Citat:
Ursprungligen postat av
Tabbe1234
Om inte Igloo vart rekommenderar du? Och varför blev du besviken? Förut fanns ju ClubC sen kom dom tillbaka och återbetalade alla kunder men dom har inte kommit igång igen än. Swizzle har jag hört riktigt dåligt om
Blev besviken eftersom det var undervikt och massa småbitar ihoptryckta. Då har dom alltså vägt det medvetet i undervikt. Väldigt oseriöst enligt mig. Man ska ha det man betalat för kan man ju tycka..
Om du vill köpa "färdigt" THCA gräs/hasch så är jag fel man att fråga för tillfället tyvärr. Bestämde mig tidigt för att köpa eget isolat och trixa själv. Går inte att lita på någon för fan, visade sig ju att dessa vapes från MF innehöll nåt annat skit också, som även var olagligt. Så man vet fan inte vad man rökt när man köpte Magic Farmers gräs och hasch från t ex ClubC.
Men som sagt, det bästa du kan göra om du vill röka är att köpa eget isolat och CBD gräs. Mycket, mycket bättre. Då vet du exakt vad det är du brukar.
Köpte för några veckor sedan 25 gram isolat från ST och sedan köpte jag CBD gräset från en annan svensk sida som endast säljer CBD.
4000kr för isolatet och typ 1500 för 40 gram CBD gräs.
Jag mixar 1 g isolat med 5 g gräs så isolatet kommer alltså räcka till 125 gram totalt.