2025-06-16, 19:39
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lnterasistmen
Hur mycket nämner de innehållet i skärmdumparna i poddavsnittet?

Sen börjar de gagga om Rashid Musa, någon tokkärring från Fi! och fan vet vem, och diverse aggressivitet mot att skärmdumparna spreds. Det var ju kvinnan själv som skickade dem till folk för att de skulle se.
Dom nämnde i podden att det i skärmdumparna var avklarat mellan dom inblandade. Tycker det var hanterat på ett moget ansvarsfullt sätt.
Sen vet vi inte vilken relation dom hade, vet endast att dom hade nån form av relation.

Motsatsen av vad Rask gjorde när hans sms läckte där han bad en kvinna ställa sig på alla fyra och sära på blygdisarna. Sen skickade han fullt med pung och snoppbilder. För sen slänga sin fru under bussen och säga hon faktiskt är värre så det han gjorde räknas inte.
Rask är internetbästis med Anjo.

Men filmen om Axel var ingen kioskvältare, Anjos pissiga kanal fortsätter gå neråt
Citera
2025-06-16, 19:42
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Men filmen om Axel var ingen kioskvältare, Anjos pissiga kanal fortsätter gå neråt

20k efter 24 timmar. Toppen, stor spridning men misslyckat kommersiellt, samtidigt som rövhålen snärjer in sig i varandra.
Citera
2025-06-16, 19:54
Medlem
Citat:
Äh, det där är bara ett svepskäl i ett dåligt försök att skydda Axel. Det var hon själv som spred skärmdumparna, och då blev det som det blev.

Sluta simpa för Axel nu. Som du ser i videon är han en total surkuk.

Detta är två rövhål som ryker ihop, och det är bra.

Jag konstaterade att Anjo omöjligen kan veta mer än de som var inblandade. Jag sa att kvinnans önskemål bör respekteras. Det får stå för dig om du anser att det är ett försök att skydda Axel eller att ”simpa” för honom.
Citera
2025-06-16, 20:03
Citat:
Ursprungligen postat av DiBareBlir
Jag konstaterade att Anjo omöjligen kan veta mer än de som var inblandade. Jag sa att kvinnans önskemål bör respekteras. Det får stå för dig om du anser att det är ett försök att skydda Axel eller att ”simpa” för honom.

Nä, ditt simpande får stå för dig, och att du är lättlurad. Podden är ett så genomskinligt försök att släta över och fokusförflytta.

Och kvinnans önskemål bör inte respekteras, hon är en dum hora.
Citera
2025-06-16, 20:25
Medlem
Citat:
Hur mycket nämner de innehållet i skärmdumparna i poddavsnittet?

Sen börjar de gagga om Rashid Musa, någon tokkärring från Fi! och fan vet vem, och diverse aggressivitet mot att skärmdumparna spreds. Det var ju kvinnan själv som skickade dem till folk för att de skulle se.
Om inte det kvinnan säger berättar om ånger dagen efter då vet inte jag. Anjo som låtsas vara en riddare för oskyldigt dömda och anklagade använder material från Cissi Wallin och i SMS:en ser man klart att tjejen ångrade sig dagen efter. Detta är så sjukt så Anjo borde krypa in i skämskudden.
Citera
2025-06-16, 22:35
Medlem
Efter att ha sett stora delar av de senaste subathonen och även övrig streaming kan jag säga att Axel kommer inte reagera på någon anjovideo som handlar om honom själv. Det finns NOLL chans att han sätter sig som streamar när han tittar på någon som ger honom kritik. Att alla ni som är så involverade (”Axel kommer krossa Anjo nu!!ww1”) inte fattar det. Jag är säker på att han tänker att om man inte pratar om det blir det inget. Fortsätter man prata om det tar det inte slut. Det är inte hans första rodeo. Sen kommer han så klart se videon off stream och definitivt straffa Anjo och andra för det men knappast i en live. Det vore ju idiotiskt eftersom man kan hamna i dålig dager samt att det blir mer publicitet kring det. Så ingen idé att tjata om det. Tänk efter. Axel är rätt mycket smartare än så. Det kan ju dock bli klurigt att stämma Anjo på förtal om han ska hävda att han aldrig sett förtalet och gå på hörsägen. Jag hade gärna sett honom plocka sönder Anjos argument i hans video för skoj skull men det kommer aldrig ske och det kommer heller aldrig ske att någon video som är negativ kommer att reactlordas mot i en live. No chanse. Så sluta tjata på Axel om det…
Citera
2025-06-16, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Choi.Chop
Efter att ha sett stora delar av de senaste subathonen och även övrig streaming kan jag säga att Axel kommer inte reagera på någon anjovideo som handlar om honom själv. Det finns NOLL chans att han sätter sig som streamar när han tittar på någon som ger honom kritik. Att alla ni som är så involverade (”Axel kommer krossa Anjo nu!!ww1”) inte fattar det. Jag är säker på att han tänker att om man inte pratar om det blir det inget. Fortsätter man prata om det tar det inte slut. Det är inte hans första rodeo. Sen kommer han så klart se videon off stream och definitivt straffa Anjo och andra för det men knappast i en live. Det vore ju idiotiskt eftersom man kan hamna i dålig dager samt att det blir mer publicitet kring det. Så ingen idé att tjata om det. Tänk efter. Axel är rätt mycket smartare än så. Det kan ju dock bli klurigt att stämma Anjo på förtal om han ska hävda att han aldrig sett förtalet och gå på hörsägen. Jag hade gärna sett honom plocka sönder Anjos argument i hans video för skoj skull men det kommer aldrig ske och det kommer heller aldrig ske att någon video som är negativ kommer att reactlordas mot i en live. No chanse. Så sluta tjata på Axel om det…

Hade jag varit Axel hade jag dock väntat. På att exempelvis Rask och Motvikt skulle reagera, göra videos och göra sig skyldig till samma förtal.
Citera
2025-06-16, 22:56
Fegt av Anjo att inte medverka i SvD dokumentär om Chrippa.
Citera
2025-06-17, 06:58
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyss
Fegt av Anjo att inte medverka i SvD dokumentär om Chrippa.
Han är bara något smartare än Rask och förstår att det inte bara handlar om Chrippa. Han vet att ett par normalintelligenta journalister skulle kunna snacka omkull honom om hans bedrägliga beteende på YouTube.

Han är en fegis, ja. Detta trots att jag är övertygad om att journalisterna var beredda på att ”komma till hans studio i Norrköping”.
Citera
2025-06-17, 07:21
Citat:
Ursprungligen postat av Choi.Chop

Nej, fortsätt tjata om det tills han börjar skrika och gorma.

Han är en fegis som bangar när hans pissande på Anjo utvecklar sig precis som förväntat. Vadå, ska han ge upp precis innan finalen, bitch please.
Senast redigerad av lnterasistmen 2025-06-17 kl. 07:23.
Citera
2025-06-17, 09:22
Medlem
Krakatoas avatar
Axel släppte en video igår (än så länge bara för medlemmar) där han säger att Skärmdumpskvinnan varit i kontakt med Anjo och Stefan Hallgren i önskan att få videon borttagen. Ingen av dem har hört av sig tillbaka. Han säger också igen att saken är helt utagerad dem emellan och de hade kontakt så sent som igår, då hon berättade detta om Anjo och Stefan.
Citera
2025-06-17, 11:17
Medlem
Ska bli intressant idag att se debatten mellan Lokal & Anjo hos Dialogiskt. Tror att det kan bli en riktigt shitshow när Anjo går igång och snackar om de fejkade övergreppet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in