Citat:
Ursprungligen postat av
blicka364
Nej det visar att han hanterar livet utifrån hur det ser ut och det verkar provocera dig mycket.
Nej han har inte grinat jag har följt hans stream. Han har sagt att det var jobbigt för han vill åka utomlands men han gör ändå det bästa av sina dagar och njuter av livet som han har.
Det finns många som inte kan åka utomlands fast dom vill det betyder inte hela deras liv är skit och kaos för det.
Du verkar ha något agg till honom och jag undrar varför.
Fascinerande hur ensidigt du ser på allt.
Klart du bara ser allt bra han lägger ut. Det är ju EXAKT hit han vill att vi ska komma.
Tro att allt är kanon då han endast visar det.
INGEN i hela världen tycker att restriktioner som han har är lugnt.
Han försöker ge en bild av att han inte bryr sig, för det retar alla hatare och föder alla älskare.
Vem mår bra av att ha 11-12 grova misstankar mot sig?
Kom inte nu och säg att "men han säger att han mår bra!"
Jo han har även sagt att han inte kommer klara det om han åker dit för ekobrott.
Han njuter inte av livet han lever nu. Han kanske njuter av att äta fin mat ute, eller åka på roliga saker.
Men det är för stunden.
Totala bilden av livet kan omöjligt vara njutningsfullt.