihadi 2025-06-17 kl. 21:29.
Citera
2025-06-17, 21:18
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Okej, tack för utredandet av detta. Minns de som om de bad honom gå, gjorde de det?
Minns inte riktigt. Tror dom stod där och skällde på varandra utomhus bara, sen bjöd Chrippa in honom och Chrippa var först lugn, men Anjo fortsatte att hålla på och Chrippa blev rätt urspårad till slut och allting eskalerade bara, tills Jocke med solbrillorna kom.
Citera
2025-06-17, 21:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Anjo hånar ju Viktor flera gånger i debatten. När Viktor flikar in med att Lokal ställer en "jättebra fråga". Anjo repeterar med att säga "jättebra fråga" och sedan dissar han lokals fråga.
Han är en gravt störd person. Och han kommer aldrig sluta förtala människor.

Lokal hanterade väl debatten som jag förväntade mig. Jag förväntar mig inte, att han är en bra debattör. Däremot så ligger pressen på Anjo. Som fortsatt förtalar människor, hänger ut dem och förlöjligar dem.

Håller väl inte helt med, men visst var det intressant att höra att Anjo höll med om att han förtalat människor, om du hörde det.
Citera
2025-06-17, 21:24
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Claude3.7
Håller väl inte helt med, men visst var det intressant att höra att Anjo höll med om att han förtalat människor, om du hörde det.

Det är klart att Anjo vet det.

Kommer han sluta med det?

Det är upp till honom att bevisa. Jag tror inte på honom förrän han bevisar det.
Han gav mig nämligen inget intryck av att sluta med sitt förtalande.
Citera
2025-06-17, 21:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Claude3.7
Jag hatar inte henne, det är en sån flicka som hade kunnat vara mitt barn.

Låta henne hållas är en sak, ta med henne i streamen en annan. Det är allmänt accepterat att NPF-barn inte är i mognadsmässig nivå med sina jämnåriga. Och det är uppenbart att hon beter sig som ännu yngre än 17.

Och henne tar en 45-årig gubbe upp med i streamen? Helt jävla sanlöst.

Jag tror hon kan vara en go tjej för övrigt.

Om den 45-åriga gubben är Axel, så tror jag han inte kunde bry sig mindre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in