2025-06-13, 18:18
Medlem
Känns som klippet är kraftigt nedkortat, någon som sitter på hela från början till slut så man kan få se hur det började?
Citera
2025-06-13, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Känns som klippet är kraftigt nedkortat, någon som sitter på hela från början till slut så man kan få se hur det började?
Jessica skulle fotas för ett reportage, man ville ha bilder utanför riksdagshuset så de går ut.
Tokfittan med huckle och solglasögon springer fram och får direkt en CP-attack.
Man kan ta apan ur djungeln - men inte djungeln ur apan.
Babbeluring borde fan sänkas med betongklumpar på fötterna i Nybroviken.
Citera
2025-06-13, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Jessica skulle fotas för ett reportage, man ville ha bilder utanför riksdagshuset så de går ut.
Tokfittan med huckle och solglasögon springer fram och får direkt en CP-attack.
Man kan ta apan ur djungeln - men inte djungeln ur apan.
Babbeluring borde fan sänkas med betongklumpar på fötterna i Nybroviken.

Jo det har jag hört också, men säkerligen måste det väl finnas en film på hela händelseförloppet? Inte bara dom småsnuttarna som finns ute överallt.
Citera
2025-06-13, 23:22
Medlem
Nycticoraxs avatar
Det är alltid dom "förtryckta" som börjar veva först. Gärna i grupp.
Citera
2025-06-13, 23:49
Medlem
dialektikers avatar
Och så bidde man SD-röstare på riktigt, efter ha sett den där apan till huckle.

"Vi äro islamofober, allt vi från Svea rike..." bör alla svenskar sjunga kring Midsommarstången
Senast redigerad av dialektiker 2025-06-14 kl. 00:00.
Citera
2025-06-14, 03:11
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Jag vet inte vad du har sett. Här är en som är över nio minuter.

Jessica Stegrud (SD) överfallen utanför riksdagen
https://www.youtube.com/watch?v=m0WxDKj3y-Y

Dessutom för er som är källkritiska. Jag tror att det var Epoch Times som gjorde den ursprungliga intervjun med Jessica innan det spårade ur. Epoch Times är mycket tveksamma.

Epoch Times
https://sv.wikipedia.org/wiki/Epoch_Times

Citera
2025-06-14, 09:05
Medlem
Citat:
Jo det har jag hört också, men säkerligen måste det väl finnas en film på hela händelseförloppet? Inte bara dom småsnuttarna som finns ute överallt.
10 minuter är inte en småsnutt...
Citera
2025-06-14, 09:09
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarmal
De som trakasserar Stegrud hurrar och applåderar betydligt mer för varje jude som Hamas mördat och utsätter för terrorattentat. Garanterat. Vem har sett Stegrud delta i någon bilkortege, där det jublas, skjuts fyrverkerier och viftas med israeliska flaggor?

Hon gör nog detta framför tv i sitt finrum. Och när hon festar med sina rassekompisar. Det är jag helt säker på. Det hurras nog en hel del. Som den sionistkramere hon är. Vidrig undervarelse.
Citera
2025-06-14, 13:33
Medlem
Pansarmals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Hon gör nog detta framför tv i sitt finrum. Och när hon festar med sina rassekompisar. Det är jag helt säker på. Det hurras nog en hel del. Som den sionistkramere hon är. Vidrig undervarelse.
Tro och vetande är inte samma sak. Att 7/10 -23 firades i bilkaravaner med palestinaflaggor och fyrverkerier är däremot fakta.
Citera
2025-06-14, 14:27
Medlem
Vem är den rabiata svenskhatande slöjbeklädda galningen?
Citera
2025-06-14, 14:35
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Jag vet inte vad du har sett. Här är en som är över nio minuter.

Jessica Stegrud (SD) överfallen utanför riksdagen
https://www.youtube.com/watch?v=m0WxDKj3y-Y

Dessutom för er som är källkritiska. Jag tror att det var Epoch Times som gjorde den ursprungliga intervjun med Jessica innan det spårade ur. Epoch Times är mycket tveksamma.

Epoch Times
https://sv.wikipedia.org/wiki/Epoch_Times

Vad är det för fel på Epoch times ?
Dom rapporterade ju i detalj om China Wuhan Lab redan 2020, Valfusket från Demokraterna 2020. Mm allt har visat sig stämma. Läs på !
Citera
2025-06-14, 15:31
Medlem
SosseIslamisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freethinker2024
Ser inte ut som någon har startat ett ämne om denna händelse (annars ber jag om ursäkt)! Hur ser ni på att Jessica Stegrud blir attackerad och polisen slösinta ingripande? En polis måste ju gå emellan och agera proaktivt... Ska jag vara ärlig så förs mina tankar till Wilhem Moberg... Sverige är ingen demokrati utan en demokratur... Polisens praktiska handlande även emot högerjournalister verkar tala tydligt för en dubbelmoral... Högern förefaller att starkt diskrimineras emot i detta land! Och anledningen är den svenska kulturen och demografin i befolkningen såväl som inom rättsväsendet; Sverige är starkt vänsterliberalt och även progressivt utan tillräckliga krafttag från högern. PS: sen är det ju helt galet att folk får utföra direktangrepp emot politiker/demokratin (även om jag kan sätta mig in i just en frustration över det byråkratiska samhället och icke-existerande ansvarsutkrävandet dock)...

Länk: https://riks.se/nyheter/jessica-steg...%B6r-riksdagen

Titta på videon som finns på Jessica Stegruds Instagram:

https://www.instagram.com/p/DKw41qSo_Nq/

Och jämför sedan den med den video som finns på SVT:

SVT: SD-ledamoten Jessica Stegrud efter konfrontationen utanför riksdagen

På SVT:s video syns knappt burkakärringen som attackerar, utan man ser mest Jessica Stegrud och killen som är bakom henne. Samt SVT:s rubrik är ju väldigt missanvisande: "SD-ledamoten Jessica Stegrud efter konfrontationen utanför riksdagen". Om en sosse hade blivit attackerad så hade de inte valt ordet "konfrontation", utan då hade de valt ordet "attackerad". SVT borde lagts ner för längesen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in