2025-06-14, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det gör honom till en bättre pappa än både Jocke, Anjo och Rask.

Ja vi blundar för att dottern fick dra ut 4 tänder efter enorm tandvärk, se pappa spruta testo i röven, se pappa skrika och slå styvmamma, se styvmamma stenad, höra pappa prata om hur farfar knullar på farmor, att han träffar henne varannan helg, sitter häktad större delen av sin tid osv.

Verkligen jättebra pappa...

Vi lägger till: Att pappa och styvmamma aktivt gör porr, pappa väljer att ha för all framtid en dålig ekonomi, inte träffa kusinerna, pratar illa om mamman inför barnet, på resor är bråk med tullen standard, inget bilbälte, ingen hjälm.

Vilken jävla drömvärld lever du i?

Vi alla minns "Händer det henne nåt är det mitt problem".

Kan lägga till: Jockes barn har aldrig varit inblandade med socialen. Båda går i skola och förskola sen första dagen. Aldrig haft hål. Samma gäller nog Anjo och Rask.
Senast redigerad av 400Ben 2025-06-14 kl. 02:03.
Citera
2025-06-14, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ja vi blundar för att dottern fick dra ut 4 tänder efter enorm tandvärk, se pappa spruta testo i röven, se pappa skrika och slå styvmamma, se styvmamma stenad, höra pappa prata om hur farfar knullar på farmor, att han träffar henne varannan helg, sitter häktad större delen av sin tid osv.
Du blundar för vem som hade ansvaret för hennes tandhälsa. Resten är dina fantasier kryddat med när barnets mamma gav sig på honom.

Du är ju rätt sjuk i huvudet utan tvekan.

Citat:
Vi lägger till: Att pappa och styvmamma aktivt gör porr, pappa väljer att ha för all framtid en dålig ekonomi, inte träffa kusinerna, pratar illa om mamman inför barnet, på resor är bråk med tullen standard, inget bilbälte, ingen hjälm.
På vilket sätt skiljer han sig från Jocke, Anjo och Rask jo genom att han inte kastar sina partners under bussen. Inte ens den falska Julia.
Kolla t ex videon när barnen sitter obältade i bilen med Anjo.
När det gäller att göra porr är det enbart Anjo som kan svära sig fri, han har å andra sidan inget att visa upp i en video så det handlar väl om det.

Citat:
Vilken jävla drömvärld lever du i?

Vi alla minns "Händer det henne nåt är det mitt problem".

Vi har alla sett dubbelmoralens fittor och att Chrippa är en bättre farsa än resten.
Chrippa gör saker med barnet för att umgås med barnet och det syns att dom har en äkta relation.
Citera
2025-06-14, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Du blundar för vem som hade ansvaret för hennes tandhälsa.

Du är så urdum att du inte är värd ett svar. Kritiken på ditt inlägg om några timmar när människor vaknar kommer inte vara nådig nog.

Men ansvar för tandhälsan är båda föräldrarnas! Fattar du? Det är inte ens en diskussion. Christopher kan inte borsta hennes tänder med Redbull och bara "Det är Julias ansvar". Men ja, jag fattar att det är exakt så det gått till.
Citera
2025-06-14, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Du är så urdum att du inte är värd ett svar. Kritiken på ditt inlägg om några timmar när människor vaknar kommer inte vara nådig nog.

Men ansvar för tandhälsan är båda föräldrarnas! Fattar du? Det är inte ens en diskussion. Christopher kan inte borsta hennes tänder med Redbull och bara "Det är Julias ansvar". Men ja, jag fattar att det är exakt så det gått till.

Exakt, båda föräldrarna var vårdnadshavare och ansvariga. Pippi flyger iväg bland molnen lite för ofta och verkar inte förstå världen utanför flashback. Strävan efter att ha rätt hela tiden, precis som micro gjorde, är viktigare än att fatta.
Senast redigerad av 111-111 2025-06-14 kl. 03:32.
Citera
2025-06-14, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Vad ända in i helvete är det här för fjanteri? Sluta hota användare med andra användares (potentiella) reaktioner. Du verkar vara vaken dygnet runt och postar rena lögner och förtal om Chrippa och Linnea.

Min bedömning är att du behöver psykiatrisk vård, ty alldeles oavsett hur störd Chrippa än må vara är det beteende du uppvisar i tråden stört på en galaktisk nivå.

Vadå hot? Nu är du synnerligen lättktänkt. Manipulativt lättktänkt.

