2025-06-11, 10:09
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Makten min kropp och min lust.

Händer att man ställer upp ibland när enbart han har lust för att vara snäll, men i det stora hela. Varför skall jag utsätta mig för något jag inte har lust med? Vill du ha sex med kvinnor som inte vill ha sex med dig? Tjatar du på dem?

Det var inget svar på frågan. Släpp han fri iställetvom du inte vill ha sex.
Citera
2025-06-11, 10:10
Medlem
Citat:
Jag har inga ömma punkter, men jag är bra på att framhäva ert beteende och klargöra vart det verkliga felet sitter. Logiken i det du säger.

Det är fel på alla av motsatt kön utom dig?
Du övertänker. Sånt är inte bra.
Citera
2025-06-11, 14:49
Medlem
Kvinnor i förhållanden har rejäla urringningar har jag sett. Jag som singelman tänker på sex när jag ser en ner i en kvinnas urringning.
Det här är inte kvinnor medvetna om.
Hon visar hälften av brösten, men det var ju inte meningen.
Tihi.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-06-11 kl. 14:55.
Citera
2025-06-11, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Kvinnor i förhållanden har rejäla urringningar har jag sett. Jag som singelman tänker på sex när jag ser en ner i en kvinnas urringning.
Det här är inte kvinnor medvetna om.
Hon visar hälften av brösten, men det var ju inte meningen.
Tihi.
Inte medvetna om??? Haha hur dumma i huvudet inbillar du dig egentligen att kvinnor är från din underliga position där du observerar kvinnor på internet utan att interagera med dem?

Tog fan inte en vecka efter mina bröst började poppa fram på mig som pre-teen innan jag var fullt medveten om hur vissa män reagerade på dem.
De kvinnor du sett med urringningar är fullt medvetna om reaktionen det orsakar hos dig.

Tycker man den reaktionen är jobbig är man försiktig med att exponera brösten. Vilket inte heller är sunt. Eller har man en så stark självkänsla så man fäster sig inte vid vad vem som helst tycker och tänker om en.
Citera
2025-06-12, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Inte medvetna om??? Haha hur dumma i huvudet inbillar du dig egentligen att kvinnor är från din underliga position där du observerar kvinnor på internet utan att interagera med dem?

Tog fan inte en vecka efter mina bröst började poppa fram på mig som pre-teen innan jag var fullt medveten om hur vissa män reagerade på dem.
De kvinnor du sett med urringningar är fullt medvetna om reaktionen det orsakar hos dig.

Tycker man den reaktionen är jobbig är man försiktig med att exponera brösten. Vilket inte heller är sunt. Eller har man en så stark självkänsla så man fäster sig inte vid vad vem som helst tycker och tänker om en.

Menar du att kvinnor inte är lägre stående varelser levandes i en fantasivärld ovetandes om vilken effekt deras kurvor har på oss män?

Blasfemi! Härnäst påstår du säkert att kvinnor fiser, något som givetvis enbart män gör.

Jag tror faktiskt det är vanligare att män är mindre medvetna vad som attraherar kvinnor än tvärtom.

Kvinnor är ofta rätt bra på att förmedla alla sekundära egenskaper de söker hos män, men inte vad de attraherad av. Så för många män blir det ett mysterium varför det inte räcker att vara "en bra kille" eftersom de inte förstår att utöver de egenskaperna så krävs givetvis attraktion.

Män däremot, ja vi är väl ofta jävligt dåliga på att dölja vad vi attraheras av. Å andra sidan är många män dåliga på att förmedla vilka sekundära egemsksper de söker (lite de som skiljer ett ligg från en flickvän->fru).

Konsekvenserna blir ett gäng män som är sura för att de inte attraherar kvinnor med sin snällhet och en grupp kvinnor som undrar varför män bara vill ligga med dem.
Citera
2025-06-12, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag tror faktiskt det är vanligare att män är mindre medvetna vad som attraherar kvinnor än tvärtom.

