2025-06-12, 07:48
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Om du ska köra snacket om vem som började får du allt gå tillbaka från deras början i barndomen och se vem av dom som kastade sand på den andre i sandlådan. Var det Jocke eller var det Chrippa?
Det är viktigt att veta om du ska köra den retoriken. Så vem var det? Bevis avkrävs av dig.
Kan du inte bevisa det är dina ord bara tomma. Har ingen bäring. Är rent hittepå. Detta är Chruppisarnas sätt att debattera så nu är det dags att det blir fastslaget vem det var som började.

Jag förstår att det är svårt för dig att ta in att Chrippa kanske inte är den lille pojk med ljusa lockar som du verkar se medan andra ser en man som inte har fått lära sig att ta motgångar, inte fått lära sig rätt eller fel, som inte fått lära sig ditt och mitt, som inte fått lära sig var gränser går, som inte fått lära sig normer, som inte fått lära sig hur lagen fungerar, som inte fått lära sig att hota är olagligt osv osv.
Du kan omöjligt vara så blind att du inte ser detta utan försvarar honom intill dumhet.

Du får nog läsa om det som blicka364 skriver för du har missförstått texten.
Citera
2025-06-12, 07:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Mår du bra? Full? Låter som det är dags för dig att sova. Godnatt.
Vi diskuterades nämligen hur det påverkar barnen i framtiden att det finns porr på föräldrarna online, eller att föräldrarna ljugit och påstått att dom lagt upp porr. Ditt svar har inget koppling till det vi diskuterar.

Visserligen varit på 40-årskalas mitt i veckan, samt missade ett "inte" ser jag... Men annars så mår jag bra, tackar som frågar.

Men för att förtydliga. Jag tycker det är bedrövligt att man, om det nu är så, försöker låtsas att man lägger upp porr på nätet, när man samtidigt är småbarnsförälder och soc m fl har ögonen på en. Det är ju riktigt hjärndött. Än värre om det är på riktigt.
Citera
2025-06-12, 07:59
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock6601
Visserligen varit på 40-årskalas mitt i veckan, samt missade ett "inte" ser jag... Men annars så mår jag bra, tackar som frågar.

Men för att förtydliga. Jag tycker det är bedrövligt att man, om det nu är så, försöker låtsas att man lägger upp porr på nätet, när man samtidigt är småbarnsförälder och soc m fl har ögonen på en. Det är ju riktigt hjärndött. Än värre om det är på riktigt.

Soc-utreds de igen?
Citera
2025-06-12, 07:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Där är Chrippa och Jocke likadana. Ingen av dem kan släppa det förgångna.

De har under många år haft en hatkärlek till varandra och nu är det bara hat kvar.

Jag tror inte att Jocke hatar Chrippa. Det tar för mycket energi att hata någon. Det är att leva den man hatars liv.
Citera
2025-06-12, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikHae86
Har inte idioten förbud att lämna Linköping?

Reseförbudet gäller väl utanför Östergötland inte Linköping.
Citera
2025-06-12, 08:54
Medlem
Citat:
Precis. Om Christofer säger "du ska få gå igenom samma sak som min familj" till jocke, och det är ett hot. Vad har då jocke gjort mot Christofers familj?

För om Jocke varit en ängel mot Christofers familj, och Christofer säger "du ska få gå igenom samma sak som min familj", då betyder ju det bara att Christofer ska vara en ängel mot Jockes familj?

Ah öga för öga tand för tand. Du förespråkar medeltida tillgrepp. Det förklarar mycket om dej ändå.

Problemet med Christopher är att han.missförstår verkligheten. Sist jag kollade har Jocke inte lagt Christofers händer på en klippsats och trampat på dem. Det är ändå öga för öga tand för tand. Visst?

Tex sade Jocke upp det gemensamma lägenhetskontraktet. Då gör Christofers lika dant och säger upp ett nytt gemensamma lägenhetskontrakt. Förstår du enklare nu?

