Citat:
Ursprungligen postat av
karlsoon
Då åker man dit och visar sitt kvitto, det är deras skyldighet att lösa det och det är bara hänvisa till att dom inte kan betala sina leverantörer. Det finns ingen anledning(förutom lurendrejeri) att kupongen ska börja gälla efter 30 dagar. Du har din fulla rätt att göra så och få tillgång till ditt rabatterade köp.
Citat:
Ursprungligen postat av
karlsoon
Du kan kräva återköp på den vara du inhandlade för att få rabattkupongen. Eller att få kräva att få handla med din rabattkupong redan nu. Du kan inte bara åka dit och kräva pengar.
Det var ju inte så du skrev.
Alltså skulle du bara vara lite typiskt svensk och kräva din rättigheter som inte finns. De har 365 dagar öppet köp, men det betyder inte att du får varan till reducerat pris.