Kvinnor är ofta rätt bra på att förmedla alla sekundära egenskaper de söker hos män, men inte vad de attraherad av. Så för många män blir det ett mysterium varför det inte räcker att vara "en bra kille" eftersom de inte förstår att utöver de egenskaperna så krävs givetvis attraktion.

Män däremot, ja vi är väl ofta jävligt dåliga på att dölja vad vi attraheras av. Å andra sidan är många män dåliga på att förmedla vilka sekundära egemsksper de söker (lite de som skiljer ett ligg från en flickvän->fru).

Konsekvenserna blir ett gäng män som är sura för att de inte attraherar kvinnor med sin snällhet och en grupp kvinnor som undrar varför män bara vill ligga med dem.

Det tror jag med.
Men om sanningen ska fram så är det ju inte alltid helt enkelt att räkna ut på något håll. Det varierar ju väldeliga vad folk dras till. Brukar mer ofta tänka "vad i herrans namn ser människan hos honom/henne" än inte när folk man känner gängar sig.
Citera
2025-06-12, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Det tror jag med.
Men om sanningen ska fram så är det ju inte alltid helt enkelt att räkna ut på något håll. Det varierar ju väldeliga vad folk dras till. Brukar mer ofta tänka "vad i herrans namn ser människan hos honom/henne" än inte när folk man känner gängar sig.

Jag kanske projicerar lite eftersom jag har svårt att förstå vad kvinnor ser i mig. Tog mig pinsamt lång tid att förstå att längden var men fördel.

När det häller vänners och bekanta så är det "lättare" men då tänker jag egentligen mest på det jag tidigare kallade sekundära egenskaper, tex att min vän är pålitlig, intelligent eller vad det nu må vara. Det känns ändå viktigare även om jag tror att mindre väns fru säkert uppskattar hans 8-pack. Tror ändå inte att det är just därför de varit ihop mer än halva livet.
Citera
2025-06-12, 11:21
Medlem
Citat:
Jag kanske projicerar lite eftersom jag har svårt att förstå vad kvinnor ser i mig. Tog mig pinsamt lång tid att förstå att längden var men fördel.

När det häller vänners och bekanta så är det "lättare" men då tänker jag egentligen mest på det jag tidigare kallade sekundära egenskaper, tex att min vän är pålitlig, intelligent eller vad det nu må vara. Det känns ändå viktigare även om jag tror att mindre väns fru säkert uppskattar hans 8-pack. Tror ändå inte att det är just därför de varit ihop mer än halva livet.
Jag förstår fortfarande inte vad män ser i mig och då är jag nog ändå betydligt äldre än du. När jag frågat så är svaren så olika så blir ändå inte klokare.

Ja, när det gäller mina vänner som jag känner väl vet jag ju vilka fina egenskaper de har. Men med de de träffar är det svårare med för mig, tar tid. Och ibland hjälper inte ens tid... Det är väl den berömda kemin som spelar in. Den som bara de märker.

Nu driver vi kanske lite från ämnet men ibland kan nog klädseln ha en viss inverkan, absolut. Både avskräckande och tilldragande. Det ser vi ju inte minst i den här tråden.
Citera
2025-06-15, 07:23
Medlem
Citat:
Nu flyttar du målet, sjukt ohederligt. Skärp dig om du vill bli tagen på allvar.

Nej, jag är seriös. 4 män vill jag ha
Citera
2025-06-15, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det var inget svar på frågan. Släpp han fri iställetvom du inte vill ha sex.

Har jag gjort 1000 gånger, men han vill va kvar. För jag är något extra
Citera
2025-06-15, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Talkthewalk
Du övertänker. Sånt är inte bra.

Jag mår inte dåligt av det, men du verkar ha problem. Du tänker väldigt enformigt och lågintelligent
Citera
2025-06-15, 16:38
Medlem
1754s avatar
Citat:
Har jag gjort 1000 gånger, men han vill va kvar. För jag är något extra

Hahahaha. Han är en simp helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto