2025-06-12, 13:28
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det är ett bildligt uttryck och ska inte tas bokstavligt.
Och jag skrev ju inte ens öga för öga, tand för tand.
Med användaren hänger ju här dygnet runt och verkar inte ens sova, så inte konstigt om h*n skriver ett svamlande inlägg till fel person.
Användaren verkar även tolka allt extremt bokstavligen, det är ett återkommande problem hos den användaren.

Om jocke ska få igenom ett kontaktförbud mot Christofers så måste det finnas mer än det som skrevs på instagram igår, men som jag sa till dig, vi vet ju inte vad som skrivits i PM.
Christofer skrev även att han just nu inte kunde streama eller använda YouTube. Vet du varför han inte kan använda YouTube?
Citera
2025-06-12, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Och jag skrev ju inte ens öga för öga, tand för tand.
Med användaren hänger ju här dygnet runt och verkar inte ens sova, så inte konstigt om h*n skriver ett svamlande inlägg till fel person.
Användaren verkar även tolka allt extremt bokstavligen, det är ett återkommande problem hos den användaren.

Om jocke ska få igenom ett kontaktförbud mot Christofers så måste det finnas mer än det som skrevs på instagram igår, men som jag sa till dig, vi vet ju inte vad som skrivits i PM.
Christofer skrev även att han just nu inte kunde streama eller använda YouTube. Vet du varför han inte kan använda YouTube?

Kan det bero på att han utreds som han inte kan lägga upp saker på YouTube? han skattade väl inte dom pengarna?
Någon får rätta mig om jag har fel.
Citera
2025-06-12, 13:34
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtenisse14
Helt fantastisk hur man kan vrida så jävla mycket på saker, vi har alla tagit del av kräftans hot som har pågått under en lång tid och då har allt inte kommit ut i tråden, undrar om man skulle backa upp honom om han skadade någon riktigt illa tex bryta armar och ben på flera ställen?
Jag tror alla i denna tråd är emot fysisk våld. Varför tror du folk kommer stötta Christofer om han är våldsam?
Citera
2025-06-12, 13:37
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Eko siktar på åtal 27e! Inte säkert det blir det men de siktar på det.

Hoppas inte det var standardsvar från Eko.

Verkar iaf verkligen vara inne i slutfasen.
Hoppas det stämmer
Citera
2025-06-12, 13:42
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Kan det bero på att han utreds som han inte kan lägga upp saker på YouTube? han skattade väl inte dom pengarna?
Någon får rätta mig om jag har fel.
Jag skulle misstänka att det har med pengar att göra. Att han tjänar pengar på youtube och inte får tjäna en krona under utredningen.
Citera
2025-06-12, 13:44
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blicka364
Det är du som har problem med verkligheten och inte förstår skillnaden mellan bokstavligt och bildligt, att stampa på händerna är en metafor och inte något han säger att han ska göra på riktigt.
Folk verkar tro att Christofers liv kretsar kring Jocke.
Citera
2025-06-12, 14:10
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
https://delafil.se/47bb9d9aae93dc9b/Messenger_creation_55FB8DCC-7FC4-4D53-AD98-9CFBF91D9990.jpeg

Protokoll från åtalsförlägningen.

Förväntade straffvärdet. De anser han kommer få ett långt straff och därför förlängs reseförbudet i sin helhet förutom Örebro län för att hämta och lämna Chloe.

Lite otäckt han besökte Norrköping några timmar efter han hotade sin bror för att äta på Taco Bar som är så stort för honom.

Verkar vara något strul med länken, har du möjlighet och lust att lägga upp den på nytt?
Citera
2025-06-12, 14:31
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Det känns som det närmar sig åtal nu, han kan ju förvänta sig fängelse sen hur länge det blir är en annan sak.

Det är otäckt och han vill orsaka skada för Jocke det är så uppenbart.
Som du skrev senare så verkar det vara deras grej att åka till den ort där folk bor, sjukt!

Länken funkar inte funkar den för er?
Citera
2025-06-12, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Länken funkar inte funkar den för er?

Den fungerade förut men nu ser jag att den inte vill fungera.
Kanske 400Ben kan lägga upp den igen.
Citera
2025-06-12, 14:40
Medlem
Citat:
Jag tror alla i denna tråd är emot fysisk våld. Varför tror du folk kommer stötta Christofer om han är våldsam?

Jag tycker det har förekommit uppenbara brott som C har gjort men allt vrids och vänds på, jag säger inte att det är du men det finns flera som hyllar det C gör mot tex Jocke eller någon annan, är fullt medveten om att saker läggs ner,men man kan flera ggr se att C faktiskt har begått dessa saker men det har inte räckt till åtal eller så har det lagts ner pga att han riskerar högre straff för ekobrotten.
Men detta är min åsikt.
Citera
2025-06-12, 14:42
Medlem
Citat:
Jag skulle misstänka att det har med pengar att göra. Att han tjänar pengar på youtube och inte får tjäna en krona under utredningen.

Ja där tänker vi lika, det var nog därför dom laddat upp på Linneas kanal.
Citera
2025-06-12, 15:10
Medlem
Citat:
Jag tycker det har förekommit uppenbara brott som C har gjort men allt vrids och vänds på, jag säger inte att det är du men det finns flera som hyllar det C gör mot tex Jocke eller någon annan, är fullt medveten om att saker läggs ner,men man kan flera ggr se att C faktiskt har begått dessa saker men det har inte räckt till åtal eller så har det lagts ner pga att han riskerar högre straff för ekobrotten.
Men detta är min åsikt.
Vad för brott har chrippa begått flera gånger?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in