2025-06-13, 05:08
Avstängd
Snyggast.i.Speedos avatar
Kompletta listan på attackerade mål i Iran samt uttalande från iranska militären.

Citat:
BREAKING: Iran's Military Spokesman:

Israel’s attacks were aided by the U.S. — they will pay a heavy price and should expect a severe response from Iran’s armed forces.

Citat:
Israeli Strikes Reported Across Iran: FULL List of Targets

Strikes have reportedly hit multiple sensitive sites, including:

Tehran: Qeytarieh, Niavaran, Chitgar, Mehrabad, Narmaq, Saadat Abad, Andarzgoo, Sattarkhan, Shahrak-e Mahallati, Shahrak-e Chamran, Kamraniyeh, Farahzadi, Ozgol, Marzdaran, Shamkhani’s residence, Armed Forces HQ, and more.

Other Key Sites:
– Natanz nuclear site (multiple strikes)
– Arak heavy water reactor
– Parchin military complex
– Khondab reactor
– Kermanshah, Ilam, Qom, Hamedan, Khorramabad, Piranshahr, Tabriz, Qasr-e Shirin.

x.com/clashreport/status/1933353691593273407
Citera
2025-06-13, 05:12
Medlem
Vad säger du nu?
Israel är själva ....ett Israelisk initiativ.

Du snackar som Israel inte gjort sådana attacker förut ..

1981 = Irak
2007 = Syrien

Vad får dig att tro att Israel inte skulle kunna ta Iran ? om Bibi beordrar Irans undergång så är de borta imornn för Israel har KÄRNVAPEN...och många

Citat:
Ursprungligen postat av TheSamePerson
Det är lite roligt att ni ens tror att Israel skulle våga göra något sådant ensamt eller att de ens kommer vara mycket inblandade. Detta görs av USA inte av Israel.
Senast redigerad av David1982 2025-06-13 kl. 05:17.
Citera
2025-06-13, 05:16
Medlem
Ja de var ryggradslösa

Att man tror man kan förhandla med prästerskapet i Iran.... De förstår bara styrka

Kunde inte IAF ta aset Ahmadinejad och Ayatollah medans de var i farten

Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Israel har alla tidigare krig blivit beordrade att retirera av USA/Sovjet. Så kul att de verkar få avsluta jobbet för en gångs skull.

De amerikanska politiker du nämnde lär inte lipa (eftersom de önskar att de haft modet att tillåta detsamma). Bildt lever i en svunnen tidsålder.
Citera
2025-06-13, 05:25
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TedGaandie
Får se om Greta kommer börja backa iran sen då imorgon?

Hasan är förövrigt ganska sur just nu på twitch xD
Hahaha, vem kunde tänka sig? Kan han bli avstängd igen kanske om han spårar ur för mycket i sina terrorist-hyllningar? Är alltid roligt att se hans cope.
Citera
2025-06-13, 05:34
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982

Kunde inte IAF ta aset Ahmadinejad och Ayatollah medans de var i farten
Varför Ahmadinejad? Han är väl pensionär vid det här laget? För övrigt en av de få politiker från Iran som jag träffat (i New York av alla ställen) trots åren i Mellanöstern.
Citera
2025-06-13, 05:38
Medlem
Ja och?

Får man inte knäppa honom för det?
Han var så jävla stöddig på sin tid, så hade vart trevligt att få tyst på honom

Citat:
Varför Ahmadinejad? Han är väl pensionär vid det här laget? För övrigt en av de få politiker från Iran som jag träffat (i New York av alla ställen) trots åren i Mellanöstern.
Citera
2025-06-13, 05:43
Medlem
Lilliehorns avatar
Något säger mig att den desperate knähunden och internationellt efterlyste brottslingen Netanyahu trampat i klaveret ordentligt den här gången. 3000 ballistiska kommer sannolikt regna över Israel inom kort.
Citera
2025-06-13, 05:46
Medlem
Lilliehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Trump har flera gånger sagt att Iran borde bombas till grus och aska. Israel har naturligtvis fått grönt ljus från USA och passar på när de har en amerikansk president utan några större skrupler på deras sida.

Israel lär med all säkerhet utnyttja tillfället och fullt ut slå ut Irans kärnvapenprogram. Iran kommer säkerligen försöka svara, men det är inte jättemycket de kan göra. Även om de skickade allt de har mot Israel så skulle skadorna bli begränsade. Kan säkerligen bli ett och annat iransponsrat terrordåd också, men det betyder inte heller särskilt mycket.

3000 ballistiska misslier kan göra Israel så gott som obeboeligt. Netanyahu har aldrig brytt sig om sitt folk, enbart om makten. Uppenbart att han börjar bli desperat.
Citera
2025-06-13, 05:48
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Ja och?

Får man inte knäppa honom för det?
Han var så jävla stöddig på sin tid, så hade vart trevligt att få tyst på honom
Varför är det relevant att avrätta en föredetting?

Nuvarande premiärminister (som jag inte ens minns namnet på) måste väl hamna högre på listan?
Citera
2025-06-13, 05:52
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilliehorn
Något säger mig att den desperate knähunden och internationellt efterlyste brottslingen Netanyahu trampat i klaveret ordentligt den här gången. 3000 ballistiska kommer sannolikt regna över Israel inom kort.
Exakt. Vi vet hur det gick förra gången det regnade iranska projektiler över Israel. Ett staket allvarligt skadat på flera ställen och en ganska stor grop skapades bredvid en väg. Blev inte ett buskage delvis uppeldat också?
Citera
2025-06-13, 05:58
Medlem
Jag är inte oresonlig...IDF får gärna ta nuvarande regering men jag vill ha honom död lik förbannat. Vad bara för Idi Amin var "pensionär " så får man inte önska att ngn tog honom?

Citat:
Varför är det relevant att avrätta en föredetting?

Nuvarande premiärminister (som jag inte ens minns namnet på) måste väl hamna högre på listan?
Citera
2025-06-13, 06:00
Medlem
Lilliehorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Exakt. Vi vet hur det gick förra gången det regnade iranska projektiler över Israel. Ett staket allvarligt skadat på flera ställen och en ganska stor grop skapades bredvid en väg. Blev inte ett buskage delvis uppeldat också?

Upplys mig gärna. Skickade man 3000 ballistiska misslier den gången?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in