Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Räden i Fulton County mot valsedlar och dokumentation från valet 2020. Så DNI Gabbard var närvarande vid FBI-räden i Fulton County för att beslagta stora mängder valsedlar från valet 2020, och demokraterna får panik.
Varför skulle det Demokratiska partiet få panik över att Gabbard var närvarande?
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Varför skulle Tulsi vara på plats vid denna räd? Min gissning är att det rör den fleråriga landsförrädiska kupp Tulsi berättade om i juli förra året. Demokraterna var engagerade i en enda stor sammanhängande plan för att hindra Trump från att komma till makten, och därefter försöka störta och avsätta honom efter att han vunnit valet 2016. Valet 2020 var kulmen på deras "regimskiftesoperation".
Varför tycker du att det är konstigt att det Demokratiska partiet har en sammanhängande plan, där man vill åstadkomma ett regimskifte genom att vinna valet 2020?
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Vad än Tulsi hittat i Fulton County är det stort – och demokraterna är nu livrädda för konsekvenserna. FBI har flera stora pågående utredningar.
Valet 2020 är redan utrett fram och baklänges av Trump. Det gick till enligt regelboken. Vad jag förstår är eventuella brott preskriberade evter 5 år.
Fulton county ligger i delstaten Georgia. Det är en federal domare i delstaten Missouri som undertecknat dokumenten som ligger till grund för beslaget i Fulton. Vad jag vet har ingen sett vad det står i dokumenten.
Endel menar att detta är ytterligare en testballong av Trump regimen, för att se vilka legala hinder som kan tänkas uppstå i kölvattnet av tilltaget.
Tanken kan ju vara att göra detta på riktigt i samband med mellanårsvalet, senare i år.