Din logik går inte ihop, Bagdad Bob.

Kritiserar andra skriver här på nätterna med själv i tråden en hel natt och försvarar ett kräk

Jocke hjälpte sin bror och tacken var att han blev pissad i ansiktet och munnen av Christofer. Jocke fick en lärdom att snällhet mot psykopater inte hjälper.
Senast redigerad av 400Ben 2025-06-12 kl. 09:16.
Citera
2025-06-12, 09:17
Medlem
Citat:
Du får väl anmäla dom

Varför ska Banal det? Det är ju du som påstår de begår bedrägeri.
Citera
2025-06-12, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jag tyckte faktiskt hon var mindre motbjudande denna gång, iaf var hon som jag uppfattade det mindre otrevlig mot tittarna.

Det riktigt patetiska, tycker jag, är att de försöker upprätthålla fasaden att de är opåverkade av 15 månaders utredning. Det enda de verkar kommit på är att de numera hatar Torrevieja - främst för att inte Uber opererar där.

Dom är tvungna att dra in Jocke flera ggr.

Ganska uppenbart att det var Jocke han menade igår på sin story.
Citera
2025-06-12, 09:20
Medlem
https://ibb.co/4RbXZ6d6

Hoppas han passar på att njuta av den friska luften ordentligt.
Citera
2025-06-12, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Mysigt att kräket efter dagens hot och hat tog bilen till Norrköping för att äta... Försökte han kanske lokalisera Jocki eller ungarna idag?

Dom är fan obehagliga alltså, hoppas Jocke får nytt beslut om kontaktförbud.
Citera
2025-06-12, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Om du ska köra snacket om vem som började får du allt gå tillbaka från deras början i barndomen och se vem av dom som kastade sand på den andre i sandlådan. Var det Jocke eller var det Chrippa?
Det är viktigt att veta om du ska köra den retoriken. Så vem var det? Bevis avkrävs av dig.
Kan du inte bevisa det är dina ord bara tomma. Har ingen bäring. Är rent hittepå. Detta är Chruppisarnas sätt att debattera så nu är det dags att det blir fastslaget vem det var som började.

Jag förstår att det är svårt för dig att ta in att Chrippa kanske inte är den lille pojk med ljusa lockar som du verkar se medan andra ser en man som inte har fått lära sig att ta motgångar, inte fått lära sig rätt eller fel, som inte fått lära sig ditt och mitt, som inte fått lära sig var gränser går, som inte fått lära sig normer, som inte fått lära sig hur lagen fungerar, som inte fått lära sig att hota är olagligt osv osv.
Du kan omöjligt vara så blind att du inte ser detta utan försvarar honom intill dumhet.
Nej jag behöver inte titta på barndomen eftersom Chrippa pratar om det som hänt 2024 och 2025.
Det är du som måste sluta se Jocke som en hjälte för han har inte varit någon hjälte utan en som saboterar för Chrippa på alla sätt han kan.
Citera
2025-06-12, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Ah öga för öga tand för tand. Du förespråkar medeltida tillgrepp. Det förklarar mycket om dej ändå.

Problemet med Christopher är att han.missförstår verkligheten. Sist jag kollade har Jocke inte lagt Christofers händer på en klippsats och trampat på dem. Det är ändå öga för öga tand för tand. Visst?

Tex sade Jocke upp det gemensamma lägenhetskontraktet. Då gör Christofers lika dant och säger upp ett nytt gemensamma lägenhetskontrakt. Förstår du enklare nu?

Din logik går inte ihop, Bagdad Bob.

Kritiserar andra skriver här på nätterna med själv i tråden en hel natt och försvarar ett kräk

Jocke hjälpte sin bror och tacken var att han blev pissad i ansiktet och munnen av Christofer. Jocke fick en lärdom att snällhet mot psykopater inte hjälper.
Det är du som har problem med verkligheten och inte förstår skillnaden mellan bokstavligt och bildligt, att stampa på händerna är en metafor och inte något han säger att han ska göra på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in