2025-06-13, 21:16
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Jodå det har han. Ali Yousif på Gotland. Nämns flera gånger i tråden. Häng med lite iaf.

Även manager åt Luggen. Han var med de och åt ute en gång när Christopher hade släppts från häktet.

Ingen har givit dej rollen som Bagdad Bob så du kan släppa den
Jag lever inte i denna tråd dygnet runt som dig. Men tack då vet jag vem ni menar.

Du tror att Ali varit delaktig i Christofers penningtvätt?

Jag vet inte ens vad Bagdad Bob betyder. Men jag vet att du är här dygnet runt och sprider information som din ägare säger till dig, vilken duktig hund. Voff voff.
Citera
2025-06-13, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Jag lever inte i denna tråd dygnet runt som dig. Men tack då vet jag vem ni menar.

Du tror att Ali varit delaktig i Christofers penningtvätt?

Jag vet inte ens vad Bagdad Bob betyder. Men jag vet att du är här dygnet runt och sprider information som din ägare säger till dig, vilken duktig hund. Voff voff.

På så sätt får vi ju reda på saker så vi slipper spekulera.
Citera
2025-06-13, 21:57
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
På så sätt får vi ju reda på saker så vi slipper spekulera.
Det är ju ingen i denna tråd som bevisat någonting, allting är just nu spekulationer.
Ingen vet om Linnea, Christofers pappa och Ali är inblandade i Christofers penningtvätt, ingen vet om "2, kärringar" är inblandade.
Ingen vet ju ens om Christofers klocka är fejk eller äkta (även om man starkt kan misstänka att den är fejk)
För ingen har lagt fram bevis på någonting. Alla bara gissar hej vilt, fram tills det blir åtal och fup, och vi får veta sanningen.
Citera
2025-06-13, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SethPutnam
Eh, en swishlista är en lista på vilka du har skickat och tagit emot swish till/från. Alla som använt swish har en swishlista.

Sen är frågan om det kommer finnas en swishlista i fupen.

Det är det jag menar. Om det kommer en sådan i fupen.
Citera
2025-06-13, 22:42
Medlem
Något jag inte förstår i all röra och hot är varför Jocke Lundell inte har blockat Linnea från/i alla kanaler.
Citera
2025-06-13, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Tro vad du vill, förstår inte ens varför du kommenterar. Allt är BS.

Tids nog kanske du får veta. Tills dess så kan du fortsätta komma med noll, som vanligt.

Det kommer ingen information utan bara endast motfrågor från den.

Jag tänker så här. Vi får se vilka som hade rätt och vilka som hade fel så småningom.
Citera
2025-06-14, 00:11
Medlem
Citat:
Det är ju ingen i denna tråd som bevisat någonting, allting är just nu spekulationer.

Detta är så jävla komiskt.

1. Du påstår ingen bevisar nåt. Det är fel. Det har kommit konkreta bevis från mig, Banal via juridiska dokument, Mute, Tomtenisse14 och Pinto flera flera gånger.

2. Du påstår han inte har nån manager. Detta är ingen åsikt. Du påstår fakta. Men han har en manager. Så du har faktamässigt fel.

Lugna ner dej lite och googla Bagdad Bob. Det enda argument Du har är att folk sitter i tråden 24/7. Okej. Men du skyddar ständigt ett kräk. Det är värre.
Citera
2025-06-14, 00:17
Medlem
Citat:
Ingen vet om Linnea, Christofers pappa och Ali är inblandade i Christofers penningtvätt, ingen vet om "2, kärringar" är inblandade.
Ingen vet ju ens om Christofers klocka är fejk eller äkta (även om man starkt kan misstänka att den är fejk)
För ingen har lagt fram bevis på någonting. Alla bara gissar hej vilt, fram tills det blir åtal och fup, och vi får veta sanningen.

Jodå jag vet att L J och T är inblandade i pengatvätten.

Vi vet klockan är fejk då KF inte tar den.
Citera
2025-06-14, 00:28
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
2. Du påstår han inte har nån manager.
När påstod jag att han inte hade en manager?
Citera
2025-06-14, 00:32
Medlem
Citat:
När påstod jag att han inte hade en manager?

Här: (FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)

Dement. Och stora problem att stava rätt har du.

Manger är manager. Försök inte ens.
Citera
2025-06-14, 00:42
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Här: (FB) Christofer "Chrippa" Berg (gripen på Arlanda, misstänkt för ekobrott)

Dement. Och stora problem att stava rätt har du.

Manger är manager. Försök inte ens.
Snarare du som inte vet skillnad på en fråga och ett påstående

Tomtenisse14 skrev också manger, ska du inte kritisera honom/henne också för att stava fel?

Och ska du kritisera andras stavning kanske du ska se till att du inte stavar fel
Senast redigerad av Deimos01 2025-06-14 kl. 00:57.
Citera
2025-06-14, 01:30
Medlem
Jag tycker det är fint att se Chrippa med sin dotter. Han hittar alltid på saker för dottern och inte contents och det är alltid roliga saker. Det gör honom till en bättre pappa än både Jocke, Anjo och Rask.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in