Citat:
Ursprungligen postat av
Deimos01
Precis. Om Christofer säger "du ska få gå igenom samma sak som min familj" till jocke, och det är ett hot. Vad har då jocke gjort mot Christofers familj?
För om Jocke varit en ängel mot Christofers familj, och Christofer säger "du ska få gå igenom samma sak som min familj", då betyder ju det bara att Christofer ska vara en ängel mot Jockes familj?
Ah öga för öga tand för tand. Du förespråkar medeltida tillgrepp. Det förklarar mycket om dej ändå.
Problemet med Christopher är att han.missförstår verkligheten. Sist jag kollade har Jocke inte lagt Christofers händer på en klippsats och trampat på dem. Det är ändå öga för öga tand för tand. Visst?
Tex sade Jocke upp det gemensamma lägenhetskontraktet. Då gör Christofers lika dant och säger upp ett nytt gemensamma lägenhetskontrakt. Förstår du enklare nu?
Din logik går inte ihop, Bagdad Bob.
Kritiserar andra skriver här på nätterna med själv i tråden en hel natt och försvarar ett kräk
Jocke hjälpte sin bror och tacken var att han blev pissad i ansiktet och munnen av Christofer. Jocke fick en lärdom att snällhet mot psykopater inte hjälper.