Kul att du sitter och skriver massa inlägg dygnet runt när du anklagar andra att göra det. Patetiskt och otroligt tramsigt. Du har ingen rätt att bestämma över andra. Hemma kanske, men inte här. Skärpning.

Jag undrar vad du baserar att Chrippas relation med sin dotter är så mycket bättre än dina hatobjekts relation med sina barn?
Jag kan inte påstå att, just nu, är Chrippas relation med sin dotter vare sig bra eller dålig baserat på några bilder och kanske något enstaka klipp.
Däremot kan jag, genom det soc har kommit fram till, att den inte var optimalt innan i varje fall.

Har du någon speciell förmåga som tex stålmannen har? Vilken i så fall? Tänker eftersom du tror dig veta så mycket om flera familjer som du förmodligen inte känner.
Senast redigerad av 111-111 2025-06-14 kl. 03:33.
Citera
2025-06-14, 04:00
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det vet du ingenting om. Du hittar på och påstår något du inte har en aning om. Intressant att du påstår att andra hittar på och ljuger när du gör det själv.
Fast Christofer postar ju på instagram att han faktiskt gör saker med sin dotter när hon är hos honom. Det är ju inget hittepå eller lögn.
Citera
2025-06-14, 04:13
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Något jag inte förstår i all röra och hot är varför Jocke Lundell inte har blockat Linnea från/i alla kanaler.
Det är ju faktiskt lite konstigt. Vill han kanske ha kontakt med Linnea av någon anledning?
Citera
2025-06-14, 04:21
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det brukar låta så när man synar era bluffar.

"Det är inte spekulationer, eftersom jag vet att det är sant, men jag tänker inte bevisa att det är sant"
Fattar folk inte att då är det spekulationer? Folk påstår saker de inte kan bevisa och sen diskuterar man runt dessa påståenden.
Det blir ju inte en sanning bara för att användaren påstår att det är en sanning.

Det är ju absolut möjligt att Linnea, Julia och Christofers pappa utreds gällande eko brotten, tex har ju pappan säkert stått på leasing bilarna, och Christofer har betalt det genom pappan, precis som Jocke tidigare hjälpte Christofer. Det betyder ju bara att pengar flyttats emellan konton och eko måste utreda vilka överföringar som är normala betalningar, och vilka som kanske är något annat.
Jocke har ju säkert också blivit utredd, att utredas betyder ju inte att man är skyldig till något.
Citera
2025-06-14, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag tänker så här. Vi får se vilka som hade rätt och vilka som hade fel så småningom.
Precis så!
Citera
2025-06-14, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Precis så!

Det är sunt att Ni erkänner att allt det handlar om för Er Chrippahatande dårar är att "få rätt" i diskussionen på flashback. Chrippas brott, Cloes utsatta position eller övriga spörsmål är helt egalt för Er!
Citera
2025-06-14, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Du får nog läsa på vad hat är lilla fågel. Cloes?

Det är uppenbart att du inte är förvärvsarbetande, med tanke på din närmast fanatiska aktivitet i tråden. Så försök inte mästra oss " lilla fågel"! Du har ljugit om otaliga saker i denna tråd.

Några exempel:

1. Att Chrippa skulle ha beställt en misshandel på losern jockiboi. (lögn)
2. Att Chrippa systematiskt skulle ha misshandlat Linnea. (lögn).

Vill du ha fler exempel eller erkänner du dig besegrad nu?
Citera
2025-06-14, 09:54
Medlem
Måste vara oerhört frustrerande för Chrippa att delta i massa utredningar som är påhittade fantasier. Undra varför man utåt sett ser att Chrippa har blivit massanmäld och förtalad och utsatt för grov psykisk misshandel i 18 månader.

Det syns klart och tydligt med alla bevis på utredningar som pågår och hemliga inspelningar som släpps där han omedvetet spelades in. Även bevisligen har han blivit utsatt för försök att på falska grunder få barnet beslagtaget, bevisligen är varken Linnea eller Chrippa i närheten av så illa som dom blivit massanmälda för att vara både till polis och socc och över allt.

Det är ändå helt sjukt att ni i denna tråden natt efter natt fortfarande tror på allt detta.

Allt som hänt framför skynkena bevisar 100% att Chrippa blivit otroligt grovt psykiskt misshandlad och förtalad av ett gäng som skapat ett systematiskt drev innehållande massanmälnings kampanjer till polis och övriga sjuka saker.

Att han har är misstänkt grova ekobrott är knappt något drevrarna ens rapporterat om för att det är en sanning, så då blir det inte lika effektivt. Samt att det inte är lika hemskt och hatvänligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in