Citat:
Ursprungligen postat av
Lova33
Jag är 99,9% övertygad om att:
*LL satte Chrippa i häktet på falska grunder den 29/12-2023.
*Chrippa har aldrig misshandlat LL.
*LL har misshandlat Chrippa.
*LL raderade Chrippas YT-kanal.
*LL har psykiskt misshandlat Chrippas dotter genom övergreppet "monsterleken", gaslightingen "är du rädd för pappa, du ska vara ensam med honom nu" samt att slita det gråtande barnet ur mammans armar.
*Chrippa kommer få fängelse för ekobrott.
*Chrippa har beställt grov misshandel på Jocki och Anjo.
*Både Chrippa och LL är psykiskt störda och dysfunktionella i klinisk mening (LL borderline/psykopati och Chrippa grov ADHD/drogutlöst lindrig IF).
Allt mot bakgrund av Chrippas och LL:s egna ord, som delats offentligt i bild, ljud och textform. Tyngst väger Chrippas YT-video "Min sanning" och de dokumenterade polisförhören som läckt i tråden. Resten går i linje med detta.
Jag känner ett djupt förakt och genuint äckel för både LL och Chrippa.
Till de skeva sären som bor i tråden 24/7:
Nej, jag är INTE intresserad av att diskutera någon annan individ som idioterna dragit in i detta (om jag ändrar mig går jag till avsedd tråd). Och ja, jag dömer er...
*LL satte Chrippa i häktet på falska grunder den 29/12-2023.
Ja lögner och överdrifter men det var stökigt där när Polis kom.
*Chrippa har aldrig misshandlat LL.
Fel nog. Hon har haft många blåmärken. Mycket tyder på att de varit rätt duktiga på att slå varandra. Sinnessjukt och inte ok med våld någonstans.
*LL raderade Chrippas YT-kanal.
Ja hennes telefonnummer kunde återställa kanalen natten 2/1 nåt hon inte gjorde. Jocke och jag skickade den natten 3 återställningskoder till hennes mobil hon uppenbart ignorerade. Detta är fru Lundeström väl medveten om. Christopher kan hata mig hur mycket han vill, det är okej så länge han hållet sej inom lagen, men han kan inte förneka medan han satt maktlös o grät i häktet jobbade Jovke och jag febrilt att få tillbaka kanalen. Nu hatar han oss båda.
*LL har psykiskt misshandlat Chrippas dotter genom övergreppet "monsterleken", gaslightingen "är du rädd för pappa, du ska vara ensam med honom nu" samt att slita det gråtande barnet ur mammans armar.
Ja riktigt vidrigt.
*Chrippa kommer få fängelse för ekobrott.
Haha nejdå 😇
*Chrippa har beställt grov misshandel på Jocki och Anjo.
Japp. Läst deras konversation.
*Både Chrippa och LL är psykiskt störda och dysfunktionella i klinisk mening (LL borderline/psykopati och Chrippa grov ADHD/drogutlöst lindrig IF).
Lägg på droger.
"Jag känner ett djupt förakt och genuint äckel för både LL och Chrippa."
Ja båda är riktigt osköna individer privat också