2025-06-15, 23:23
Medlem
Råttorna lämnar det sjunkande skeppet.

Tuffe Uffe kommer inte att lyfta ett finger för att hjälpa skäggförbrytarna.

Tack Uffe!
Citera
2025-06-15, 23:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Man ser den tydliga skillnaden i mentalitet och moral hela tiden.

Överallt ser man muslimer sitta och gotta sig över varje död civil Israel (precis som när de firade 7e oktober).

Vi andra som är pro-Israel önskar det iranska folket allt väl och vill endast se islamist-regimen falla och deras kärnvapenplaner tillintetgöras.

Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jaja, skit i opinionsunderöskningarna då dårar. Men ge mig filmer och bilder på döda judar! Vad fan håller Iran på med. Var väl ett par timmar sen den andra batchen skulle vara på väg?

Haha ni fortsätter briljera i osmaklighet och ondska

Tänk att ni tror att ni är på den goda sidan här.

"Are we the baddies?" https://www.youtube.com/watch?v=h242eDB84zY
Citera
2025-06-15, 23:24
Medlem
Flundran90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Det var väl USAs fel Iran är inte ett muslimskt land i grunden... men det var ju amerikanerna där med sina feta fingrar och ändra på det sköt sig själva i foten ganska hårt där.
Tycker jag hört nått om det. Varför ville USA under Carter ha bort den iranska kungen?
Citera
2025-06-15, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osgut
Mossad.

Jo men jag fattar inte hur dom kan veta exakt var förbrytarskäggen håller hus. Dom råttorna flyttar väl runt men ändå elimineras dom en efter en.
Citera
2025-06-15, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Råttorna lämnar det sjunkande skeppet.

Tuffe Uffe kommer inte att lyfta ett finger för att hjälpa skäggförbrytarna.

Tack Uffe!

Hur menar du? Politikerna kommer följa lagen. Sverige har en stor andel av den iranska diasporan så det kan mycket väl bli så att Sverige kommer att få ta emot många ”flyktingar”. Vi får se hur allt utspelar sig. Skulle inte vara ett dugg förvånad om vi släpper in en himla massa löst folk från Iran. 🤷🏼‍♂️
Citera
2025-06-15, 23:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
De är ju judar och muslimer, who cares?

Afrika kommer aldrig komma ur medeltiden, screw'em.

Men (lite objektifierat) judar en viktig del av allas vår framtid, de är kunniga, skickliga, driftiga och förtjänar alla vettiga människors respekt. Det är ett gott skäl att välja sida i pågående konflikt.
Citera
2025-06-15, 23:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HasseVonKlasse
Haha ni fortsätter briljera i osmaklighet och ondska

Tänk att ni tror att ni är på den goda sidan här.

"Are we the baddies?" https://www.youtube.com/watch?v=h242eDB84zY

Självklart är Israel godare än ni diktatur och islamistkramare. Upplys dig själv människa. Eller flytta till Pakistan eller Iran t.ex
Citera
2025-06-15, 23:28
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flundran90
Tycker jag hört nått om det. Varför ville USA under Carter ha bort den iranska kungen?

Jag är inte insatt i det så jag kan tyvärr inte förklara det finns säkert någon här i tråden som har större koll på det. Jag vet bara att USA var med och orkestererade revolutionen i Iran
Citera
Medlem
JustTrollings avatar
Nu åker vi igen!

ilredalert
Iranian ballistic missile strike expected within minutes. Stay near shelters

BREAKING: Home Front Command instructs residents in multiple areas of Israel to remain close to shelters due to a possible imminent Iranian strike.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av korvfalun
Självklart är Israel godare än ni diktatur och islamistkramare. Upplys dig själv människa. Eller flytta till Pakistan eller Iran t.ex

Har jag sagt något annat? Du är förvirrad.
Citera
Medlem
"The IDF Homefront Command instructs civilians to remain near protected areas until further notice, due to the possibility of another ballistic missile attack from Iran." Enl IDF Homefront Command
Citera
2025-06-15, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Det märks att du inte fattar vad lagen säger om statsbildning. För att staten Palestina ska kunna existera måste regeringen kontrollera hela området som staten gör anspråk på. D.v.s Fatah måste kontrollera både Västbanken och Gaza om Palestina gör ansprål på bägge områden. Om Hamas gör anspråk på bägge måste Hamas kontrollera bägge och det är en förutsättning för att Israel ska kunna erkänna Palestina som stat. Och Israel har sista paxet. Om Israel säger nej så kan det inte bli en stat. Det kan låta hårt men det är så det är och om Palestina ska spela det legitima spelet så måste de tillgodose Israel.

I stort har du helt rätt. Men det man gjorde med Kosovo följde inte dessa regler och man utropade det ändå som ett land. Ryssarna utnyttjade det och gjorde exakt samma sak med Sydossetien 2008.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in