2025-06-16, 18:46
  #76753
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Chrippas bror Jocke verkar vara en riktig idiot och oansvarig människa. Om Aftonbladets uppgifter stämmer att Chrippa är gudfader till Jockes ena barn, vilket det borde göra så bekräftar det verkligen vilket general pucko Jocke är.

Barnet föddes hösten 2018.
Citera
2025-06-16, 19:07
  #76754
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Var står det nånstans att han är stor på YouTube?
Han är OMTALAD.
Inte samma sak det, oavsett hur många gånger du försöker rapa det i inlägg efter inlägg.
Så sant. ..omtalad som en gapig idiot. ..🤪
Chrippa trodde säkert att podden skulle framställa han i bättre dager. Han fattar inte att ALLA genomskådar han. ..
Citera
2025-06-16, 19:20
  #76755
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Så sant. ..omtalad som en gapig idiot. ..🤪
Chrippa trodde säkert att podden skulle framställa han i bättre dager. Han fattar inte att ALLA genomskådar han. ..


Sambon och modern verkar inte se det som alla andra skrattar åt: i tingsrätten skriker Linnea högt till media om vårt sjuka samhälle, medan mamma inte "förstår" nånting.

Tänk att få höra hur de pratar utan mikrofoner, hur beskriver de liksom utvecklingen och händelserna? Det vore väldigt intressant att höra. Kan de kanske vara som i en religiös sekt? Att ingen ifrågasätter nåt? Eller är det som på psyket, är de liksom sjuka som behöver vård?

Rättegång och FUP kommer ha ett gigantiskt underhållsvärde hursomhelst!
Citera
2025-06-16, 19:40
  #76756
Medlem
Lämna in de där jävla åtalet snart, så de får
ett slut någon gång…
Citera
2025-06-16, 19:54
  #76757
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Har du sett hur de bodde i Stockholm...? Han var lika utblottad när han bodde i det där möglande kyffet. Fattigdomen bestod till mars, sen fick han ca sex månader med bra inkomster innan allt tog slut igen.


Nej, jag blir faktiskt inte alls provocerad av att kräket har länsarrest när det enda-enda-enda han vill är att resa.
Julia och han hade stora skulder som han får betala så det är väl inte konstigt om han inte bodde i en stor lyxlägenhet då.
Du verkar mycket mer störd av hans begränsningar än han är och det var ju lite det jag sa, han fortsätter njuta av livet fast hatarna hade hoppats på annat. Jag tycker det är strongt av honom
Citera
2025-06-16, 19:56
  #76758
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Sambon och modern verkar inte se det som alla andra skrattar åt: i tingsrätten skriker Linnea högt till media om vårt sjuka samhälle, medan mamma inte "förstår" nånting.

Tänk att få höra hur de pratar utan mikrofoner, hur beskriver de liksom utvecklingen och händelserna? Det vore väldigt intressant att höra. Kan de kanske vara som i en religiös sekt? Att ingen ifrågasätter nåt? Eller är det som på psyket, är de liksom sjuka som behöver vård?

Rättegång och FUP kommer ha ett gigantiskt underhållsvärde hursomhelst!

Ja, det var oväntat att de lyckats spela in från häktesförhandlingen. Och sååå pinsamt hur L betedde sig, är hon 12? Eller jo det vet man ju, men blev ändå förvånad, hon försöker ju vara så classy nu, hennes nya look. Men hjärnan matchar ju inte riktigt utsidan.... Hon måste ju på riktigt ha nåt slags funktionshinder, inga spärrar eller begrepp hur man beter sig bland folk.
Och mamman, så klart hon tyckte det var jobbigt när sonen får stå till svars för vad han gjort, men vad f-n har dessa människor förväntat sig ska hända? Är de helt på en annan planet?
Citera
2025-06-16, 19:58
  #76759
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
https://ibb.co/7xdMtp2B
https://ibb.co/ZRr0LH1n

Han verkar inte ta dokumentären så bra.
Jag tycker tvärtom att han tar den väldigt bra och säger att han lever vidare.
Citera
2025-06-16, 20:00
  #76760
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Ja, det var oväntat att de lyckats spela in från häktesförhandlingen. Och sååå pinsamt hur L betedde sig, är hon 12? Eller jo det vet man ju, men blev ändå förvånad, hon försöker ju vara så classy nu, hennes nya look. Men hjärnan matchar ju inte riktigt utsidan.... Hon måste ju på riktigt ha nåt slags funktionshinder, inga spärrar eller begrepp hur man beter sig bland folk.
Och mamman, så klart hon tyckte det var jobbigt när sonen får stå till svars för vad han gjort, men vad f-n har dessa människor förväntat sig ska hända? Är de helt på en annan planet?
Varför var hon pinsam? Det pinsamma är ju att dom förföljer både Chrippa och Linnea fast dom sagt att dom inte vill ha med dokumentären att göra.
Jag tror inte mamman hade trott att Jocke var så småaktig och hatisk så att han skulle förstöra Chrippas liv, eller också visste hon det på förhand.
Citera
2025-06-16, 20:01
  #76761
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Var står det nånstans att han är stor på YouTube?
Han är OMTALAD.
Inte samma sak det, oavsett hur många gånger du försöker rapa det i inlägg efter inlägg.
Ja han är inte anonym snart vet fler vem Chrippa är än dom vet vem Jocke är. Kändisskap mäts inte i pengar och följare utan hur många som känner till människan.
Citera
2025-06-16, 20:10
  #76762
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Julia och han hade stora skulder som han får betala så det är väl inte konstigt om han inte bodde i en stor lyxlägenhet då.
Du verkar mycket mer störd av hans begränsningar än han är och det var ju lite det jag sa, han fortsätter njuta av livet fast hatarna hade hoppats på annat. Jag tycker det är strongt av honom

Om det skulle vara så att han inte längre är störd av länsarresten, så visar det bara hur begränsad han är mentalt.

Under perioden i våras när han inte var helt arbetslös, alltså innan åklagaren satte stopp för den olagliga streamingen, så grinade han dock återkommande över frihetsbegränsningarna på kvällarna, så påverkad av restriktionerna är han definitivt.
Citera
2025-06-16, 20:18
  #76763
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Jag förstår att du inte vet vad pinsam innebär.
Jo det vet jag och av det jag sett är hon den minst pinsamma av alla.
Citera
2025-06-16, 20:20
  #76764
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Om det skulle vara så att han inte längre är störd av länsarresten, så visar det bara hur begränsad han är mentalt.

Under perioden i våras när han inte var helt arbetslös, alltså innan åklagaren satte stopp för den olagliga streamingen, så grinade han dock återkommande över frihetsbegränsningarna på kvällarna, så påverkad av restriktionerna är han definitivt.
Nej det visar att han hanterar livet utifrån hur det ser ut och det verkar provocera dig mycket.
Nej han har inte grinat jag har följt hans stream. Han har sagt att det var jobbigt för han vill åka utomlands men han gör ändå det bästa av sina dagar och njuter av livet som han har.
Det finns många som inte kan åka utomlands fast dom vill det betyder inte hela deras liv är skit och kaos för det.
Du verkar ha något agg till honom och jag undrar varför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in