2025-06-16, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jungman-Jansson
100% en sexgrej.
Och trodde att sådant skulle vara olagligt i det här landet oavsett hur frivilligt det sker? Har för mig att det hänt tidigare med extrema bdsm:are som blivit grova misshandelfall trots samtycke men kanske minns fel?

Nä inte i närheten av sex.
Citera
2025-06-16, 20:18
Medlem
Body suspension och handlar om konst.
Citera
2025-06-16, 20:42
Moderator
Popesizes avatar
Rubrik ändrad för att bättre passa ämnet.

Utgången rubrik: Hängde upp varandra i skogen – med krokar i ryggen (2025-06-15)

// MODERATOR
Citera
2025-06-16, 21:03
Medlem
Låt folk leva, tycker dom att detta är ett bra tidsfördriv så varför inte.
Citera
2025-06-16, 21:49
Medlem
Om någon skär sig för att slippa stress, så låser man in dom på hispan.

Någon som kan föra fram ett bra argument, varför man inte skall låsa in dom här nötterna?
Citera
2025-06-16, 22:43
Medlem
Ilimitados avatar
Och folk påstår att dagens människor är mer upplysta än förr. Upplysta kring galenskap kanske. 🤔
Citera
2025-06-17, 00:02
Medlem
Liberty75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlusterBSverige
Du är ett kristet och/eller sekulärt psykfall som bara ljuger. Du har inte tillbringat tid med något präriefolk.

Ha ha. Jag kan inte bevisa det utan att outa mig. Har många vänner där borta, speciellt bland Oglala Lakota men även bland Dinéh i Arizona. (Dock är inte dom präriefolk).

Men det är ju inte vad den här tråden handlar om. Ville bara visa på ursprunget till den här traditionen.
Citera
2025-06-17, 00:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Liberty75
Ha ha. Jag kan inte bevisa det utan att outa mig. Har många vänner där borta, speciellt bland Oglala Lakota men även bland Dinéh i Arizona. (Dock är inte dom präriefolk).

Men det är ju inte vad den här tråden handlar om. Ville bara visa på ursprunget till den här traditionen.

Det är inte ursprunget. Sluta ljuga nu. Prata aldrig mer med mig igen. Svara inte på det här inlägget.
Citera
2025-11-10, 06:10
Avstängd
Det är ingalunda nytt, jag minns löpsedlar från kvälllstidningarna redan någon gång runt 2008-10: "Ungdomar hänger upp varandra på hajkrokar i ryggen!". Den gången visade det sig t o m att det förekom i någon av de större parkerna i Malmö (och nej, det var inte just "blattar" som sysslade med detta).
Citera
2025-11-10, 06:20
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Om någon skär sig för att slippa stress, så låser man in dom på hispan.

Någon som kan föra fram ett bra argument, varför man inte skall låsa in dom här nötterna?

A-det är ytterst sällan man låser in någon på hispan för självskadebeteende.

B-det är dåligt att låsa in människor som inte skadar någon annan bara för att man själv inte gillar vad dom håller på med?
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in