2025-06-16, 08:01
Medlem
Frågan är om inte Israel borde göra samma som iran och börja bomba civil befolkning i Teheran
Citera
2025-06-16, 08:02
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Är du trådens Bagdad Bob?

Istället för att komma med personpåhopp kan du läsa vad Israeli security and military affairs expert Yossi Melman säger.

Israel will end up begging for a ceasefire.

https://x.com/ShaykhSulaiman/status/1934447636964049239

Lev i din bubbla du och om ett par dagar/veckor kommer du att komma i tråden och skriva "oj jävlar jag visste inte"..
Citera
2025-06-16, 08:03
Medlem
.nattramn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlusterBSverige
Vadå sanning som inte får nämnas?

SLUTA LEK OFFER NÅGON JÄVLA GÅNG

TA AV ER OFFERKOFTAN NU

Det är ju för fan ni som styr narrativet totalt just nu. Det är jag som är i motvind. Inte du.

Om Israel är så måna om att bara rikta in sig på Irans ledarskap varför har de ändå dödat fler civila Iranier än Iran har dödat civila Israeler så här långt? Är det klassikern att de bara råkade igen eller? Att Iran använder mänskliga sköldar också eller?

Du vill ju att jag ska bli förbannad på dig. Det är den enda anledningen du håller på så här just nu. Passiv aggressivt, provocerande, gaslightande skitsnack.
Jag är varken ett offer ej heller vill jag att du ska bli förbannad. Jag bara skriver det jag ser.

Irans missiler faller på civila.
Israels bomber faller på militära.

Men ok, det är tydligen ett känsligt ämne.
Citera
2025-06-16, 08:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av mrsharpangel2
Frågan är om inte Israel borde göra samma som iran och börja bomba civil befolkning i Teheran

Fast nu var det Israel som bombade iransk civilbefolkning först.
Redan i torsdagens attack bombade man en civil byggnad som dödade 60 civila, varav 20 barn.
Det är betydligt fler barn än vad Iran ens har dödat hittills, vilket är mindre än en handfull.
Citera
2025-06-16, 08:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av .nattramn.
Jag är varken ett offer ej heller vill jag att du ska bli förbannad. Jag bara skriver det jag ser.

Hur kommer det sig då att Israel har dödat fler civila än Iran?
Enkel fråga.
Citera
2025-06-16, 08:06
Medlem
Citat:

Vem bryr sig? Finns ingen moral kvar i krig. Netanyahu har väl en internationell arresteringsorder på sig för samma sak?

Att vi (Det lilla folket) bryr oss betyder ingenting i verkligheten. Det kommer varken stoppa den ena eller andra sidan.
Senast redigerad av Sierra.Leon3 2025-06-16 kl. 08:09.
Citera
2025-06-16, 08:06
Avslutad
Citat:

Du ljuger som du andas. Du har visst en självgod offermentalitet. Ju mer du förnekar desto mer konfirmerar du det för mig. Så förneka på du.

Och Israels bomber har dödat fler civila Iranier så här långt än Irans bomber har dödat civila Israeler. Fakta.

Ja det är ett känsligt ämne för dig. Inte för mig. Jag blir bara lack på abrahamisk enfald. Jag vill bara att alla tre av dessa sjuka religioner ska upphöra att existera. Nu. Omedelbart.
Citera
2025-06-16, 08:08
Medlem
SaulGoodman43s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlusterBSverige
Vadå sanning som inte får nämnas?

SLUTA LEK OFFER NÅGON JÄVLA GÅNG

TA AV ER OFFERKOFTAN NU

Det är ju för fan ni som styr narrativet totalt just nu. Det är jag som är i motvind. Inte du.

Om Israel är så måna om att bara rikta in sig på Irans ledarskap varför har de ändå dödat fler civila Iranier än Iran har dödat civila Israeler så här långt? Är det klassikern att de bara råkade igen eller? Att Iran använder mänskliga sköldar också eller?

Du vill ju att jag ska bli förbannad på dig. Det är den enda anledningen du håller på så här just nu. Passiv aggressivt, provocerande, gaslightande skitsnack.

Islamistdiktaturen Iran bombas. Vad är problemet?
Citera
2025-06-16, 08:10
Medlem
.nattramn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Hur kommer det sig då att Israel har dödat fler civila än Iran?
Enkel fråga.
Skämtar du eller?

Iran har inga skyddsrum till sin civilbefolkning. Israel har skyddsrum och larm.

Israel har kanske världens främsta försvar, det är bara en del av Irans missiler som träffar. Iran klarar inte av att stoppa Israels attacker.

Men detta kan inte du se heller?

Detta är ju uppenbara saker. Vad är problemet, varför blir det en våg av kritik bara för att man nämner det uppenbara. Vad är ditt problem. Du citerade mig först. Jag har bara svarat dig. Jag har bara skrivit vad jag ser, men du tål inte det. Är inte det lite konstigt.
Citera
2025-06-16, 08:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Islamistdiktaturen Iran bombas. Vad är problemet?

Problemet? Ja där ingår både Shia Islam och Sionismen. Och Hamas. Jag ser både Islamiska Republiken Iran och Israel som två komponenter i problemet. Jag ser idioter som sitter här och eggar på Israel och Iran mot varandra som två andra komponenter i problemet. Problemet är stort med andra ord. Väldigt stort.
Citera
2025-06-16, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Fast nu var det Israel som bombade iransk civilbefolkning först.
Redan i torsdagens attack bombade man en civil byggnad som dödade 60 civila, varav 20 barn.
Det är betydligt fler barn än vad Iran ens har dödat hittills, vilket är mindre än en handfull.
Stämmer inte det är samma lögner som hamas kör med. Men israel borde clusterbomba trafikstockningen ut från Teheran tex. Efter som iran enbart anfaller civila borde Israel ochså göra det.
Citera
2025-06-16, 08:14
Avstängd
Citat:
Skämtar du eller?

Iran har inga skyddsrum till sin civilbefolkning. Israel har skyddsrum och larm.

Israel har kanske världens främsta försvar, det är bara en del av Irans missiler som träffar. Iran klarar inte av att stoppa Israels attacker.

Men detta kan inte du se heller?

Detta är ju uppenbara saker. Vad är problemet, varför blir det en våg av kritik bara för att man nämner det uppenbara. Vad är ditt problem. Du citerade mig först. Jag har bara svarat dig. Jag har bara skrivit vad jag ser, men du tål inte det. Är inte det lite konstigt.

Så du bekräftar alltså att Israel dödar fler civila än Iran.
Bra, då har vi det överstökat.
Det överensstämmer även med rapporterade siffror.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in