2025-06-13, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tack du, hr nedan kan vi kolla av vem som r vem, d ALLA tjejer har instagram!!!, men vi fick inte se alla tjejers tikk tokk och manyvids & onlyfans konton

S utter har onlyfans. Spnnande! inte frvnad.

Hon r frvrigt vldigt snygg men hennes beteende och attityd gr henne oattraktiv.

Kamila r en 10:a p alla mjliga plan.
Citera
2025-06-13, 08:44
Medlem
Vilken tur att Lucinda blev rddad kvar. Starkare frumaterial har inte skdats p tv sedan Sara af Mlndal i Robinson eller hon i den rosa stickade koftan i, ja, jag vet inte var det var.

Beklagligt att Melody kte ut. Sg vad ni vill men underhllningsvrdet p rets Unkis sjnk som en sten nr hon fick respass. Men sltstruket r ju bst p tv4, som vi alla vet.
Citera
2025-06-13, 09:07
Medlem
Jag trodde i min enfald att "Bachelor" var ett program som handlade om slutshaming och inte om body- eller faceshaming!
Lgg av med er mellanstadiemobbing av "tjockisar" och annat infantilt trams!
Vx upp och kom in i puberteten fr fan!
Jag vill lsa om fylla och snusk och pubertala sexfantasier, annars gr jag hem!
Till exempel:
Att "Utterns" onlyfans ger en ny innebrd till det klassiska uttrycket "hrda bud i Mellerud" r en kul kommentar.
Att NN har hstansikte med ttt sittande gon r inte en kul kommentar.
Basta! Ses slut gonen nu och dra en banjo som vettigt folk istllet
Senast redigerad av GregersWerle 2025-06-13 kl. 09:11.
Citera
2025-06-13, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Jag trodde i min enfald att "Bachelor" var ett program som handlade om slutshaming och inte om body- eller faceshaming!
Till exempel:
Att "Utterns" onlyfans ger en ny innebrd till det klassiska uttrycket "hrda bud i Mellerud" r en kul kommentar.
Hrdra brud i Mellerud?

Nja.. Men lite hrda tag gillar hon iaf, det kan vi nog utg frn.
Citera
2025-06-13, 09:37
Medlem
Citat:
Till exempel:

S lnge vi inte vet ngot om tjejerna utan ser bara det yttre kommer vi att kommentera det yttre. Nr de visat mer om sig sjlva kommer vi att kommentera det i stllet. Det sitter skert en djvul p min axel som dikterar dom elaka kommentarerna.
Citera
2025-06-13, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Jaha dr kom tjockisens historia om att vara mobbad och ha diagnos bla bla.. allt enligt manus i varenda snt hr program.

1. Ta med person i programmet som inte passar alls tex tjockis.
2. Behll henne ngot avsnitt fr att visa ppenhet.
3. Denne berttar traumatiska upplevelser fr att ka frstelse och skapa ett offer.
4. Mission accomplished. Ut med fettot illa kvickt!

Det var vntad att hon skulle bertta att hon blivit mobbad. Varningen kommer: Akta er som kritiserar ett offer som t o m har en psykdiagnos (GAD)! Killen kan inte heller kasta henne ut nu nr han vet, han skall tycka synd om henne och lta henne hnga kvar ett tag till.

Hon kommer skert att skaffa en massa tjejkompisar fr ingen r avudsjuk p henne, ingen ser henne som en seris konkurrent som kommer att slss om den sista rosen. Hon kanske blir en frebild fr andra verviktiga fr sitt "mod" att stlla upp fr programmet. De har ftt sin presentant med. Jag vntar p att ven en gammal tant och en handikappad skall vara med nsta gng. Alla skall ju vara med, inte bara dom vackra och "perfekta".
Citera
2025-06-13, 11:34
Medlem
Jag tycker att det r bra nr ni sger till nr vi skriver elaka kommentarer om deltagare. Ni fr grna ven sklla ut oss, det frtjnar vi. De r ni som ryter till som ger hopp t mnskligheten. Det hr r inte ironiskt sagt, jag menar det.

