2025-06-15, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Wooow, det verkar som om paret umgås med nån utanför familjen ikväll!! Första utanför familjen 2025?

Kan det vara nån som de ska spela in porr med...?
https://ibb.co/k6g0vwCd

Ser ut att vara en personlig assistent till Linnea.

Edit: Syftar på killen i vidieosarna, inte personen i länken i citatet

Förklarar deras besök hos FK i våras.
Senast redigerad av 400Ben 2025-06-15 kl. 01:08.
Citera
2025-06-15, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
När kommer deras sanning ut som de sagt länge nu...
Finns ingen sanning och aldrig funnits nån heller, kryptonitkräftan leker oskyldig och är guds snälla barn..
Citera
2025-06-15, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RavyBaby
Finns ingen sanning och aldrig funnits nån heller, kryptonitkräftan leker oskyldig och är guds snälla barn..

Och när kommer "sanningen om Jockeboi del 3" ut som skulle vända upp och ner på hela Internet? Del 1 och 2 bevisade ju ingenting, var ju bara massa ordbajs från Christopher och printarna bevisade inte det Kräftan påstod.
Citera
2025-06-15, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Och när kommer "sanningen om Jockeboi del 3" ut som skulle vända upp och ner på hela Internet? Del 1 och 2 bevisade ju ingenting, var ju bara massa ordbajs från Christopher och printarna bevisade inte det Kräftan påstod.
Nej precis som med allt annat, ordbajsar bara och tar upp saker som han redan tagit upp. Sen sitta och skriva ”Jag älskar dig Linnea, ingen är som oss eller är på vår nivå” nej vem fan vill sitta med en 5milj i skatteskulder och sen skryta om sitt s.k ”lyxliv”
Citera
2025-06-15, 09:02
Medlem
https://ibb.co/JjdGjcW5

Drangel satt häktad för något år sen för kvinnomisshandel. Oväntat... Kräket verkar bara umgås med kriminella när han umgås med nån. Luggen är nog den mest laglydiga, han har "bara" flytt Sverige och rättvisan, pga kommande drogdom (?), och har skulder hos KF på en rätt bra årslön.

Nån kan ju förneka detta så drar jag fram juridiska dokument på det. Och nej att sitta häktad för kvinnomisshandel är INTE vanligt eller normalt utan ett stort rött flag på en människa.

Men jag hjälper försvararna: Han är ju inte dömd och trevligt att se Christofer och Linnea umgås med Lite människor. Med tanken på Marcus exotiska ursprung visar Christopher och Linnea sin explosiva sida av kulturellt intresse och detta dödar alla sjuka lögner att Christopher är rasist.
Senast redigerad av 400Ben 2025-06-15 kl. 09:11.
Citera
2025-06-15, 09:38
Medlem
Citat:
https://ibb.co/JjdGjcW5

Drangel satt häktad för något år sen för kvinnomisshandel. Oväntat... Kräket verkar bara umgås med kriminella när han umgås med nån. Luggen är nog den mest laglydiga, han har "bara" flytt Sverige och rättvisan, pga kommande drogdom (?), och har skulder hos KF på en rätt bra årslön.

Nån kan ju förneka detta så drar jag fram juridiska dokument på det. Och nej att sitta häktad för kvinnomisshandel är INTE vanligt eller normalt utan ett stort rött flag på en människa.

Men jag hjälper försvararna: Han är ju inte dömd och trevligt att se Christofer och Linnea umgås med Lite människor. Med tanken på Marcus exotiska ursprung visar Christopher och Linnea sin explosiva sida av kulturellt intresse och detta dödar alla sjuka lögner att Christopher är rasist.

Vilket trevligt umgänge kvinnomisshandlare & gängkriminella 🤮
Citera
2025-06-15, 12:19
Medlem
Lova33s avatar
Jag är 99,9% övertygad om att:

*LL satte Chrippa i häktet på falska grunder den 29/12-2023.
*Chrippa har aldrig misshandlat LL.
*LL har misshandlat Chrippa.
*LL raderade Chrippas YT-kanal.
*LL har psykiskt misshandlat Chrippas dotter genom övergreppet "monsterleken", gaslightingen "är du rädd för pappa, du ska vara ensam med honom nu" samt att slita det gråtande barnet ur mammans armar.
*Chrippa kommer få fängelse för ekobrott.
*Chrippa har beställt grov misshandel på Jocki och Anjo.
*Både Chrippa och LL är psykiskt störda och dysfunktionella i klinisk mening (LL borderline/psykopati och Chrippa grov ADHD/drogutlöst lindrig IF).

Allt mot bakgrund av Chrippas och LL:s egna ord, som delats offentligt i bild, ljud och textform. Tyngst väger Chrippas YT-video "Min sanning" och de dokumenterade polisförhören som läckt i tråden. Resten går i linje med detta.

