2025-06-17, 01:08
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Tyckte den såg bekant ut. Men har inte sett filmen i hd och så lång.
Känner mig lättlurad nu.. hehe

Jo redigerad och i bättre kvalite är det ju lätt att bli lurad. Snubben sitter visst i Danmark och postar. Man kommer ju att tänka på filmen Mountainhead. Om du inte sett den så är detta vad som händer i den folk sprider filmer och skit utan kontext till den aktuella händelsen.

Blir ju många som går på det desto mer det sprids. Han tycker säkert det bara är kul och får en massa följare.
Citera
2025-06-17, 01:10
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remixutoheaven
Videon är från när USA bombade Bagdad första kvällen när de invaderade Irak.

Kan inte folk vara mer källkritiska tack, svenska skolsystemet har sannerligen fallerat totalt.

Jag blir gärna rättad, om jag har fel..

Så ?

Mvh//Snapcount
Citera
2025-06-17, 01:12
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yodawgimbad
Iran blir verkligen utklassade, det enda man kan göra är att skicka iväg robotar och hoppas på det bästa.
Synd bara att just det klippet verkar vara gammalt.
Nu när se blir trängda in i hörnet, trycker någon dåre på röda knappen?
Citera
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Jag blir gärna rättad, om jag har fel..

Så ?

Mvh//Snapcount

Se mitt svar.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Woods
Vad menar Trumpelton egentligen med "Everyone should immediately evacuate Tehran!", som han precis skrev på sin plattform?
Vet han om något som skall hända, eller betyder det att USA går in i konflikten på Israels sida?

Lite oroväckande. Teheran har 8,7 miljoner invånare. Nästan exakt lika många som New York. Hur lätt och fort skulle det gå tror Trump att evakuera hans NY...
Citera
2025-06-17, 01:13
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Vad menar Trumpelton egentligen med "Everyone should immediately evacuate Tehran!", som han precis skrev på sin plattform?
Vet han om något som skall hända, eller betyder det att USA går in i konflikten på Israels sida?

Vem vet.. kanske bara eldar på.

Hur går det med uppror i Iran? Rapporter om några försök?
Citera
2025-06-17, 01:15
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Se mitt svar.

Thx....och för att rättat upp det hela.
Citera
2025-06-17, 01:17
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Väntar fortfarande på att Iran ska skicka en ny våg, de sa ju att de skulle anfalla med ny vrede som Israel aldrig hade sett och hålla på hela natten till gryningen. Men än så länge har det varit tyst förutom några minuter när sirenerna tjöt och inget hände förutom att en försvarsraket sköts upp mot himlen i Tel Aviv.

Har israelerna lyckas nedkämpa alla deras ramper nu? De har ju trots allt luftherravälde över Iran.

Dessutom skrev Trump nyss på Truth Social att de vore bra att evakuera från Teheran. Så, kanske något är på gång?
Tio robotar skickades vid 23-tiden och två till runt midnatt. Inget nedslag. I övrigt lugnt.

13 juni ☞ 150 robotar
14 juni ☞ 110 robotar
15 juni ☞ 40 robotar
16 juni ☞ 12 robotar
Citera
2025-06-17, 01:18
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:

Oklart oklart...

Kan tolkas som att USA kommer att lägga sig i konflikten snart, men kan även tolkas som att Trump vill påpeka att nu när Iran inte gick med på hans "deal" får de leva med alternativet, dvs. Israels bombningar, och därför bör befolkningen evakuera omgående.
Citera
2025-06-17, 01:22
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Men vaddå ta det inte personligt? Jag undrar bara hur man kan vara så jävla dum i huvudet att man sitter och ragear nått på Steve? Han är ju as rolig.

Vad jag blir sur på, är tjuriga människor som försöker dela mig sin åsikt.

OT nu men jag tycker att AGTV och Steve ska ha en eloge för att de livesänder. Samtidigt tycker jag att det blir lite tröttsamt när han hela tiden går upp i spinn av minsta lilla.

Har du problem med åsikter föreslår jag att du undviker diskussionsforum.

Hur som, åter till topic.
Citera
2025-06-17, 01:23
Medlem
MrDonutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rantaplan
Tänk om vi i Sverige förlitar oss på vårt demokratiska system, vars representanter vi själva valt?
Och
Ibland är jävligt bra att hålla käften

Tycker du de som demonstrerar för Palestina gör någon skillnad? Vilken skillnad tror du vi på Flashback gör? Om vi tycker Israel ska bomba skiten ur Iran ikväll eller nästa vecka påverkar 0.
Det är över 100 miljoner personer som följer och har åsikter om konflikten. Din min och hans röst/åsikt betyder ingenting. Det förstår du väl själv också?

Ontopic. Nu verkar några drönare vara på väg iallafall. Från Syrien? Eller missuppfattade jag?
Senast redigerad av MrDonuts 2025-06-17 kl. 01:27.
Citera
2025-06-17, 01:24
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
OT nu men jag tycker att AGTV och Steve ska ha en eloge för att de livesänder. Samtidigt tycker jag att det blir lite tröttsamt när han hela tiden går upp i spinn av minsta lilla.

Har du problem med åsikter föreslår jag att du undviker diskussionsforum.

Hur som, åter till topic.

Och är du tjurig över något så föreslår jag att du undviker att dela med dig av din åsikt.

Jag menar nu när vi ger tips..

Steve är härlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in