2025-06-17, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yodawgimbad
Iran blir verkligen utklassade, det enda man kan göra är att skicka iväg robotar och hoppas på det bästa.

Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Lika vackert som fyrverkerierna som brukade fyras av under forna Vattenfestivalen i Stockholm. Synd bara att inte Israelerna får till någon träff som färgar himlen blå. Men blått ska visst vara svårast att få till. Israel kör över mullorna som om det hade varit 5 åringar som skulle möta Barcenlonas herrlag i fotboll. Popcornen smakar fint när Teheran står i lågor.

Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Jo, det råder knappast några tvivel om att det går hett till i Iran för tillfället, men vad jag menade var att man kanske inte ska tolka Trumps inlägg om Teheran som att USA är på väg att lägga sig i konflikten på allvar, vilket bland annat han på Agenda-Free TV tycks göra.

Videon är från Irak 2003 vilket bekräftas av att Baghdad Clock tydligt syns i videon.
Citera
2025-06-17, 00:54
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Jo, det råder knappast några tvivel om att det går hett till i Iran för tillfället, men vad jag menade var att man kanske inte ska tolka Trumps inlägg om Teheran som att USA är på väg att lägga sig i konflikten på allvar, vilket bland annat han på Agenda-Free TV tycks göra.

Varför inte? Det skulle varit ett mästerdrag att göra det just nu för sen är allting över...
Citera
2025-06-17, 00:55
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
https://x.com/_f1rme/status/1934734529198993531?t=Za7QD6TLEJf2tdcTcoN3IA&s=19

Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Holy shit, då förstår jag vad den där varningen faktiskt menade.

Det är nog bra att dra därifrån nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Inga spekulationer än..om vad det är Israel önskar att "tvåla till" i denna video ?

Citat:
Ursprungligen postat av MrDonuts
Lär inte va mycket kvar av Teheran imorgon bitti
Då blir kvällens attacker från Iran bevis för vad de har kvar. De lär inte hålla tillbaka nu.
Min gissning är att de har 0 kvar.

Snubben på telegram gick från aktivt uppdatera till inget alls sista timmen. Hur ser det ut i Israel?
Sista uppdateringen var ”Fall i ett öppet område i södra Israel.”

Citat:
Okej, och du såg feeden? https://x.com/_f1rme/status/1934734529198993531?t=Za7QD6TLEJf2tdcTcoN3IA&s=19

Citat:

Videon är från när USA bombade Bagdad första kvällen när de invaderade Irak.

Kan inte folk vara mer källkritiska tack, svenska skolsystemet har sannerligen fallerat totalt.
Citera
2025-06-17, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Och här i ligger problemet.
Muslimer generellt beter sig sämre än judar. Ja!
Men har det någon faktiskt inverkan på vem som har rätt eller är största boven här?
Jag föraktar islam, men i konflikten som sådan anser jag att Palestinier, Iranier har mer rätt än Israel.
Israeler är bättre, men är det vad som ska avgöra rätten till etnisk rensing, ockupation m.m?

Det viktigaste är att islam försvagas i världen samt att så många islamister som möjligt dör.
Sverige är dock så sjukt som land att många stöder islamisterna, vänsterextrema är verkligen en cancer i Sverige och världen. Sen så har vi alla blattar som springer runt och stöder Hamas och Iran. Det skulle krävas en enorm upprensning för att avlägsna alla dessa element som inte har i Sverige att göra.
Sverige är extremt polariserat vilket inte bådar gott för framtiden.
Politiker och journalister i Stockholm har förstört detta fina land.
Citera
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remixutoheaven
Videon är från när USA bombade Bagdad första kvällen när de invaderade Irak.

Kan inte folk vara mer källkritiska tack, svenska skolsystemet har sannerligen fallerat totalt.

Är ju det, det är därför som jag ignorerar alla rysstroll när ni är här inne.
Citera
Medlem
JustTrollings avatar
Även vita huset repostar vad Trump skrev på Trump Social.
@WhiteHouse
"Iran should have signed the “deal” I told them to sign. What a shame, and waste of human life. Simply stated, IRAN CAN NOT HAVE A NUCLEAR WEAPON. I said it over and over again! Everyone should immediately evacuate Tehran!" –President Donald J. Trump
https://x.com/WhiteHouse/status/1934745869821370570
Citera
2025-06-17, 00:59
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Iranierna gick från skitkaxiga och "vår vrede ska regna över Israel hela natten" till knäpptysta snabbare än en palle hinner ropa "free free free Palestine".

Det här är det fortaste jag sett någon täppa till truten på ett helt land i världshistorien.

2-3 robotar avfyrades från Iran i sista omgången, enligt flera medier. Ingen av dom slog ner i någon bebyggelse eller skadade någon. Patetiskt. Vi blev lovade den största attacken någonsin.

Är det Game Over för Iran?

Den islamiska guden är inte längre stor. Och landet Iran kommer hissa vit flagg redan före midsommarlunchen. Sedan blir det gaphalsarna i Yemen som kommer darrande gråta och undra varför Allah inte hör deras böner. Nimitz kan nu vända tillbaka mot Taiwan och förhindra de gula kommunisternas försök att segla ut över sundet och angripa Taiwan
Citera
2025-06-17, 01:03
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hastvind
Videon är från Irak 2003 vilket bekräftas av att Baghdad Clock tydligt syns i videon.

Okej, tack för informationen. Gissningsvis ser det förvisso inte så trevligt ut i Iran för tillfället heller, även om det inte dyker upp mycket material därifrån.

Citat:
Varför inte? Det skulle varit ett mästerdrag att göra det just nu för sen är allting över...

Vad jag menar är att man kanske inte ska läsa in allt för mycket i ett inlägg av Trump. Han är inte direkt känd för att vara speciellt sparsam med att skriva och säga lite vad som helst. Inget är omöjligt förstås, men jag blir lite matt av han på Angeda-Free TV som går upp i varv hela tiden för sådant som mycket möjligt kan vara absolut ingenting alls.
Citera
2025-06-17, 01:03
Medlem
remixutoheavens avatar
Citat:
Är ju det, det är därför som jag ignorerar alla rysstroll när ni är här inne.

Jag är inget rysstroll däremot är jag källkritiskt samt vet att det är från Irak 2003 eftersom jag såg det live.

Här är ett klipp med samma sekvenser.

https://www.youtube.com/watch?v=CowOdkKNb0A
Citera
2025-06-17, 01:06
Avslutad
Kanske dags för Iran att kasta in handduken nu. De skämmer ju bara ut sig själva. Liks bra att ge upp innan de bombas tillbaka till stenåldern.
Citera
2025-06-17, 01:07
Avstängd
TedGaandies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remixutoheaven
Jag är inget rysstroll däremot är jag källkritiskt samt vet att det är från Irak 2003 eftersom jag såg det live.

Här är ett klipp med samma sekvenser.

https://www.youtube.com/watch?v=CowOdkKNb0A

Den förra som svarade mig var iaf ett rysstroll.

Okej, vet att användaren har skickat lite trollvideos innan bara för att jävlas lite när dom är här inne, dock har ju Iran varit tyst hela kvällen så jag räknar med att det smäller ganska duktigt just nu där inne.

Tack för rättningen!
Citera
2025-06-17, 01:08
Moderator
Mr.Woodss avatar
Vad menar Trumpelton egentligen med "Everyone should immediately evacuate Tehran!", som han precis skrev på sin plattform?
Vet han om något som skall hända, eller betyder det att USA går in i konflikten på Israels sida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in