Citat:
Ursprungligen postat av
chrissepisse
Jag var i en liknande situation och trodde jag behövde höjning för jag var dålig hela tiden och svetten bara rann. Dock blev det värre när jag gick från 100mg till 120mg.
Så bestämde mig för att sluta men när jag kom ned till 80-70mg så försvann kallsvettningar och abstinens känslorna.
Det kan vara biverkningar du känner och inte abstinens.
Har dock varit på den nivån och då var det ännu värre.
Men känner stor skillnad efter ytterligare en vecka jämfört med 100 och nu på 110. Känner att det bara är den här sista halvmetern jag behöver hjälp med, det sista jobbiga drogsuget, sen känns det som att det kommer fungera bra. Kommer förmodligen alltid ha lite drogsug, men går i samtal och jobbar tillsammans med vården via samtal på den biten.
Så förhoppningsvis ger läkaren mig en sista höjning om någon vecka. Sömnen är fortfarande sådär, men vaknar inte svettig längre. Blir dock svettig av att röra på mig, men det är vanligt förekommande verkar det som.