2025-06-10, 18:31
Medlem
Inte svårt att vara bajare just nu.
Citera
2025-06-10, 18:35
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Yes även Mackan har förlängt nu. Otroligt kul men väntat då han är ur-bajare själv. Är ju som en spelande supporter i princip. Fan, är mycket som är bra i Bajen nu.

Som ett brev på posten kom dagens nyhet till offentligheten.

Någon Röjkjaer till oss däremot, det bör det vara skyhöga odds på tyvärr.
Citera
2025-06-10, 18:40
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
Som ett brev på posten kom dagens nyhet till offentligheten.

Någon Röjkjaer till oss däremot, det bör det vara skyhöga odds på tyvärr.
Vetefan ändå. Han kanske fått löften osv om att få gå? Han var ju sur redan i vintras när Bajens bud nobbades. Om vi slantar upp 30 miljoner kanske det kan gå. Jag hoppas verkligen.
Citera
2025-06-10, 18:41
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Vetefan ändå. Han kanske fått löften osv om att få gå? Han var ju sur redan i vintras när Bajens bud nobbades. Om vi slantar upp 30 miljoner kanske det kan gå. Jag hoppas verkligen.
Varför skall vi slanta upp 30 miljoner om Mjällby vill ha 25?
Citera
2025-06-10, 19:01
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Varför skall vi slanta upp 30 miljoner om Mjällby vill ha 25?
Haha sant, säg 25 då om Hasse nöjer sig med det. Inte mig emot.
Citera
2025-06-10, 19:10
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Haha sant, säg 25 då om Hasse nöjer sig med det. Inte mig emot.
Jag vet dock inte om han är värd 25m.
Tänker att vi får ganska mycket mittfältar för 25m om vi tittar runt en del.
Citera
2025-06-10, 19:14
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Jag vet dock inte om han är värd 25m.
Tänker att vi får ganska mycket mittfältar för 25m om vi tittar runt en del.
Jag säger släng dem en blank check. Jag har kollat nästan alla Mjällbys matcher och det är en helt briljant spelare. Han är absolut värd 25 miljoner alla dagar i veckan.
Citera
2025-06-10, 19:31
Medlem
junazs avatar
Har svårt att se att vi skulle ta in Röjkjaer, om det nu inte finns någon jäkligt generöst skriven klausul i hans kontrakt eller dylikt.

Om Mjällby vill ha 25 miljoner så får man nog lägga på lite till ifall de ska släppa honom internt inom Allsvenskan.

Känns heller inte likt Hjelmberg att slänga ut alldeles för mycket pengar bara för att få in ett sådant "affischnamn" från en seriekonkurrent. Tror snarare att han i så fall skulle sätta sig ned med AvH:s algoritmer och försöka hitta någon helt okänd som passar ännu bättre in i pusslet istället.
Citera
2025-06-10, 19:32
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Jag säger släng dem en blank check. Jag har kollat nästan alla Mjällbys matcher och det är en helt briljant spelare. Han är absolut värd 25 miljoner alla dagar i veckan.
Vad är hans styrkor skulle du säga?
Citera
2025-06-10, 19:43
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag håller så klart med i det du skriver, men Mrabti har väl fått något slags försenat genomslag vid 27 års ålder i Belgien, där han i princip har varit en bärande spelare i Mechelen sen han kom. Hade glömt att han uppförde sig illa dock. Kanske har han vuxit upp till slut?

Chilufya får som jag förstått det inte spela särskilt mycket, och har väl agerat rotationsspelare, men har faktiskt lyckats med ett hyggligt poängsnitt när han väl fått chansen. Chilufya är en väldigt endimmensionell spelare men som har väldigt tydliga kvaliteter som kan bli väldigt bra om dom utnyttjas på rätt sätt. Tror faktiskt han hade hittat rätt igen i DIF. Behöver liksom en omstart och hade nog uppskattat chansen.
Å andra sidan var det en hel del här som hånade Fredrik Hammar. Killen har varit given i Mechelen sen han skrev på i vintras. Gör vad du vill med den informationen.
Citera
2025-06-10, 20:09
Medlem
trazkeis avatar
Bayer Leverkusen vill ha Faye. Kaaaaaaa-ching!!

Snackas om rekordsumma för Häcken och nuvarande rekord är ju 90 milj kr så jag har god chans att vinna mitt vad med AIP om det blir över 100 milj kr.
Citera
2025-06-10, 20:26
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Snackas om rekordsumma för Häcken och nuvarande rekord är ju 90 milj kr så jag har god chans att vinna mitt vad med AIP om det blir över 100 milj kr.
Häckenmiljoner...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in