2025-06-14, 17:23
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Ja han ville ha det i närheten, det var en kul grej, videon kommer nog göra succé tror jag.

Känns mer som en grej Pontus Rasmusson skulle göra men visst. Det kanske är jag som är gammal
och tråkig..
Citera
2025-06-14, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Det tror jag också.

Samt en video Jocke och Jonna gör kostar alltid pengar så bara hoppa av en sådan här planerad grej blir svårt.
Och skulle Jonna va riktigt illa däran så hade ju Jocke varit på sjukhuset istället.
Jocke-hatarna letar fel i allt.

Ja såklart han skulle vara där om det är jätte illa.
Löjligt att man ska dra det kortet att han är ute och Jonna ligger på sjukhuset.
Citera
2025-06-14, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Ja det kan nog vara bra att ta hand om barnen när deras mamma ligger på sjukhus men han kanske är så fattig att han behöver varje krona

Nu kanske inte du har det, men dom flesta, nästan alla, har mor/far föräldrar och släktingar eller nära vänner som kan hoppa in och hjälpa till när det behövs.
Han är ju inte ensam?
Citera
2025-06-14, 17:30
Medlem
Citat:
Att han valde den klassen bland andra

För dom andra inte uppfyllde dom andra kriterierna, tänkt på det?
Den klassen som sa ja och uppfyllde resterande punkter.

Men du som är tvär-emot Jocke, varför tror du han valde en klass bara med tjejer?
Citera
2025-06-14, 17:31
Medlem
Citat:
Nu kanske inte du har det, men dom flesta, nästan alla, har mor/far föräldrar och släktingar eller nära vänner som kan hoppa in och hjälpa till när det behövs.
Han är ju inte ensam?
Dom flesta barn har tryggast med sina föräldrar och att pappa är ute och festar när mamma är sjuk och ligger på är sjukhus är knappast vettigt för barnen.
Citera
2025-06-14, 17:31
Medlem
Citat:
För dom andra inte uppfyllde dom andra kriterierna, tänkt på det?
Den klassen som sa ja och uppfyllde resterande punkter.

Men du som är tvär-emot Jocke, varför tror du han valde en klass bara med tjejer?
Hur vet du det eller sitter du bara och killgissar
Citera
2025-06-14, 17:32
Medlem
Citat:
Ja det kan nog vara bra att ta hand om barnen när deras mamma ligger på sjukhus men han kanske är så fattig att han behöver varje krona

Men snälla du bebisen är ofta hos Jonna för att dom båda behöver det när han är så liten, och barnen klarar nog av att vara med Olivia några timmar.
Citera
2025-06-14, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Känns mer som en grej Pontus Rasmusson skulle göra men visst. Det kanske är jag som är gammal
och tråkig..

Jag tror iaf att många kommer tycka att det är en underhållande video.
Citera
2025-06-14, 17:33
Medlem
Citat:
Hur vet du det eller sitter du bara och killgissar

Hur vet du att det inte är så, sitter du och killgissar?
Citera
2025-06-14, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Men snälla du bebisen är ofta hos Jonna för att dom båda behöver det när han är så liten, och barnen klarar nog av att vara med Olivia några timmar.
Några timmar. Det handlar inte om hur lång tid utan vad han sysslar med när deras mamma ligger på sjukhus. Hur svårt ska det vara att förstå
Citera
2025-06-14, 17:36
Medlem
Citat:
Några timmar. Det handlar inte om hur lång tid utan vad han sysslar med när deras mamma ligger på sjukhus. Hur svårt ska det vara att förstå

Så du menar att om ens partner ligger på sjukhuset och är stabil så ska den andra inte kunna jobba?
Du fattar att J & J gör upp tillsammans vilka videos det ska vara.
Citera
2025-06-14, 17:44
Medlem
Citat:
Fast du har ju ingen aning om vad dom kommit överens om?
Så att sitta och bilda en egen verklighet hur det är, är ju bara skadat!
Jag bryr mig inte heller att han inte är med barnen är det jag kritiserar och det skyltar han med så det vet alla nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in