2025-06-17, 14:42
  #76885
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Jag pratar om podden om Chrippa och inte Jockes podd. Jocke pratade om Chrippa i Badfluence podd om Chrippa.

https://www.svd.se/lyssna/badfluence

Chrippa hade chansen att få sin röst hörd. Men han sa att han tar det på sina sociala medier. Nu framstår han som om han kommer att gå över gränsen. Psykotisk.
Citera
2025-06-17, 14:42
  #76886
Medlem
En fråga till de som har koll. De substanserna som Chrippa tar. Tänker mest på testo. Visst är det så att den drogen ställer till det i hjärnan?
Det finns ju människor som begår de mest fasansfulla brott med det i kroppen.
Citera
2025-06-17, 14:59
  #76887
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
En fråga till de som har koll. De substanserna som Chrippa tar. Tänker mest på testo. Visst är det så att den drogen ställer till det i hjärnan?
Det finns ju människor som begår de mest fasansfulla brott med det i kroppen.
Nja. Finns mängder av människor som tar massor av anabola och är världens chillaste människor.
Problemet är att en oproportionerlig mängd av samhällets dummaste och aggressivaste män också är personer som tar anabola. Så det blir lätt att förknippa anabola med våld och galenskap eftersom så många av dom tokiga använder det. Men finns mängder av vanliga svensson-män som tar det utan den minsta tok-effekt i hjärnan.

Det är Chrippa som är dum i bollen, inte teston.
Citera
2025-06-17, 15:03
  #76888
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Nja. Finns mängder av människor som tar massor av anabola och är världens chillaste människor.
Problemet är att en oproportionerlig mängd av samhällets dummaste och aggressivaste män också är personer som tar anabola. Så det blir lätt att förknippa anabola med våld och galenskap eftersom så många av dom tokiga använder det. Men finns mängder av vanliga svensson-män som tar det utan den minsta tok-effekt i hjärnan.

Det är Chrippa som är dum i bollen, inte teston.

Absolut att anabola tas av samhällets mest dumma och aggresiva människor, men visst fan har anabola ändå en utgående effekt på dessa människor. Sedan är det massa annat skit också. Droger, psykisk ohälsa osv. Men du har rätt, anabola är bara en av flera ingrienser i att det spårar i huvudet på dem.
Citera
2025-06-17, 15:03
  #76889
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
En fråga till de som har koll. De substanserna som Chrippa tar. Tänker mest på testo. Visst är det så att den drogen ställer till det i hjärnan?
Det finns ju människor som begår de mest fasansfulla brott med det i kroppen.
Inte bara hjärnan.
https://www.folkhalsomyndigheten.se/livsvillkor-levnadsvanor/andts/andts-anvandning-och-ohalsa/skador-till-foljd-av-andts/skador-till-foljd-av-dopning/dopningens-fysiska-konsekvenser/
Citera
2025-06-17, 15:05
  #76890
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
En fråga till de som har koll. De substanserna som Chrippa tar. Tänker mest på testo. Visst är det så att den drogen ställer till det i hjärnan?
Det finns ju människor som begår de mest fasansfulla brott med det i kroppen.
Det beror mycket på dosen och vad man tar finns ju sjukt mycket skit där ute. Men ja, det stämmer att man kan bli mer aggressiv, få humörsvängningar och andra psykiska biverkningar, särskilt om man kör höga doser eller blandar olika grejer
Citera
2025-06-17, 15:08
  #76891
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
En fråga till de som har koll. De substanserna som Chrippa tar. Tänker mest på testo. Visst är det så att den drogen ställer till det i hjärnan?
Det finns ju människor som begår de mest fasansfulla brott med det i kroppen.

Är du helt efter? Utan testo i kropparna på alla män så skull mänskligheten dött ut för länge sedan.

Att tro att det är på grund av Testo som folk begår hemska saker är som att skylla på att gevär är orsaken till krig.
Citera
2025-06-17, 15:15
  #76892
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
1. Det måste vinklas på nåt sätt då Christopher som person är för ointressant.

2. Nej jag bör inte veta det då jag inte sett den filmen. Du verkar tro mitt rum är fullt av Joakim Lundell prylar och jag kan öppna museum.
Om Chrippa är så ointressant att man inte kan vara ärlig och göra bra journalistik, utan måste vinkla saker. Då är det ju totalt onödigt att nyhetssidor ens gör dokumentärer och poddar om honom.

Och SvD sa ju att han var Sveriges mest omtalade youtuber, det går ju emot att han är så ointressant som du påstår, ljög SvD?

Du beter dig ju som om du vet ju allt annat Jocke sagt, så då borde du ju vet det också. Men du kanske faktiskt enbart vet det Jocke säger direkt till dig?
Citera
2025-06-17, 15:19
  #76893
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Chrippa hade chansen att få sin röst hörd. Men han sa att han tar det på sina sociala medier. Nu framstår han som om han kommer att gå över gränsen. Psykotisk.

Är man under brottsutredning så är det osmart att ställa upp i en dokumentär där frågor som rör utredningen kommer att ställas.
Citera
2025-06-17, 15:19
  #76894
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
2. Tick tack är ett hot.

3. Det är inget fel på muslimska män, ta den diskussionen med Christopher.
Folk säger ju ibland tick tack, klockan tickar, vänta så får du snart se, eller liknande, i denna tråd gällande att saker snart kommer hända chrippa, är det också ett hot enligt dig?

Jag vet vad chrippa sagt.
Men nu var det faktiskt du som uttryckt dig som om det vore något negativt med muslimska män, och därför frågar jag dig. Varför ens skriva muslimska män? Varför inte enbart skriva män? Varför var det viktigt att ha med ordet muslimska?
Citera
2025-06-17, 15:20
  #76895
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
En fråga till de som har koll. De substanserna som Chrippa tar. Tänker mest på testo. Visst är det så att den drogen ställer till det i hjärnan?
Det finns ju människor som begår de mest fasansfulla brott med det i kroppen.

Så du menar att Chrippa har börjat kura igen?
Citera
2025-06-17, 15:21
  #76896
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Är du helt efter? Utan testo i kropparna på alla män så skull mänskligheten dött ut för länge sedan.

Att tro att det är på grund av Testo som folk begår hemska saker är som att skylla på att gevär är orsaken till krig.

Först vill jag tacka de andra som gav bra svar på min fråga. Nick och bock.

Till dig arga huskymänniska.
Jag är inte helt efterbliven och förstår att själva substansen testo inte mördar någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in