Citat:
Ursprungligen postat av
XY3000
Inte medvetna om??? Haha hur dumma i huvudet inbillar du dig egentligen att kvinnor är från din underliga position där du observerar kvinnor på internet utan att interagera med dem?
Tog fan inte en vecka efter mina bröst började poppa fram på mig som pre-teen innan jag var fullt medveten om hur vissa män reagerade på dem.
De kvinnor du sett med urringningar är fullt medvetna om reaktionen det orsakar hos dig.
Tycker man den reaktionen är jobbig är man försiktig med att exponera brösten. Vilket inte heller är sunt. Eller har man en så stark självkänsla så man fäster sig inte vid vad vem som helst tycker och tänker om en.
Menar du att kvinnor inte är lägre stående varelser levandes i en fantasivärld ovetandes om vilken effekt deras kurvor har på oss män?
Blasfemi! Härnäst påstår du säkert att kvinnor fiser, något som givetvis enbart män gör.
Jag tror faktiskt det är vanligare att män är mindre medvetna vad som attraherar kvinnor än tvärtom.
Kvinnor är ofta rätt bra på att förmedla alla sekundära egenskaper de söker hos män, men inte vad de attraherad av. Så för många män blir det ett mysterium varför det inte räcker att vara "en bra kille" eftersom de inte förstår att utöver de egenskaperna så krävs givetvis attraktion.
Män däremot, ja vi är väl ofta jävligt dåliga på att dölja vad vi attraheras av. Å andra sidan är många män dåliga på att förmedla vilka sekundära egemsksper de söker (lite de som skiljer ett ligg från en flickvän->fru).
Konsekvenserna blir ett gäng män som är sura för att de inte attraherar kvinnor med sin snällhet och en grupp kvinnor som undrar varför män bara vill ligga med dem.