gentligen tycker jag att vi borde vara snlla mot varandra, de r s vi skapar en bttre vrld. Jag r tydlingen inte sjlv en snll person eftersom jag skriver elaka kommentarer hr. Kanske fr att provocera, att stta fart p trden, att skaka om, att f feedback?
Citera
2025-06-13, 13:12
Medlem
nd synd att meoldy kte ut bachelors uniks. Trodde inte hon hade pluggat vidare, hon sg ut som en tjej som inte hade hg iq. s komiskt att hon gav en komplimang fr hans gon fr att hon hoppades/trodde att han skulle sga att hon hade vackra gon. Ibland kan en vit lgn inte skada, men om han sa det tillbaka, de hade varit s uppenbart att det var en lgn. S de va bttre att inte sga nt alls
Tycker dom flesta har fina gon, ven om frgen r alldaglig eller gonen sm som sitter ttt. Men melodys gon sg sorgsna ut , som att hon levt ett hrt liv? Samt att hon spnde upp dom sg de ut som, p ett onaturligt stt
Citera
2025-06-13, 14:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Vilken tur att Lucinda blev rddad kvar. Starkare frumaterial har inte skdats p tv sedan Sara af Mlndal i Robinson eller hon i den rosa stickade koftan i, ja, jag vet inte var det var.
Vi borde uppmana Sara Von Lappmark att ska till Bachelorette nsta r, ocks dyker vi 2 upp som skare, jag kan vara undercover som chauffren/pickolon i T-frden som tar dig till rda mattan, hon blir den frsta baceloretten som fr ha en mer casual kldstil ocks, ty jag kan inte tnka mig Sara uppsminkad & i klnning

Om du ska f igenom ditt nskeml om att vi oftare ska kisa mot tv apparaten och se i kors fr att skona kvinnornas omslagspapp till paketet mste du pminna om Bjrne frn Bjrnes Magasin, enbart d kan jag komma i kontakt med min oskuldsfulla pubertala sida
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-13 kl. 15:12.
Citera
2025-06-13, 15:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfik007
S utter har onlyfans. Spnnande! inte frvnad.
Ropa inte nej frrn du kommit ver att hon r ncken, vi vet fortfarande inte vad
hon sljer p sin onlyfans, kan lika grna vara memorydebilia frn Djurgrden (DIF) sessior i Allsvenskan & att hon r ett mycket hngivet fan!

Finns det ingen flaskbackare hr som kan offra sig fr konsten och bli ett onlyfan till henne enbart fr att kunna rapportera tillbaka till oss vad hon sitter p (rumpan?) fr kan ju knappast var bttre n In-Linda Skugge's material..
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-13 kl. 15:29.
Citera
2025-06-13, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Ropa inte nej frrn du kommit ver att hon r ncken, vi vet fortfarande inte vad hon sljer p sin onlyfans, kan lika grna vara memoribilia frn
Djurgrden (DIF) & att hon r ett hngivet fans

Finns det ingen flaskbackare hr som kan offra sig fr konsten och bli ett onlyfan till henne enbart fr att kunna rapportera tillbaka till oss vad hon sitter p (rumpan?)

Det kan ju knappast var bttre n Linda Skugga's material

Haha hon har ett stripchat konto och p hennes OF str det

"Min busiga VIP sida dr det kommer lggas ut sjukt busiga saker och vldigt vldigt busiga lives! Kommer g live vldigt ofta, o bjuda p mig sjlv o min sexiga kropp.. Roliga tvlingar och utlottningar om Collab en gng i veckan! Missa inte detta!"

P hennes X konto posar hon i BDSM underklder utan att ta betalt, s man kan ju anta i alla fall att man fr se lite mer p OF.

Shame:ar inte henne fr det dock, alla vuxna fr gr sina val.
Senast redigerad av nickenyfik007 2025-06-13 kl. 15:24.
Citera
2025-06-13, 15:24
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfik007
P hennes bio str det

"Min busiga VIP sida dr det kommer lggas ut sjukt busiga saker och vldigt vldigt busiga lives! Kommer g live vldigt ofta, o bjuda p mig sjlv o min sexiga kropp.. Roliga tvlingar och utlottningar om Collab en gng i veckan! Missa inte detta!"

Och p hennes X konto posar hon i BDSM underklder, s case closed.
S case half-open! fr hon har ju inte ens en sexig kropp hon trodde att hon skulle kunna lura oss med bl dunster, nej hon sljer enbart roliga tvlingar, kropps-kurragmma och blondbock...blindbock!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-06-13 kl. 15:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in