Jag känner ett djupt förakt och genuint äckel för både LL och Chrippa.

Till de skeva sären som bor i tråden 24/7:
Nej, jag är INTE intresserad av att diskutera någon annan individ som idioterna dragit in i detta (om jag ändrar mig går jag till avsedd tråd). Och ja, jag dömer er...
Citera
2025-06-15, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lova33

*LL har psykiskt misshandlat Chrippas dotter genom övergreppet "monsterleken", gaslightingen "är du rädd för pappa, du ska vara ensam med honom nu" samt att slita det gråtande barnet ur mammans armar.
*Både Chrippa och LL är psykiskt störda och dysfunktionella i klinisk mening (LL borderline/psykopati och Chrippa grov ADHD/drogutlöst lindrig IF).

Allt mot bakgrund av Chrippas och LL:s egna ord, som delats offentligt i bild, ljud och textform. Tyngst väger Chrippas YT-video "Min sanning" och de dokumenterade polisförhören som läckt i tråden. Resten går i linje med detta.

Nej, jag är INTE intresserad av att diskutera någon annan individ som idioterna dragit in i detta (om jag ändrar mig går jag till avsedd tråd). Och ja, jag dömer er...
Instämmer i allt!
Citera
2025-06-15, 12:54
Medlem
Citat:

Ja lögner och överdrifter men det var stökigt där när Polis kom.

Fel nog. Hon har haft många blåmärken. Mycket tyder på att de varit rätt duktiga på att slå varandra. Sinnessjukt och inte ok med våld någonstans.

Ja hennes telefonnummer kunde återställa kanalen natten 2/1 nåt hon inte gjorde. Jocke och jag skickade den natten 3 återställningskoder till hennes mobil hon uppenbart ignorerade. Detta är fru Lundeström väl medveten om. Christopher kan hata mig hur mycket han vill, det är okej så länge han hållet sej inom lagen, men han kan inte förneka medan han satt maktlös o grät i häktet jobbade Jovke och jag febrilt att få tillbaka kanalen. Nu hatar han oss båda.

Ja riktigt vidrigt.

Haha nejdå 😇

Japp. Läst deras konversation.

Lägg på droger.

"Jag känner ett djupt förakt och genuint äckel för både LL och Chrippa."

Ja båda är riktigt osköna individer privat också
Senast redigerad av 400Ben 2025-06-15 kl. 13:00.
Citera
2025-06-15, 12:55
Medlem
👌
Citat:

Citera
2025-06-15, 13:07
Medlem
Citat:

Ja lögner och överdrifter men det var stökigt där när Polis kom.

Fel nog. Hon har haft många blåmärken. Mycket tyder på att de varit rätt duktiga på att slå varandra. Sinnessjukt och inte ok med våld någonstans.

Ja hennes telefonnummer kunde återställa kanalen natten 2/1 nåt hon inte gjorde. Jocke och jag skickade den natten 3 återställningskoder till hennes mobil hon uppenbart ignorerade. Detta är fru Lundeström väl medveten om. Christopher kan hata mig hur mycket han vill, det är okej så länge han hållet sej inom lagen, men han kan inte förneka medan han satt maktlös o grät i häktet jobbade Jovke och jag febrilt att få tillbaka kanalen. Nu hatar han oss båda.

Ja riktigt vidrigt.

Haha nejdå 😇

Japp. Läst deras konversation.

Lägg på droger.

"Jag känner ett djupt förakt och genuint äckel för både LL och Chrippa."

Ja båda är riktigt osköna individer privat också

Helt riktigt jag diskuterade med dig.

Oskönt att dom verkar vilja skylla på Jocke ang han YouTube kanal om hon fick kod för att återställa kanalen.

För mig är det tydligt med bevis att han ville att Jocke & Anjo skulle bli ordentligt misshandlade, det framgår av meddelanden klart och tydligt men sen att det inte räckte till åtal är en annan sak.
Citera
2025-06-15, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Helt riktigt jag diskuterade med dig.

Oskönt att dom verkar vilja skylla på Jocke ang han YouTube kanal om hon fick kod för att återställa kanalen.

För mig är det tydligt med bevis att han ville att Jocke & Anjo skulle bli ordentligt misshandlade, det framgår av meddelanden klart och tydligt men sen att det inte räckte till åtal är en annan sak.

Det råder ingen tvivlan att Linnea kunde återställa kanalen men inte gjorde det. Christopher har erkänt hon hade den möjligheten och telefonnummeret registrerades 2012 på Linnea Lundström och är enligt Jocke hennes telefonnummer även vid dagens datum (2/1 2024).

Hon kanske sov den natten och koderna gick ut. Men Linnea kunde i 10 dagar återställa kanalen på 5 min men valde att skita totalt i det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in